Vriend opgepakt
vrijdag 3 november 2017 om 16:01
Never mind. Blijkbaar kennen jullie mijn verhaal al aangezien iedereen hier mij naar een ander topic dejavud.
Voor mensen die serieus reageerde, Thanks.
Voor de andere, nee ik verlaat mijn vriend niet. En ja ik maak mij zorgen voor waar hij van verdacht wordt. Maar ja zoals ik al zei ik weet nog niets. Maar jullie weten blijkbaar allemaal dat hij al schuldig is. Knap hoor.
Daag.
Voor mensen die serieus reageerde, Thanks.
Voor de andere, nee ik verlaat mijn vriend niet. En ja ik maak mij zorgen voor waar hij van verdacht wordt. Maar ja zoals ik al zei ik weet nog niets. Maar jullie weten blijkbaar allemaal dat hij al schuldig is. Knap hoor.
Daag.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-11-2017 23:16
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
90.80% gewijzigd
vrijdag 3 november 2017 om 16:05
vrijdag 3 november 2017 om 16:06
vrijdag 3 november 2017 om 16:07
Hey! Long time no see!
vrijdag 3 november 2017 om 16:10
Nou je het zegt.Grobbekuiken schreef: ↑03-11-2017 16:09Ik krijg een deja vu.
Zo'n topic was er vorig jaar of zo ook, met hetzelfde 'het is zo zielig, weet niet waar ie zit, geen idee wat ie uitgespookt heeft, enz. enz.'
Huts!
vrijdag 3 november 2017 om 16:11
vrijdag 3 november 2017 om 16:11
Met van die mooie streepjes, rode onderbroek eronder.
koekies zijn lekker
vrijdag 3 november 2017 om 16:12
Wow, jij hebt je prioriteiten ook verkeerd liggen zeg. Van mij kon hij in zijn smerige onderbroek slapen de komende jaren. Je wordt niet zomaar opgepakt en in beperking gezet. Ik zou me meer druk maken om de slachtoffers die hij waarschijnlijk heeft gemaakt dan om een schone broek...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
vrijdag 3 november 2017 om 16:12
Ik wilde het net tikken, volgens mij is de tekst exact hetzelfde.Grobbekuiken schreef: ↑03-11-2017 16:09Ik krijg een deja vu.
Zo'n topic was er vorig jaar of zo ook, met hetzelfde 'het is zo zielig, weet niet waar ie zit, geen idee wat ie uitgespookt heeft, enz. enz.'
Such a beautiful place to be with Friends.
vrijdag 3 november 2017 om 16:16