Vriend opgepakt

03-11-2017 16:01 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Never mind. Blijkbaar kennen jullie mijn verhaal al aangezien iedereen hier mij naar een ander topic dejavud.

Voor mensen die serieus reageerde, Thanks.

Voor de andere, nee ik verlaat mijn vriend niet. En ja ik maak mij zorgen voor waar hij van verdacht wordt. Maar ja zoals ik al zei ik weet nog niets. Maar jullie weten blijkbaar allemaal dat hij al schuldig is. Knap hoor.

Daag.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-11-2017 23:16
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
90.80% gewijzigd
En je kan ook niks bedenken wat hij gedaan zou kunnen hebben?
En je maakt je niet druk over wat hij heeft gedaan?
Ik zou mij niet druk maken om zijn kleding maar eerder wat hij uitgespookt heeft om het zo ver te laten komen.
anoniem_282001 wijzigde dit bericht op 03-11-2017 16:05
2.30% gewijzigd
Lekker ff rust. Geniet ervan!

Hoi s-a-r-kast :cheer:
koekies zijn lekker
ik zou ontzettend boos zijn, maar meer op hem. Je moet wel iets serieus hebben gedaan om zo afgezonderd te zitten denk ik dan...

Maar het niet weten, dat lijkt me ook heel moeilijk. Vermoedde je dat hij zich bezig hield met foute dingen? Weten zijn ouders misschien wat meer?
VLIND3R schreef:
03-11-2017 16:04
Ik zou mij niet druk maken om zijn kleding maar eerder wat hij uitgespookt heeft om het zo ver te laten komen.
Dit.
Je maakt je zorgen omdat hij geen schone kleding heeft? Goh, ik zou me eerder zorgen maken over wat hij heeft gedaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Jeetje heftig zeg! Heb je een idee waar dit over kan gaan of is dit echt donderslag bij heldere hemel?

Kan je bij iemand terecht zodat je niet in je eentje zit te piekeren?
Je maakt je druk om schone kleding? Als zijn voorarrest is verlengd is het in ieder geval niet dat hij per ongeluk een gestolen fiets heeft gekocht of zo. Ik zou me drukker maken over wat hij misschien gedaan heeft en hoe dat jullie gezin gaat beïnvloeden.
Topictitel klopt niet, het moet zijn Ex vriend.
Hij zit in beperking, dus het gaat hier niet om een winkeldiefstal. Het zal om een ernstig misdrijf gaan. En jij maakt je druk om zn schone kleding? :nooo:
zoetjerminder schreef:
03-11-2017 16:04
Lekker ff rust. Geniet ervan!

Hoi s-a-r-kast :cheer:
Hey! Long time no see! :hello:
Krijgt hij niet een mooi pakkie aan van de gevangenis dan?
Ik krijg een deja vu.
Zo'n topic was er vorig jaar of zo ook, met hetzelfde 'het is zo zielig, weet niet waar ie zit, geen idee wat ie uitgespookt heeft, enz. enz.'
Voorarrest wordt niet zomaar verlengd.

Get your priorities straight.
Huts!
Grobbekuiken schreef:
03-11-2017 16:09
Ik krijg een deja vu.
Zo'n topic was er vorig jaar of zo ook, met hetzelfde 'het is zo zielig, weet niet waar ie zit, geen idee wat ie uitgespookt heeft, enz. enz.'
Nou je het zegt.
Huts!
Waarom komt dit mij allemaal al voor alsof ik dit eerder heb gelezen... :-? :-?

ah, ik ben al mosterd.
Was dus niet de enige.
paulaner wijzigde dit bericht op 03-11-2017 16:12
25.23% gewijzigd
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
s-a-r-kast schreef:
03-11-2017 16:08
Krijgt hij niet een mooi pakkie aan van de gevangenis dan?
Met van die mooie streepjes, rode onderbroek eronder.
koekies zijn lekker
Vast zitten met beperking gebeurt niet zomaar. Ik zou eerder rete bezorgd zijn om wat voor verschrikkelijks hij heeft gedaan dan of hij wel een schone onderbroek heeft. Dat zal de gevangenis vast wel voor hem regelen.
Wow, jij hebt je prioriteiten ook verkeerd liggen zeg. Van mij kon hij in zijn smerige onderbroek slapen de komende jaren. Je wordt niet zomaar opgepakt en in beperking gezet. Ik zou me meer druk maken om de slachtoffers die hij waarschijnlijk heeft gemaakt dan om een schone broek...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Grobbekuiken schreef:
03-11-2017 16:09
Ik krijg een deja vu.
Ik wilde het net tikken, volgens mij is de tekst exact hetzelfde.
Such a beautiful place to be with Friends.
TO, jij maakt jou zorgen om de verkeerde zaken.

Probeer eerst maar eens te achterhalen wat die figuur ten laste is gelegd.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
:popcorn:
Gadver. 9 dagen in dezelfde onderbroek.
Ik zou ook bezorgd zijn. Die krijg je toch niet meer schoon!
LoveDobby schreef:
03-11-2017 16:12
Ik wilde het net tikken, volgens mij is de tekst exact hetzelfde.

OP is leeg, maar volgens mij deze: https://forum.viva.nl/relaties/mijn-vr ... ges/340359

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven