Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
chrisjoh schreef:
25-10-2017 10:57
Goedemorgen. Geeft n goed gevoel aviv👍

Wat is dampen Cateautje ? Soort van nep sigaret met zo.n pijpje?

Ben nog niet zo snel. heb nog wel dingen die ik doen moet. Komt straks wel.
Dampen doe je met een elektrische sigaret. :)
Cateautje schreef:
25-10-2017 10:29
Goedemorgen!

Ik heb besloten dat ik weer ga dampen. Ten eerste is het beter, ondanks de verslaving en ten tweede hoef ik van de winter niet in de kou op het balkon een blaas- of longontsteking op te lopen. Denk ook dat ik eerder en beter af kan kicken.
Ik damp nog steeds en het bevalt nog steeds super. Succes lieverd.
Wat hebben jullie allemaal veel gedaan! Ik kom net terug van de huisdokter en voor 99% een recidief hernia. Gelijk een afspraak moeten maken voor een MRI omdat hier tegenwoordig ook een maand wachttijd voor is. Voor de rest pijnstilling. Ik heb geen pijn in mijn rug gelukkig maar meeenn mijn been en dan vooral mijn kuit. Die doet zo vreselijk zeer. Lopen en staan gaat gelukkig nog goed.
prada schreef:
25-10-2017 11:10
Wat hebben jullie allemaal veel gedaan! Ik kom net terug van de huisdokter en voor 99% een recidief hernia. Gelijk een afspraak moeten maken voor een MRI omdat hier tegenwoordig ook een maand wachttijd voor is. Voor de rest pijnstilling. Ik heb geen pijn in mijn rug gelukkig maar meeenn mijn been en dan vooral mijn kuit. Die doet zo vreselijk zeer. Lopen en staan gaat gelukkig nog goed.
Heftig Praad. Ik hoop dat de pijnstillers een beetje helpen, want dat is geen doen zo.
Je bent wel een echte pechvogel hoor. Je was en bent zo goed bezig en krijg je dit erbij. Soms is het leven gewoonweg niet eerlijk en is het allemaal niet eerlijk verdeeld.
Ja best al veel meegemaakt dus hier trek ik me ook wel doorheen. We blijven lachen, al is het met een beetje cynisme. Als de pijnstilller maar helpt, dan ben ik al blij.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
25-10-2017 11:31
Ja best al veel meegemaakt dus hier trek ik me ook wel doorheen. We blijven lachen, al is het met een beetje cynisme. Als de pijnstilller maar helpt, dan ben ik al blij.
Sterkte Prada :hug:

Tjonge lijken de dagen nu snel te zijn gegaan, bij mij vliegen ze voorbij. Weet niet eens meer wat ik allemaal gedaan heb hahahaha. Vandaag ook weer een dag die snel voorbij is gegaan zucht.

Wie heeft er ook jodiumtabletten gekregen voor hun kinderen? Hier vandaag in de bus, compleet plat gedrukt, beschadigt de doos ...... Zag de postbezorger later, heel veel excuses maar komt door de postsortering zegt hij. Heeft een foto van genomen en een bericht geplaatst naar zijn leidinggevende. Zeg, zal je dan niet aanbellen en dan excuses geven dan gewoon erin proppen?

:?: Of ben ik nu een zeikerd.
Dankjewel Sonja. Ik hoorde net een vriend uit Nederland en die loopt al 5 weken met een hernia. En die heeft nog steeds geen datum voor een MRI gekregen.
Wat ben ik dan blij dat ik hier woon ook al duurt het hier een maand op dit moment.

Ik heb al een paar jaar jodiumtabletten in huis (rond de straal van Doel) maar wij moesten het gewoon bij de apotheek halen. Ik vind het slordig van je postbezorger.
prada schreef:
25-10-2017 11:10

Oei Prada, wat een ellende....sterkte hoor!
Ik hoop voor je dat de pijnstillers goed helpen. :redrose:
sonjavg schreef:
25-10-2017 14:45
Sterkte Prada :hug:

Tjonge lijken de dagen nu snel te zijn gegaan, bij mij vliegen ze voorbij. Weet niet eens meer wat ik allemaal gedaan heb hahahaha. Vandaag ook weer een dag die snel voorbij is gegaan zucht.

Wie heeft er ook jodiumtabletten gekregen voor hun kinderen? Hier vandaag in de bus, compleet plat gedrukt, beschadigt de doos ...... Zag de postbezorger later, heel veel excuses maar komt door de postsortering zegt hij. Heeft een foto van genomen en een bericht geplaatst naar zijn leidinggevende. Zeg, zal je dan niet aanbellen en dan excuses geven dan gewoon erin proppen?

:?: Of ben ik nu een zeikerd.

Nee je bent geen zeikerd. Wat een rare gang van zaken.......
Dubbel
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 25-10-2017 20:02
98.54% gewijzigd
Hier een foto ervan.. genomen toen hij een foto had genomen.

Op de achterkant zit nog een grote scheur.

Afbeelding
Jeetje, dat is wel meer dan slordig.
Jeetje Sonja.had ie toch inderdaad even aan kunnen bellen. Dat hoef je niet te accepteren zo.
Krijgen alleen kinderen die jodium tabletten ?

En Prada wat vervelend .wens je sterkte . Kun je slecht uit de voeten nu. hoop dat de pijnstillers goed werken.

Is dat de officiële term voor elektrisch roken. dampen? nooit geweten. Zie ze er wel eens mee op n verjaardag.en dat mag overal binnen.of ook niet?
Moet zeggen dat die dames die de elektrische sigaret dampten.met de laatste verjaardag steeds naar buiten gingen om n normale sigaret te roken.
Die verjaardag en in die familie zitten ontzettend veel rokers .n stuk of 10 wel die steeds naaar buiten vluchten.
Van mij mogen ze wel binnen roken . stoort mij niet zo erg als er maar niet de een na de andere aangestoken wordt .
Heb zelf te veel gerookt om nu te zeggen het stoort mij. Genoeg mensen die last hebben gehad van mijn gerook.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
chrisjoh schreef:
25-10-2017 16:39
Jeetje Sonja.had ie toch inderdaad even aan kunnen bellen. Dat hoef je niet te accepteren zo.
Krijgen alleen kinderen die jodium tabletten ?

En Prada wat vervelend .wens je sterkte . Kun je slecht uit de voeten nu. hoop dat de pijnstillers goed werken.

Is dat de officiële term voor elektrisch roken. dampen? nooit geweten. Zie ze er wel eens mee op n verjaardag.en dat mag overal binnen.of ook niet?
Moet zeggen dat die dames die de elektrische sigaret dampten.met de laatste verjaardag steeds naar buiten gingen om n normale sigaret te roken.
Die verjaardag en in die familie zitten ontzettend veel rokers .n stuk of 10 wel die steeds naaar buiten vluchten.
Van mij mogen ze wel binnen roken . stoort mij niet zo erg als er maar niet de een na de andere aangestoken wordt .
Heb zelf te veel gerookt om nu te zeggen het stoort mij. Genoeg mensen die last hebben gehad van mijn gerook.
Klopt alleen onze kinderen Chrisjoh, het hele dorp heeft het al binnen voor hun kids. Mocht er ooit.... we wonen niet eens in de buurt en buiten de gevarenzone. Maar ja wie ben ik en zeg maar makkelijk om te hebben ooit..

Maar als zo'n elektronische sigaret gebruikt en buiten gaat roken bij de andere rokers, dan heeft toch geen zin? Of ben ik nu zo blond.. nog nooit zelf gerookt hoor.

Hier zo eten, lekker aan de spruitjes met aardappelen en snitzel.
Over het algemeen mag je alleen maar dampen op plekken waar ook gerookt mag worden. Tenminste, dat is hier toch zo.
Prada, wat naar, een hernia op herhaling. Spit vind ik al geen pretje, hernia lijkt me helemaal een ramp. Ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden. Sterkte ermee.
Zo, lekker een dutje gedaan en gegeten. Ik had broccoli/bloemkool, een aardappel en een half balletje gehakt. Wat hebben jullie gegeten?
aviv_13 schreef:
25-10-2017 19:01
Prada, wat naar, een hernia op herhaling. Spit vind ik al geen pretje, hernia lijkt me helemaal een ramp. Ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden. Sterkte ermee.
Ohh overheen gelezen. Dankjewel sjoe :lips:
Ik had trouwens ook goed bericht. Ik ga om de 2 maanden de medicatie aanvullen en dan krijg ik 4 puffers. Nu hoefde ik er maar 1 want ik had er nog 3 over :cheer2:
4 op een rij. Blijft vervelend dat je niet terug kunt lezen, nu krijg je allemaal van die losse berichtjes als je op iemand wilt reageren.
Avond allemaal

Zo kids naar bed zo weer een rustige mama avond.... even kijken wat ik ga kijken op tv misschien Netflix. Nu eerst een thee met een heel lekker chocoladekoekje(s) die ik verstopt heb voor mijn oudste dochter. Anders weet ik het wel... Ook wat administratie doen van ons gezin toch een keer gebeuren.
sonjavg schreef:
25-10-2017 19:57
Avond allemaal

Zo kids naar bed zo weer een rustige mama avond.... even kijken wat ik ga kijken op tv misschien Netflix. Nu eerst een thee met een heel lekker chocoladekoekje(s) die ik verstopt heb voor mijn oudste dochter. Anders weet ik het wel... Ook wat administratie doen van ons gezin toch een keer gebeuren.
Lekker een mama avond. Ik heb van de week Netflix opgezegd voor de winter. Ik keek al zo goed als nooit en nu er best weer een leuke winterprogrammering is vond ik het overbodig. Sluit ik hem volgend jaar voorjaar weer aan.
Ik heb nog een gratis maand tegoed van Netflix. Zal eens kijken of ik het in december doe, kan ik gelijk besluiten of ik het wil of niet.
Ik kijk maar weinig televisie, heb meestal de radio aanstaan, is toch het gezelligst.

Is ook zondegeld Prada, als je toch bijna niet kijkt.
Kijk nu naar de nieuwe Startrek Discovery en erna Supergirl :)
Inderdaad Cateau, dat is zeker zonde van het geld. Ik heb s'nachts en s'morgens de radio aanstaan. Op radio 1, heerlijk dat gekeuvel.
Veel plezier met kijken Sonja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven