Wat is de grappigste eigenschap van jouw partner?
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:05
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:10
Zijn droge soms onconventionele humor en woordgrapjes.
Laats die domme reclame op tv van lactacyd over het reiningen van je " uitwendige intieme zone"....
" oooohhhhh je kut, zeg dat dan gewoon" schalt hij dan door de kamer tegen niemand in het bijzonder" ...ja dan stort ik op de grond van het lachen...
Laats die domme reclame op tv van lactacyd over het reiningen van je " uitwendige intieme zone"....
" oooohhhhh je kut, zeg dat dan gewoon" schalt hij dan door de kamer tegen niemand in het bijzonder" ...ja dan stort ik op de grond van het lachen...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
dinsdag 31 oktober 2017 om 11:23
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:23
Die van mij ook niet. Daarom is het wel steeds verrassend en grappig dat hij keihard kan lachen om flauwe komische films. Of hij vindt er helemaal niks aan of hij ligt in een deuk. En soms komt hij onverwacht gevat uit de hoek, waar hij dan zelf ook om moet lachen. En ik dus dubbel omdat het niet vaak voorkomt.
dinsdag 31 oktober 2017 om 12:29
Dat hij stiekem heel verliefd naar mij kijkt, juist op de momenten dat ik niet tevreden ben met mijzelf, zoals wanneer ik ongesteld ben en de hele avond op zoek ben naar de gemakkelijkste houding om te gaan zitten zodat ik minder last heb van de krampen.
Of wanneer ik iets uit de keuken wil gaan pakken halverwege de huiskamer ineens stil sta om te bedenken dat ik ook iets anders kan gaan doen.
Hij houdt van die onrustige momentjes van mij, terwijl ik er juist helemaal niks aan vind
Of wanneer ik iets uit de keuken wil gaan pakken halverwege de huiskamer ineens stil sta om te bedenken dat ik ook iets anders kan gaan doen.
Hij houdt van die onrustige momentjes van mij, terwijl ik er juist helemaal niks aan vind
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:07
Mijn man is als een kind zo blij met knopjes, draadjes en schuifjes... technische dingen 
Als peuter schroefde hij al alles open om te kijken hoe iets werkte, vervolgens heeft hij van die hobby zijn werk gemaakt, en na ruim 30 jaar kan hij nog steeds met open mond en glinsterende ogen staan kijken bij een mengpaneel
Hij kan er ook niet van afblijven... een tijdje geleden zag hij ergens een knop op de muur zitten. Dat MOET dan ingedrukt worden, om te kijken wat het doet. Na een paar minuten werd er over de portofoons gevraagd wie het overvalalarm had ingeschakeld :0
Als peuter schroefde hij al alles open om te kijken hoe iets werkte, vervolgens heeft hij van die hobby zijn werk gemaakt, en na ruim 30 jaar kan hij nog steeds met open mond en glinsterende ogen staan kijken bij een mengpaneel
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:14
Mijn vriend blijft altijd een klein jongetje, hoe grijs hij ook is. Als hij in 't weekend sneakers en z'n favo sweatvest draagt en met z'n dochter domme dansjes doet. Maar ook doordeweeks als hij in zijn overhemd en gaatjesschoenen verdwaalt naar de schuur en op z'n knieën aan z'n motor ligt te sleutelen.
Hips, hopsakee en pierlala.
dinsdag 31 oktober 2017 om 13:21
OpenHaardVuur schreef: ↑31-10-2017 13:07een tijdje geleden zag hij ergens een knop op de muur zitten. Dat MOET dan ingedrukt worden, om te kijken wat het doet. Na een paar minuten werd er over de portofoons gevraagd wie het overvalalarm had ingeschakeld :0
dinsdag 31 oktober 2017 om 17:03
Mijn vriend kan heel beeldend en uitgebreid vertellen, hij gaat er dan bij staan alsof hij op een podium staat en doet er stemmetjes bij enzo, net als de man van asinum dus zo te lezen. Verder vind ik het erg lief dat hij me elke avond belt om welterusten te zeggen als hij late dienst heeft en dat hij smorgens belt om goedemorgen te zeggen als hij vroege dienst heeft.
Gisteren vond ik dat wel iets minder omdat de klok op zijn werk nog niet was teruggezet en hij me dus om 6.15 belde ipv om 7.15
maar goed het was goed bedoeld denk ik dan maar.. Ook is hij erg bezorgd om zoon en mij, zo belde hij bijv. Eergisteren met die heftige storm midden in de nacht om te vragen of alles goed was bij ons en of hij langs moest komen of niet. Het was 4.30 dus ik heb hem verteld dat hij lekker weer zijn bed in moest gaan om nog wat te slapen