zijn minnares ..

04-11-2017 22:06 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
xx

|
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-11-2017 09:35
Reden: Gebruiker heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van een OP
99.65% gewijzigd
sugarmiss schreef:
04-11-2017 22:17
Petje af. Je Kent je zelf goed. Jij bent geen man waard die echt voor jou gaat. Je kan een man niet genoeg boeien om een hele week met je door te brengen. Fijn voor je dat je iemand hebt gevonden die naast de liefde voor zijn vriendin nog een ver klein beetje liefde voor jou over heeft.

Zijn vriendin vindt het niet erg omdat ze toch wel weet dat ze 1000 x leuker is dan jou en hij dus toch niet bij haar weg gaat.
Dat ben ik zeker wel, ik ben zeker een goede man waard! jij nooit fouten gemaakt in je leven?
m-love19 schreef:
04-11-2017 22:23
Je hebt gelijk.. Het is ook mijn eigen fout, ik had er nooit aan moeten beginnen en ja ik wilde toen die tijd misschien wel wraak nemen. Maar het is gebeurd.. Ik kan het verleden niet veranderen.. maar wel werken aan mijn toekomst.. Ik wil zo niet zijn.. Ik wil mezelf terug.. en ik weet niet meer hoe..
Door je verantwoordelijkheid hierin te nemen misschien??
Toekomstmuziek is muziek die nog gecomponeerd moet worden.
m-love19 schreef:
04-11-2017 22:34
Dat ben ik zeker wel, ik ben zeker een goede man waard! jij nooit fouten gemaakt in je leven?
Dit strookt niet met je handelingen. Dus blijkbaar vind jij jezelf niet een betere man waard.
Anders kon je dit wel achter je laten.
Toekomstmuziek is muziek die nog gecomponeerd moet worden.
Hoe kan iemand de liefde van je leven zijn als hij jou gebruikt en alleen maar tegen je liegt?
Aan je zelfrespect gaan werken. Of hem op zn minst uitbuiten door hem veel dingen voor jou te laten betalen. Dan kun je er over een paar jaar nog eens goed om lachen dat jij hem in je zak had ipv hij jou.
Dit is geen liefde, dit is een verslaving. Ga in rehab. Serieus, kick af van deze man en deze situatie.
To

Knoop dit goed in je oren
Hij wilt je alleen maar neuken

Kap met deze man
Anders raak jij jezelf nog meer kwijt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
_Amand schreef:
04-11-2017 22:20
Hij heeft het goed voor elkaar!
Precies dit.
m-love19 schreef:
04-11-2017 22:31
Als je het zo zegt klinkt het makkelijk, ik heb het al meerdere keren geprobeerd, het gaat gewoon zo moeilijk, Ik hou van hem.. of ik hou van zijn aanwezigheid.. ik weet het niet.. Heb jij tips om te stoppen?
Hem een berichtje sturen dat hij zijn aandacht aan zijn vriendin moet geven en dat je geen tweederangs vriendin wil zijn. En dat je het contact helemaal verbreekt en hij pas contact mag opnemen als hun relatie helemaal uit is. En blokkeer hem op alle berichten diensten.
Zo simpel is dat gewoon 5 minuten werk.
Yasna schreef:
04-11-2017 22:38
Hoe kan iemand de liefde van je leven zijn als hij jou gebruikt en alleen maar tegen je liegt?
Yasna zo voelt het in m'n hart, als ik logisch nadenk weet ik dat er niks van klopt.. Ik weet het ook niet meer..
Oakes schreef:
04-11-2017 22:38
Dit is geen liefde, dit is een verslaving. Ga in rehab. Serieus, kick af van deze man en deze situatie.
Ik weet niet wat het is.. Ik hoop dat je ongelijk hebt, maar ik denk het niet..
Panfluit schreef:
04-11-2017 22:36
Dit strookt niet met je handelingen. Dus blijkbaar vind jij jezelf niet een betere man waard.
Anders kon je dit wel achter je laten.
Mijn gevoelens zijn dubbel.. en ja ik ben ook zo onzeker als wat van binnen.. niet dat iemand dat ooit zal zien.. maarja..
Slappe hap. Ik kan niet, ik wil niet, ik weet niet hoe. Je snap wel waarom je eraan begonnen bent? Later toch weer niet. Hij is je grote liefde maar hij liegt 1000x?

Oké, je bent 22 maar volwassen toch? Stop met dit zelfbeklag en het slachtoffer spelen. Je bent geen slachtoffer, je bent dader. Je wist heel goed waar je aan begon. Nu niet zeuren maar poetsen.

Als je wilt stoppen moet je dat zelf doen.
creativeguy schreef:
04-11-2017 22:43
Hem een berichtje sturen dat hij zijn aandacht aan zijn vriendin moet geven en dat je geen tweederangs vriendin wil zijn. En dat je het contact helemaal verbreekt en hij pas contact mag opnemen als hun relatie helemaal uit is. En blokkeer hem op alle berichten diensten.
Zo simpel is dat gewoon 5 minuten werk.
Dankjewel.. voor je berichtje.. dit helpt mij ook.. ik vind het heel lastig allemaal.. Misschien moet ik het gewoon doen..
m-love19 schreef:
04-11-2017 22:44
Yasna zo voelt het in m'n hart, als ik logisch nadenk weet ik dat er niks van klopt.. Ik weet het ook niet meer..
Dat snap ik.
Je weet wat je moet doen. Je weet dat je jezelf voor de gek houdt.
Die zak heeft heeft het uitstekend voor elkaar. Een vriendin waarmee hij samenwoont, een minnares die hem adoreert en waarmee hij seks heeft.
Beter kan het niet voor hem toch?

Dat je er aan begonnen bent begrijp ik best. Maar je bent nu 22, en dit duurt al 3 jaar. DRIE JAAR. Een tijd waarin je jong en gelukkig zou moeten zijn.
Denk aan jezelf en wijs die loser de deur.

Je bent verslaafd aan zijn aandacht, aan deze situatie. Ik denk dat als je goed nadenkt, je heel goed weet dat hij niet je grote liefde is. Ook al voelt dat wel zo.

Het is een eersteklas zak.
anoniem_356684 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 22:52
0.54% gewijzigd
m-love19 schreef:
04-11-2017 22:23
Je hebt gelijk.. Het is ook mijn eigen fout, ik had er nooit aan moeten beginnen en ja ik wilde toen die tijd misschien wel wraak nemen. Maar het is gebeurd.. Ik kan het verleden niet veranderen.. maar wel werken aan mijn toekomst.. Ik wil zo niet zijn.. Ik wil mezelf terug.. en ik weet niet meer hoe..
Door er mee te stoppen. En voor jezelf te kiezen
Saz schreef:
04-11-2017 22:48
Slappe hap. Ik kan niet, ik wil niet, ik weet niet hoe. Je snap wel waarom je eraan begonnen bent? Later toch weer niet. Hij is je grote liefde maar hij liegt 1000x?

Oké, je bent 22 maar volwassen toch? Stop met dit zelfbeklag en het slachtoffer spelen. Je bent geen slachtoffer, je bent dader. Je wist heel goed waar je aan begon. Nu niet zeuren maar poetsen.

Als je wilt stoppen moet je dat zelf doen.
Ik hoop dat je hier ook nooit over mee kan praten. Ik ben wel slachtoffer. Slachtoffer van mijn eigen fouten! verdien ik geen 2e kans?
dubbel
Jij bent de enige die jezelf die twee kans kan geven.

En onzeker zijn is een slap excuus sorry. Ik ben ook erg onzeker maar ik weet wel dat ik een goede man verdien in mijn leven. En jij verdient dat ook. Dus vecht voor jezelf en gun jezelf een goede partner
anoniem_356275 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 22:56
Reden: Woord vergeten
0.97% gewijzigd
m-love19 schreef:
04-11-2017 22:51
Ik hoop dat je hier ook nooit over mee kan praten. Ik ben wel slachtoffer. Slachtoffer van mijn eigen fouten! verdien ik geen 2e kans?

Och kind, been there done that. Maar Ik heb altijd alles zelf opgelost. En dat moet jij ook doen.

Die tweede kans moet jij jezelf geven. Mij maakt het niets uit.
m-love19 schreef:
Ja, dat zeg je goed, je hebt zelf keuzes gemaakt die niet handig zijn. Je kunt nu ook zelf de keuze maken om het roer om te gooien. Geen berichtjes meer sturen, geen afscheid nemen, dat continueert alleen alle drama. Dit moet je bij jezelf leggen. Die gast heeft enkel gebruik gemaakt van de opening die jij hem gaf. Dat is een les die je hieruit kunt trekken. Geen bezette mannen meer, no more drama.
m-love19 schreef:
Joh je bent nog jong genoeg voor 2e, 3e, 4e etc etc kansen. De minnares spelen is gewoon een stukje levenservaring wat je nu op doet. Je moet alleen zorgen dat je je daar boven je 30e niet meer voor leent.
Ja, het is inderdaad levenservaring opdoen.
Dit ga je op een gegeven moment nooit meer willen.
Omdat je verliefd bent denk je dat hij de ware is maar dat is echt niet zo. Dat gevoel van verliefdheid heb jezelf aangemaakt in je brein, een chemisch proces en afkicken helpt. Cold turkey. Een ware liefde zou zijn meisje niet willen zien lijden.
Zijn zoveel leuke singles op de wereld.
Al ga je dood van binnen, kap ermee.
Hier heb je nu van geleerd en nu next!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Je houdt jezelf voor de gek!

Dit is niet de ware liefde. Ermee stoppen is heel eenvoudig: gewoon zeggen dat het over en uit is. Dan komt het lastige, namelijk volhouden om geen contact te zoeken. Maar dat kun je best als je jezelf een echt leuke, gezonde en eerlijke relatie gunt.
Mind the gap
Panfluit schreef:
04-11-2017 22:17
Wat een belachelijke actie.
Kinderachtig ook. Wil je wraak nemen?
Nee, ze wil hem dwingen afscheid te nemen van zijn vriendin.

Wat ze niet snapt is dat hij haar als een bijsnolletje ziet, en zelfs als het uitgaat, heeft hij zo weer een andere vriendin die niet TO is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven