Seks met getrouwde man

12-10-2017 11:38 318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
lilalinda schreef:
17-10-2017 11:48
wat een onzin
je HAD namelijk al geen geluk, je maakte de domme keuze voor een getrouwde vent. Jouw ´karma´heeft hier niks mee te maken

Ga bij jezelf (hulp van een psycholoog) te raadde waarom je geen gelukkige keuzes maakt, moet jij eens opletten hoe snel je dan normale, leuke mannen op je pad treft
Ik kan juist geen gelukkige keuzes maken omdat er alleen maar "ongelukkige opties" zich aanbieden, waar ik dus niet op inga.
Maar kom, dat is een heel ander verhaal die hier niet echt terzake doet. Geen zin in een discussie over mijn liefdesleven, het gaat hier over dat van TO.
PeppermintPatty schreef:
17-10-2017 12:02
Ik kan juist geen gelukkige keuzes maken omdat er alleen maar "ongelukkige opties" zich aanbieden, waar ik dus niet op inga.
Maar kom, dat is een heel ander verhaal die hier niet echt terzake doet. Geen zin in een discussie over mijn liefdesleven, het gaat hier over dat van TO.
Het verhaal van TO heeft ook niks met liefde te maken hoor :biggrin:
YouWish schreef:
17-10-2017 11:19
Ja want vreemdgaan en mensen verkrachten/vermoorden zijn echt precies hetzelfde....

Wat suggereer je nou? Dat als een man zijn kwakje niet kwijt kan bij een hoer of tinderneukertje hij aan het verkrachten en moorden slaat?
Ik suggereer niets. Hier hebben veel mensen altijd maar een negatieve mening over anderen en hun leven. Met name jijzelf maar je zal waarschijnlijk het perfecte leven lijden.

Ik wil alleen aangeven dat het niet perse slecht is dat zij met een getrouwde man naar bed gaat of mensen gebruik maken van een prostituee.
En verder wil ik hier niet eens met jou over in discussie gaan.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
LZHW schreef:
17-10-2017 12:09
Ik suggereer niets. Hier hebben veel mensen altijd maar een negatieve mening over anderen en hun leven. Met name jijzelf maar je zal waarschijnlijk het perfecte leven lijden.
lijden vooral ja
lilalinda schreef:
17-10-2017 12:46
lijden vooral ja
:cry:
LZHW schreef:
17-10-2017 12:09

Ik wil alleen aangeven dat het niet perse slecht is dat zij met een getrouwde man naar bed gaat of mensen gebruik maken van een prostituee.
En verder wil ik hier niet eens met jou over in discussie gaan.

Jij begint over mensen van hun fiets trekken. Wat is dan het verband? Waarom begin je daarover?

En nogmaals; to vraagt zelf om meningen. Als je geen negatief antwoord wil krijgen moet je geen topic openen, zeker niet over zo'n onderwerp.
Tja, dan ben ik ook zo'n foute man.
Maar is seks het belangrijkste?
Ik weet dat ik meer zocht dan seks.
Als je dingen als liefde, aandacht en genegenheid niet in je huwelijk vindt en je door omstandigheden bij elkaar blijft, mag je dan elders geluk zoeken? Ik vind van wel.
Mag ik dan misschien aan jou vragen, of je dit dan steeds bij dezelfde persoon haalt en ben je niet bang, dat je er teveel gevoelens gaan meespelen. En voel je je zelf ondanks alles nog wel gelukkig thuis!..
BeProud schreef:
17-10-2017 13:39
Als je dingen als liefde, aandacht en genegenheid niet in je huwelijk vindt en je door omstandigheden bij elkaar blijft, mag je dan elders geluk zoeken? Ik vind van wel.
En je hebt duidelijke afspraken gemaakt met je (ex)vrouw dat je alleen nog maar de woning deelt, maar dat je voor de rest de liefde (lust) buiten de deur mag zoeken.
Prima toch als dit voor jullie werkt! Dit noem ik ook niet bedriegen zoals TO wel doet.
YouWish schreef:
17-10-2017 10:58
En maak je over mij maar geen zorgen hoor, ik heb een fantastische partner, we hebben dagelijks heerlijke mindblowing sex, en geld is geen onderwerp in onze relatie.
Ik maakte me geen zorgen over je welhaast perfecte leven. Je hebt het er vaak genoeg over hier. En daarover heb ik ook een onderzoekje gelezen, het is interessant hoe jij dat ongevraagd graag zo hard van de daken wilt roepen. Nou veel plezier gewenst in ieder geval.
BeerVanEenVent schreef:
17-10-2017 14:56
Ik maakte me geen zorgen over je welhaast perfecte leven. Je hebt het er vaak genoeg over hier. En daarover heb ik ook een onderzoekje gelezen, het is interessant hoe jij dat ongevraagd graag zo hard van de daken wilt roepen. Nou veel plezier gewenst in ieder geval.
heee, je vergeet te vertellen, dat je een grote piemel hebt
lilalinda schreef:
17-10-2017 15:02
heee, je vergeet te vertellen, dat je een grote piemel hebt
:HA:
Nou ja.. dat dus..
BeerVanEenVent schreef:
17-10-2017 14:56
Mijn leven is verre van perfect. Ik heb nooit ergens gezegd dat dat wel zo is; integendeel. Misschien moet je eens verder kijken dan de sexpijler! Echt je lult een eind in de ruimte.

Grappig dat wanneer je dus niks hebt met leugens en bedrog je direct beweert een perfect leven te hebben. Interessant.
YouWish schreef:
17-10-2017 15:26
Mijn leven is verre van perfect. Ik heb nooit ergens gezegd dat dat wel zo is; integendeel. Misschien moet je eens verder kijken dan de sexpijler! Echt je lult een eind in de ruimte.

Grappig dat wanneer je dus niks hebt met leugens en bedrog je direct beweert een perfect leven te hebben. Interessant.
Beer van een vent he?
Saz schreef:
17-10-2017 20:42
Beer van een vent he?
:HA:
BeProud schreef:
Door welke omstandigheden wil je in godsnaam in zo'n huwelijk blijven zitten?
Echt al heel lang moet ik me beheersen om je maar geen pm te sturen om contact te leggen, YouWish. De combinatie van je nick, je ava en je uitspraken maken dat ik zo graag van je wil weten waar die combinatie haar oorsprong vindt. Om te proberen of ik je zover kan krijgen dat je je kwetsbaar opstelt.

Maar goed, dat zal een gevalletje van I Wish blijven. Damn. Er zijn niet heel veel forummers die dat met me doen.
_Amand schreef:
17-10-2017 21:40
Echt al heel lang moet ik me beheersen om je maar geen pm te sturen om contact te leggen, YouWish. De combinatie van je nick, je ava en je uitspraken maken dat ik zo graag van je wil weten waar die combinatie haar oorsprong vindt. Om te proberen of ik je zover kan krijgen dat je je kwetsbaar opstelt.

Maar goed, dat zal een gevalletje van I Wish blijven. Damn. Er zijn niet heel veel forummers die dat met me doen.

Je snapt mijn nick dus in ieder geval prima ;)
YouWish, wat moet ik altijd om je lachen. Tof wijf! :D :high5:
Hee, hallo! Het is me gelukt om een ;) bij haar los te peuteren. Daar wil ik credits voor ja! :sun:
Ojee, onze Amand krijgt een stijve. En hij wil je "genezen". De ziel. :hihi:
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Staat het hek weer open? :wtf:
Verder dan dat zul je hoogstwaarschijnlijk ook niet komen, Amand :flirting: . Arme ziel :hug:
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
Je hoefde er niet overheen te klimmen? Dan stond het open........... :rofl:
BeProud schreef:
Niets mis mee, weet zij dat óók?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven