In shock wegens reactie
zondag 5 november 2017 om 17:30
Ik ben nu erg onzeker ervan want hij negeert me altijd om de kleinste dingen,
Ik vertelde wat ik in mijn topic zei, en dat ik er best ongemakkelijk van werd, toen kreeg hij opeens een enorme woede dat die me nu gewoon echt negeert, verder is er niets gebeurd. En ja je ( k.. werk )dit en dat, ik zal niet in details treden.. terwijl ik eigenlijk gewoon heel open ben , en me vertellen dat die ook aan vrouwen gaar zitten?
Ik vertelde wat ik in mijn topic zei, en dat ik er best ongemakkelijk van werd, toen kreeg hij opeens een enorme woede dat die me nu gewoon echt negeert, verder is er niets gebeurd. En ja je ( k.. werk )dit en dat, ik zal niet in details treden.. terwijl ik eigenlijk gewoon heel open ben , en me vertellen dat die ook aan vrouwen gaar zitten?
zondag 5 november 2017 om 17:32
Isabella4900 schreef: ↑05-11-2017 17:30Ik ben nu erg onzeker ervan want hij negeert me altijd om de kleinste dingen,
Je vriend is een bokkelul, wat heeft dat met open zijn te maken?
zondag 5 november 2017 om 17:33
Eruit met die mafkikker...Isabella4900 schreef: ↑05-11-2017 17:30Ik ben nu erg onzeker ervan want hij negeert me altijd om de kleinste dingen,
zondag 5 november 2017 om 17:35
Om snel een kind mee te maken zodat ze huisvrouw kan moet worden van hem?Grobbekuiken schreef: ↑05-11-2017 17:33Oh, hij weer....
Óf hij negeert je dagenlang, óf hij wordt agressief.
Waarom was ie ook alweer zo leuk om bij hem te blijven?![]()
Want haar werk ... dat trekt toch op niets (dixit hem).
anoniem_351483 wijzigde dit bericht op 05-11-2017 17:36
1.74% gewijzigd
Ten eerste is het best normaal dat dat gebeurd (die stijve, niet je vriend die flipt). Vraag maar eens aan collega's. Als je je ongemakkelijk voelt kun je aan collega's vragen hoe zij hier mee om gaan. Overigens voelde die man zich waarschijnlijk ongemakkelijker dan jij.
Ten tweede, de reactie van jou vriend is onacceptabel. Zelfs al zou je wél iets fout hebben gedaan, dan nog ga je niet met spullen gooien, boze dingen roepen en jou negeren.
Ten tweede, de reactie van jou vriend is onacceptabel. Zelfs al zou je wél iets fout hebben gedaan, dan nog ga je niet met spullen gooien, boze dingen roepen en jou negeren.
Dit is enorm ongezond. Sowieso hoeft niemand zo agressief te worden, zeker niet om iets waar jij niets aan kunt doen. Dat snap je zelf ook wel, lijkt me.
Dus wegwezen bij zo'n vent. Echt. Vroeg of laat gaat dit niet goed. Dit zijn van die machtsbeluste, controlerende kneuzen. Doei
.
Wat denk je er zelf van?
Dus wegwezen bij zo'n vent. Echt. Vroeg of laat gaat dit niet goed. Dit zijn van die machtsbeluste, controlerende kneuzen. Doei
Wat denk je er zelf van?
zondag 5 november 2017 om 17:36