AH bezorgbundel
vrijdag 27 oktober 2017 om 08:16
Ik zag op de site van albert heijn iets voorbij komen over een bezorgbundel, waarbij je voor 1 vast bedrag de boodschappen 3, 6of 12 maanden kunt laten bezorgen. Dus eenmalig betalen en vervolgens kun je dan zo vaak laten bezorgen als je maar wilt. Als je eens per week besteld is het ongeveer €2 of 3 per keer (ligt eraan welke bundel je kiest)
Opzich spreekt het mij wel aan. Nu wacht ik vaak af tot er een leuke actie is met gratis bezorgkosten, want ik vind het altijd te duur. Maar €3 vind ik nog wel een redelijk bedrag. Maar tegelijk ben ik bang dat ik er niet wekelijks gebruik van zou maken en dan alsnog duur uit zou zijn.
Hoe zijn jullie ervaringen? Of wat denken jullie ervan??
Opzich spreekt het mij wel aan. Nu wacht ik vaak af tot er een leuke actie is met gratis bezorgkosten, want ik vind het altijd te duur. Maar €3 vind ik nog wel een redelijk bedrag. Maar tegelijk ben ik bang dat ik er niet wekelijks gebruik van zou maken en dan alsnog duur uit zou zijn.
Hoe zijn jullie ervaringen? Of wat denken jullie ervan??
vrijdag 27 oktober 2017 om 08:23
pimpelmeesje123 schreef: ↑27-10-2017 08:18Ik moet zeggen dat er heel vaak wel een actie met gratis bezorgen is bij een product dat ik wel gebruik.... dus ik vind het niet nodig....maar misschien dat ik er in de toekomst anders over denk.
Ik heb dat zelf helaas niet zo heel vaak. Ik let er wel elke week op, want ik ben dol op laten bezorgen, maar ik betaal er liever niet voor
vrijdag 27 oktober 2017 om 08:32
Ik heb ook een bezorgbundel en laat elke week de boodschappen bezorgen. Hier inderdaad ook 2 kinderen dus dan kom ik ook makkelijk aan die 70 euro.
Ik neem wel altijd een bundel voor 3 maanden, omdat ik het prijsvoordeel met 6 en 12 maanden te klein vind om me zolang vast te leggen.
Ik neem wel altijd een bundel voor 3 maanden, omdat ik het prijsvoordeel met 6 en 12 maanden te klein vind om me zolang vast te leggen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
vrijdag 27 oktober 2017 om 08:33
Mijn tijd is ook geld waard. En wanneer ik met de auto ga, kost me dit ook brandstof.
Voor een grote bestelling zijn €2-€3 bestelkosten niet echt veel.
Uiteraard is het veel gezonder om dagelijks lopend of fietsend de boodschappen te doen.
Maar waarom denkt iedereen dat spullen thuisbezorgd krijgen gratis moet zijn. De bezorgers, busjes, inpakkers etc moeten toch ook betaald worden? Wanneer er geen bestelkosten zijn, dan gaat dit op een andere manier verrekend worden. Maar de consument moet toch betalen.
Uiteraard is het veel gezonder om dagelijks lopend of fietsend de boodschappen te doen.
Maar waarom denkt iedereen dat spullen thuisbezorgd krijgen gratis moet zijn. De bezorgers, busjes, inpakkers etc moeten toch ook betaald worden? Wanneer er geen bestelkosten zijn, dan gaat dit op een andere manier verrekend worden. Maar de consument moet toch betalen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:05
Dit.hamerhaai schreef: ↑27-10-2017 08:33Mijn tijd is ook geld waard. En wanneer ik met de auto ga, kost me dit ook brandstof.
Ik zou te weinig bestelwaarde hebben voor bezorgen überhaupt maar je brandstof, parkeerkosten en tijd zijn ook niet gratis.
Geen idee wat normaal kost maar ik vind het logisch om te betalen.
Bij wehkampbetaal je ook. Ja, ze zeggen wel, gratis bezorgen vanaf 20 euro, maar reken maar dat het gewoon doorberekend is.
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:08
Of het een goede deal is moet je berekenen. Ik bestel vaak bij een webshop die 4 euro bezorgkosten rekent. Maar voor 10 euro kun je dat voor een jaar afkopen. Na 3 x bestellen heb je dat eruit. Nou, zovaak bestel ik wel dus ik heb het afgekocht.
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:11
Saoghail schreef: ↑27-10-2017 09:05Dit.
Ik zou te weinig bestelwaarde hebben voor bezorgen überhaupt maar je brandstof, parkeerkosten en tijd zijn ook niet gratis.
Geen idee wat normaal kost maar ik vind het logisch om te betalen.
Bij wehkampbetaal je ook. Ja, ze zeggen wel, gratis bezorgen vanaf 20 euro, maar reken maar dat het gewoon doorberekend is.
Ik heb zelf bij een grote webshop gewerkt, en dit heeft vooral met de marge te maken. Op producten van onder de €20 hebben ze zo'n kleine winstmarge dat de gratis verzending er niet uit kan. Maar daarboven kan het meestal wél uit. Bovendien motiveer je mensen door zo'n grens te stellen ook om meer te kopen.
Daarnaast betaalt een grote webshop echt niet dat bedrag van bijvoorbeeld €2,95 per verzending, die hebben echt wel een betere deal bij PostNL
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:13
En shit, nu laat ik me toch verleiden om off topic te gaan.
Het is lastig te berekenen of het een goede deal is, omdat ik normaal gesproken alleen bestel als er een aanbieding is dat je bij bepaalde producten niet hoeft te betalen voor de bezorging. Als ik een bundel zou hebben zou ik denk ik wel vaker gebruik maken van het bezorgen, maar hoe vaak exaxt dat vind ik lastig te zeggen.
Het is lastig te berekenen of het een goede deal is, omdat ik normaal gesproken alleen bestel als er een aanbieding is dat je bij bepaalde producten niet hoeft te betalen voor de bezorging. Als ik een bundel zou hebben zou ik denk ik wel vaker gebruik maken van het bezorgen, maar hoe vaak exaxt dat vind ik lastig te zeggen.
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:24
Dat is niet off topic want je vraagt toch of het een goede deal is?
Ik lees dat bezorgen, afhankelijk van je bezorgmoment tussen de 3,95 en 12,50 kost. Als ik 3 mnd wekelijks op de duurste momenten laat bezorgen kost dat 150 euro. Het goedkoopste moment kost 47,50
De bezorgbundel kost 35 euro.
Conclusie: goede deal
Ik lees dat bezorgen, afhankelijk van je bezorgmoment tussen de 3,95 en 12,50 kost. Als ik 3 mnd wekelijks op de duurste momenten laat bezorgen kost dat 150 euro. Het goedkoopste moment kost 47,50
De bezorgbundel kost 35 euro.
Conclusie: goede deal
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:36
Ik heb de drie maanden bundel en ik hoop dat ik straks een goede aanbiedingkrijg voor verlening. Ik bestel vaak voor 100 euro omdat je dan weer korting krijgt maar nu bestel ik dan elke week voor 70 inplaats van elke 10 dagen voor 100, dan hoef ik tussendoor niet meer en maak ik elke week gebruik van de aanbiedingen. Heb 27,50 betaald voor 3 maanden bezorging op di,wo of do
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:43
jA LIJKT ME OOK.
3 euro voor bezorging is toch niks?
Ik moet 5 euro betalen voor bezorging van 4 speciale tandenborstels en een deodorant !
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:44
Ik zou het wel willen maar ik haal de 70 euro nooit (woon met z'n tweeën). Ik zit echt te wachten tot Picnic hier naartoe komt.
Overigens zou ik ook als ik die 70 euro wel zou halen toch nog vaak naar de winkel moeten. Bijna elke week ga ik wel terug voor een paar kleine boodschappen. Ook met een bundel kun je die dus niet bestellen.
Overigens zou ik ook als ik die 70 euro wel zou halen toch nog vaak naar de winkel moeten. Bijna elke week ga ik wel terug voor een paar kleine boodschappen. Ook met een bundel kun je die dus niet bestellen.
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:55
AnAppleADay schreef: ↑27-10-2017 09:44Ik zou het wel willen maar ik haal de 70 euro nooit (woon met z'n tweeën). Ik zit echt te wachten tot Picnic hier naartoe komt.
Ik zat zelf te denken om een soort van 'masterlist' te maken, met dingen die ik elke week nodig heb. Aangevuld met extra boodschappen. Als blijkt dat ik bijvoorbeeld elke week weer terug naar de winkel moet voor (bijvoorbeeld) een rol koekjes, dan zet ik die erbij op mijn masterlist.
vrijdag 27 oktober 2017 om 09:58
Alleen is 'ie niet geldig in de week voor kerst.
Mij lijkt het niets, tenzij je altijd al je boodschappen al bij Albert Heijn haalt. Ik kom zelden bij AH en besteed er dus ook geen 70 euro per week.
vrijdag 27 oktober 2017 om 10:28
Ik maak ook gebruik van PicNic. Ze hebben een minder groot assortiment maar zijn een stuk goedkoper. Een fles coca cola is bij PicNic al €0,30 goedkoper.littlecupcake schreef: ↑27-10-2017 09:22Picnic is een aanrader! Gratis bezorgd vanaf €25, goede kwaliteit, handige app en goedkoper dan de AH!
vrijdag 27 oktober 2017 om 11:09
ik bestel ongeveer een tot twee keer per maand bij de jumbo. daar heb altijd een actie: als je een paar producten uit een lijst kiest dan heb je geen bezorgkosten. Die producten verschillen per maand. Deze maand bijvoorbeeld bij vier flessen Spa, of 3 Unox artikelen, 4 zakjes kruidenmix, bier, nescafe, .... er zit bijna altijd wel iets bij wat ik normaal ook wel koop.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
vrijdag 27 oktober 2017 om 11:50
Boodschappen bij AH zijn vanzelf al duur. Fruit is duur en groente is duur. Dus ik koop alleen maar bij AH wat uitsluitend daar verkrijgbaar is of een goede koop is qua prijs-kwaliteitverhouding.
Te denken valt aan dropsoorten en soms pakken meel van een bepaald merk die nét een smaak hebben die ik lekker vind en die dan goedkoper uitvallen dan bij de molen waar je verzendkosten moet betalen. Dat argument valt weer weg als het besteltijd is bij de molen.
Bij Jumbo koop ik doorgaans alleen kruiden omdat ik het personeel daar wat vervelend vind. En ook verder niets weet te kopen daar.
Te denken valt aan dropsoorten en soms pakken meel van een bepaald merk die nét een smaak hebben die ik lekker vind en die dan goedkoper uitvallen dan bij de molen waar je verzendkosten moet betalen. Dat argument valt weer weg als het besteltijd is bij de molen.
Bij Jumbo koop ik doorgaans alleen kruiden omdat ik het personeel daar wat vervelend vind. En ook verder niets weet te kopen daar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 27 oktober 2017 om 12:51
Ik heb een keer gekeken naar picnic, maar vind het vervelend dat ik eerst een app moet downloaden voordat ik kan zien welk assortiment ze hebben en hoe het werkt. Waarom kan dat niet gewoon op de website?
Handige aan wekelijks bestellen bij albert vind ik dat alles wat ik daar ooit heb gekocht in een lijst staat, en dat je alle standaard dingen dus makkelijk in je karretje kan stoppen. Verder kan ik er met een papieren lijstje en ene pen naast gaan zitten om het weekmenu meteen op te schrijven zodat ik niks vergeet. Als ik door de winkel loop moet ik alles onthouden (of ook pen en papier meenemen...)
Handige aan wekelijks bestellen bij albert vind ik dat alles wat ik daar ooit heb gekocht in een lijst staat, en dat je alle standaard dingen dus makkelijk in je karretje kan stoppen. Verder kan ik er met een papieren lijstje en ene pen naast gaan zitten om het weekmenu meteen op te schrijven zodat ik niks vergeet. Als ik door de winkel loop moet ik alles onthouden (of ook pen en papier meenemen...)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken