Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
@Drackie, dat had ik niet meegekregen dat je gestopt was. Er komt vast iets leukers voor in de plaats, Rustig uitzoeken waar je wel een deel van je leven aan wilt besteden.
Ik heb vanmiddag besteed aan het beplakken van dobbelstenen(vroeger waren die kant en klaar, nu niet meer, als je speciale hebt tenminste) en lezen van spelregels en klaarzetten van spelbord.
Vriendin appte afgelopen week dat ze schoenen had die haar toch te klein waren, dus die ga ik vanavond maar eens passen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heel Holland bakt? Nou, ik vanavond ook, een groentetaart. Vroeger deed ik dat vaker dan tegenwoordig, dus kwamen er opeens oude herinneren opborrelen van toen mijn kinderen nog klein waren. Wat is dat een tijd geleden inmiddels....
herfstappeltaart schreef:
22-10-2017 19:14
Ik heb 'm al! Gewoon bij de supermarkt hier. Het was een pakket van de Ariadne en de Ariadne brocante samen voor 8 euro zoveel. Ze zijn beiden leuk!
Ik vind de gewone Ariadne niet leuk meer, veel teveel VT wonen.
Ik mis gewoon heel Holland bakt :cry:
Maar kijk ik wel terug als ik terug in Nederland ben...
Nu ben ik verbrand dus zit effe binnen.. vanmorgen gezwommen in de zee! Was heerlijk, warm water etc heel tropisch. Maar wel verbrand ondanks factor 90.. achja

Fijne middag, het is hier bijna half twee.
Cateautje schreef:
22-10-2017 19:25
Ik vind de gewone Ariadne niet leuk meer, veel teveel VT wonen.

Nee deze maand niet hoor. Ik had hem al heel lang niet gekocht maar dit nummer (november) is hij heel landelijk en knusjes. Ik genoot er van.
Cateautje schreef:
22-10-2017 17:03
Lekker bezig Drackie. :)

Bah, zondag!

Ik verveel me ongans. Het huis is aan kant, de was gedaan. Het is nat buiten en grijs, dus ik word ook niet uitgenodigd om eruit te gaan. Er is niks op televisie en heb geen zin in een film.

What's a girl to do?
Tsja, er altijd nog het alternatief wat Samantha van Sex and the City op een Zondag wel eens deed en niet gestoord wilde worden:

https://i2.wp.com/fromsizezerotowiseher ... C390&ssl=1
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
22-10-2017 19:55
Tsja, er altijd nog het alternatief wat Samantha van Sex and the City op een Zondag wel eens deed en niet gestoord wilde worden:

:rofl:
Annapicobella schreef:
22-10-2017 19:55

:proud:
Tjonge, ik heb mijn paperassen uitgezocht vanavond, ik kwam zelfs een map tegen met papieren uit 2011 en 2012.De kast is nu half leeg, dus dat is wel fijn. Men zegt dat je alles 5 jaar moet bewaren, maar ik had er dingen tussen zitten die echt al heel lang geleden weg hadden gekund.
Maar goed, het is gebeurd, dus ik kan er weer een paar jaar tegenaan met al die troep.
Goedemorgen!!
Al veel te vroeg uit bed! Heb een zere rug! Kan echt niet meer liggen op dit matras!
Straks ook eens papieren en prut uitzoeken. Wat lang niet gebruikt is: Weg ermee!
En verder vooral schoonmaken en huisvrouw spelen.

Fijne dag allen!
Goedemorgen .tja die papieren rompslomp blijft n gebed zonder einde .
Ik mag ook huisvrouw spelen vandaag.neem aan dat het weer niet denderd is .dus niet geschikt om er uit te gaan.
Ook nog genoeg te lezen.en kan ook de TV aanzetten.om programma’s terug te kijken.o.a.ik vertrek.
Gezellige dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen lieverds.

Hier ook een zere rug, allee een zere bil vooral. Meer heb ik niet te roepen.

Even een zwaai naar Dare :cheer: Hopelijk genieten jullie je suf.
Prada, haal etherische eucalyptusolie en smeer daar je bil en been mee in, dan ben je binnen de kortste keren van de pijn af. Ik doe dat altijd als ik ischias heb en het werkt heel goed en heel snel.

Dik insmeren een broek erover, zodat de olie niet kan vervliegen en afwachten. Is meestal binnen een half uurtje gedaan.

Daremandaaaaa!!!!!!! Ik hoop dat je het heerlijk naar je zin hebt saampjes. Geniet alsof het de laatste week is dat de aarde draait. :proud:
@ Dare: hoop dat je pas reageert als je in Nederland bent, dus lekker geniet nu op Dushi Curacao.

Onverwachts even kleindochter op bezoek gehad. Haar moeder moest naar een afspraak bij mij in de stad en vroeg of lieverd even hier kon zijn ondertussen. Oh hoe heerlijk was het. Lekker half banaantje geprakt voor haar. Maar ook dat ik nu wel energie hiervan krijg.
Everything you see I owe to spaghetti!
Dare! :hello: Lekker genieten daar!

Ik ben net bij de dieetconsulent geweest en ik was deze week helaas niet zoveel kwijt. Ach ja, ik ben al best wat afgevallen dus volgende week weer een nieuwe kans. Vanmiddag heb ik geen plannen, waarschijnlijk ga ik lekker voor de tv hangen. Dan mis ik mijn schaaltje chips of pepernoten wel eens hoor.
Cateautje schreef:
23-10-2017 11:28
Prada, haal etherische eucalyptusolie en smeer daar je bil en been mee in, dan ben je binnen de kortste keren van de pijn af. Ik doe dat altijd als ik ischias heb en het werkt heel goed en heel snel.

Dik insmeren een broek erover, zodat de olie niet kan vervliegen en afwachten. Is meestal binnen een half uurtje gedaan.

Dank voor de tip Cateau.

Daremandaaaaa!!!!!!! Ik hoop dat je het heerlijk naar je zin hebt saampjes. Geniet alsof het de laatste week is dat de aarde draait. :proud:
Drackie schreef:
23-10-2017 13:42
Dare! :hello: Lekker genieten daar!

Ik ben net bij de dieetconsulent geweest en ik was deze week helaas niet zoveel kwijt. Ach ja, ik ben al best wat afgevallen dus volgende week weer een nieuwe kans. Vanmiddag heb ik geen plannen, waarschijnlijk ga ik lekker voor de tv hangen. Dan mis ik mijn schaaltje chips of pepernoten wel eens hoor.
Snoeptomaatjes doen het hier heel goed, die zijn lekker zoet en je komt er niet van aan. :)
prada schreef:
23-10-2017 16:51
De 2de fles is 1 euro bij de Tuinen op het moment. Toevallig vanmiddag weer gehaald.
Cateautje schreef:
23-10-2017 16:55
Snoeptomaatjes doen het hier heel goed, die zijn lekker zoet en je komt er niet van aan. :)
Ik doe een shakedieet (of nou ja, ik doe repen want de shakes vind ik vies) dus zelfs aan groente zit helaas een beperking (en ik lust geen tomaat haha). Ik weet het, niet het gezondste dieet, maar het werkt wel heel goed voor mij en dat is me heel veel waard.
Avond allemaal :)

Net lekker gegeten met de meiden, zo eentje naar bed brengen. Vandaag een rustig en gewone maandag, huishouden, wassen en boodschappen doen. Lekker saai maar ja moet toch gebeuren.

Hier zijn gangetje, weinig te beleven en zo de dagelijks sleur van het leven.

Fijne week
Cateautje schreef:
23-10-2017 16:57
De 2de fles is 1 euro bij de Tuinen op het moment. Toevallig vanmiddag weer gehaald.
:thumbsup:
Ik raad iedereen aan naar het geheime dagboek van Hendrik Groen te kijken. Begint om 22.20 op Nederland 1
Ik heb het opgenomen, vanavond kon ik niet kijken. Ik vond de boeken mooi, gevoelig en af en toe hilarisch.
Ik heb Hendrik G ook opgenomen. Was wel van plan het te volgen.

Cateau helpt je stuk zeep nog steeds?
Ik heb het ook opgenomen.

Ik heb net mijn kittens naar de dierenarts gebracht, ze worden vandaag gesteriliseerd. Stil nu hoor, in huis. Zo raar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven