Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 22 oktober 2017 om 19:15
@Drackie, dat had ik niet meegekregen dat je gestopt was. Er komt vast iets leukers voor in de plaats, Rustig uitzoeken waar je wel een deel van je leven aan wilt besteden.
Ik heb vanmiddag besteed aan het beplakken van dobbelstenen(vroeger waren die kant en klaar, nu niet meer, als je speciale hebt tenminste) en lezen van spelregels en klaarzetten van spelbord.
Vriendin appte afgelopen week dat ze schoenen had die haar toch te klein waren, dus die ga ik vanavond maar eens passen
Ik heb vanmiddag besteed aan het beplakken van dobbelstenen(vroeger waren die kant en klaar, nu niet meer, als je speciale hebt tenminste) en lezen van spelregels en klaarzetten van spelbord.
Vriendin appte afgelopen week dat ze schoenen had die haar toch te klein waren, dus die ga ik vanavond maar eens passen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
Ik vind de gewone Ariadne niet leuk meer, veel teveel VT wonen.herfstappeltaart schreef: ↑22-10-2017 19:14Ik heb 'm al! Gewoon bij de supermarkt hier. Het was een pakket van de Ariadne en de Ariadne brocante samen voor 8 euro zoveel. Ze zijn beiden leuk!
zondag 22 oktober 2017 om 19:25
zondag 22 oktober 2017 om 19:55
Tsja, er altijd nog het alternatief wat Samantha van Sex and the City op een Zondag wel eens deed en niet gestoord wilde worden:
https://i2.wp.com/fromsizezerotowiseher ... C390&ssl=1
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 22 oktober 2017 om 20:41
Annapicobella schreef: ↑22-10-2017 19:55Tsja, er altijd nog het alternatief wat Samantha van Sex and the City op een Zondag wel eens deed en niet gestoord wilde worden:
zondag 22 oktober 2017 om 21:05
Annapicobella schreef: ↑22-10-2017 19:55Tsja, er altijd nog het alternatief wat Samantha van Sex and the City op een Zondag wel eens deed en niet gestoord wilde worden:
zondag 22 oktober 2017 om 21:45
Tjonge, ik heb mijn paperassen uitgezocht vanavond, ik kwam zelfs een map tegen met papieren uit 2011 en 2012.De kast is nu half leeg, dus dat is wel fijn. Men zegt dat je alles 5 jaar moet bewaren, maar ik had er dingen tussen zitten die echt al heel lang geleden weg hadden gekund.
Maar goed, het is gebeurd, dus ik kan er weer een paar jaar tegenaan met al die troep.
Maar goed, het is gebeurd, dus ik kan er weer een paar jaar tegenaan met al die troep.
maandag 23 oktober 2017 om 09:14
maandag 23 oktober 2017 om 09:27
Goedemorgen .tja die papieren rompslomp blijft n gebed zonder einde .
Ik mag ook huisvrouw spelen vandaag.neem aan dat het weer niet denderd is .dus niet geschikt om er uit te gaan.
Ook nog genoeg te lezen.en kan ook de TV aanzetten.om programma’s terug te kijken.o.a.ik vertrek.
Gezellige dag
Ik mag ook huisvrouw spelen vandaag.neem aan dat het weer niet denderd is .dus niet geschikt om er uit te gaan.
Ook nog genoeg te lezen.en kan ook de TV aanzetten.om programma’s terug te kijken.o.a.ik vertrek.
Gezellige dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 23 oktober 2017 om 11:28
Prada, haal etherische eucalyptusolie en smeer daar je bil en been mee in, dan ben je binnen de kortste keren van de pijn af. Ik doe dat altijd als ik ischias heb en het werkt heel goed en heel snel.
Dik insmeren een broek erover, zodat de olie niet kan vervliegen en afwachten. Is meestal binnen een half uurtje gedaan.
Daremandaaaaa!!!!!!! Ik hoop dat je het heerlijk naar je zin hebt saampjes. Geniet alsof het de laatste week is dat de aarde draait.
Dik insmeren een broek erover, zodat de olie niet kan vervliegen en afwachten. Is meestal binnen een half uurtje gedaan.
Daremandaaaaa!!!!!!! Ik hoop dat je het heerlijk naar je zin hebt saampjes. Geniet alsof het de laatste week is dat de aarde draait.
maandag 23 oktober 2017 om 12:18
@ Dare: hoop dat je pas reageert als je in Nederland bent, dus lekker geniet nu op Dushi Curacao.
Onverwachts even kleindochter op bezoek gehad. Haar moeder moest naar een afspraak bij mij in de stad en vroeg of lieverd even hier kon zijn ondertussen. Oh hoe heerlijk was het. Lekker half banaantje geprakt voor haar. Maar ook dat ik nu wel energie hiervan krijg.
Onverwachts even kleindochter op bezoek gehad. Haar moeder moest naar een afspraak bij mij in de stad en vroeg of lieverd even hier kon zijn ondertussen. Oh hoe heerlijk was het. Lekker half banaantje geprakt voor haar. Maar ook dat ik nu wel energie hiervan krijg.
Everything you see I owe to spaghetti!
maandag 23 oktober 2017 om 13:42
Dare!
Lekker genieten daar!
Ik ben net bij de dieetconsulent geweest en ik was deze week helaas niet zoveel kwijt. Ach ja, ik ben al best wat afgevallen dus volgende week weer een nieuwe kans. Vanmiddag heb ik geen plannen, waarschijnlijk ga ik lekker voor de tv hangen. Dan mis ik mijn schaaltje chips of pepernoten wel eens hoor.
Ik ben net bij de dieetconsulent geweest en ik was deze week helaas niet zoveel kwijt. Ach ja, ik ben al best wat afgevallen dus volgende week weer een nieuwe kans. Vanmiddag heb ik geen plannen, waarschijnlijk ga ik lekker voor de tv hangen. Dan mis ik mijn schaaltje chips of pepernoten wel eens hoor.
maandag 23 oktober 2017 om 16:51
Cateautje schreef: ↑23-10-2017 11:28Prada, haal etherische eucalyptusolie en smeer daar je bil en been mee in, dan ben je binnen de kortste keren van de pijn af. Ik doe dat altijd als ik ischias heb en het werkt heel goed en heel snel.
Dank voor de tip Cateau.
Daremandaaaaa!!!!!!! Ik hoop dat je het heerlijk naar je zin hebt saampjes. Geniet alsof het de laatste week is dat de aarde draait.![]()
maandag 23 oktober 2017 om 16:55
Snoeptomaatjes doen het hier heel goed, die zijn lekker zoet en je komt er niet van aan.Drackie schreef: ↑23-10-2017 13:42Dare!Lekker genieten daar!
maandag 23 oktober 2017 om 17:39
Ik doe een shakedieet (of nou ja, ik doe repen want de shakes vind ik vies) dus zelfs aan groente zit helaas een beperking (en ik lust geen tomaat haha). Ik weet het, niet het gezondste dieet, maar het werkt wel heel goed voor mij en dat is me heel veel waard.
maandag 23 oktober 2017 om 18:14