In shock wegens reactie

05-11-2017 17:25 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi bedankt x
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2017 09:55
Reden: op verwijderd maatregelen zijn genomen
97.29% gewijzigd
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 17:47
Grobbekuiken, ben erg gevoelig altijd al geweest, altijd aan anderen denken nooit aan mezelf, en heb veel kwetsende dingen geaccepteerd die me zijn overkomen in mijn leven, misschien dat mensen daarom over me heen willen lopen omdat ik het ze weer vergeef, en ik hoopte gewoon op een reactie zoals ' Kan ik me voorstellen of zoiets ' maar niet op agressie. En dat er niet meer tegen mij gepraat word.
Daar zou ik dan vanaf nu maar eens mee stoppen. Dit trekt de verkeerde mannen aan. Bovendien is het echt geen goede en aantrekkelijke eigenschap, jezelf als deurmat laten gebruiken.
Wat een wereldvreemde sukkel..
Ja queen arachia weet ik niet erg agressief werd hij ervan, terwijl ik in een relatie alles wil kunnen zeggen?
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 18:00
Bedankt vr jullie reacties alweer jullie zouden wel moe van me worden, maar ik trek het niet om alles te accepteren meer. En soms heb je even dat je je verhaal kwijt wilt en gelukkig kan ik dat bij jullie.. Xx😘 thnx en een hele fijne zondag avond nog..

En wat ga je doen om dit te veranderen?
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 18:01
Ja queen arachia weet ik niet erg agressief werd hij ervan, terwijl ik in een relatie alles wil kunnen zeggen?
Misschien moet je hem in de hoek zetten tot hij zich kan gedragen.
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 17:47
Grobbekuiken, ben erg gevoelig altijd al geweest, altijd aan anderen denken nooit aan mezelf, en heb veel kwetsende dingen geaccepteerd die me zijn overkomen in mijn leven, misschien dat mensen daarom over me heen willen lopen omdat ik het ze weer vergeef, en ik hoopte gewoon op een reactie zoals ' Kan ik me voorstellen of zoiets ' maar niet op agressie. En dat er niet meer tegen mij gepraat word.

Misschien moet je eens ophouden met de verantwoordelijkheid bij anderen te leggen. Je laat zelf toe dat er zo over je heen gelopen wordt. Wat maakt dat je dat accepteert? En hoe zou je dat zelf kunnen veranderen?
Ik ga naar een vriendin, want met hem zitten terwijl hij me negeert heb ik ook niets aan, het begin me echt zo te doen beseffen dat die me niets waard laat voelen. Dit zuigt me energie.
Als hij jou het gevoel geeft, dat jij niets waard bent, is dat sowieso geen liefde en geen goede relatie. Zorg beter voor jezelf want hij doet het niet!
Ik weet niet wat ik eraan moet doen of kan doen? , ik vind me zelf veel te zacht en dat haat ik eerlijk gezegd aan mezelf, , heb ik altijd al moeite mee gehad sinds kleins af aan. waarom ik bepaalde dingen accepteer maakt me elke avond als ik in bed lig kwaad, en verdrietig.
Dus moet je leren nee zeggen. 'Ik wil dat je daarmee stopt'. 'Ik wil dit niet'. 'Nu heb ik even geen tijd maar om 15 uur kan ik die cliënt helpen'.

Hoe meer anderen in de gaten hebben dat jij te lief bent en je grenzen niet goed aangeeft, hoe meer zij over je grenzen zullen gaan. Je bent er zelf bij. Jij bent degene die hen die ruimte geeft, ook al wil je het niet, dus leer 'nee' zeggen.
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 18:09
, ik vind me zelf veel te zacht en dat haat ik eerlijk gezegd aan mezelf,
Ik denk dat je jezelf onderschat.
Het vergt al een bepaalde kracht om in de zorg te werken en al helemáál in de ggz, dus ergens in jou zit een sterk persoon. Anders kon je dat werk niet doen..
Nu nog doorvoeren in je persoonlijke leven!
Ga naar je vriendin en praat. En bedenk of je jezelf op zo'n verdrietige manier wil laten behandelen, volgens mij ben jij meer waard dan dat.
Sterkte!
Zijn reactie slaat echt nergens op
Opzouten met die gast!

( Waar gaat het over?)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, OP weer weg.
Nou, succes dan maar.
Isabella4900 schreef:
Ik weet niet wat ik eraan moet doen of kan doen? , ik vind me zelf veel te zacht en dat haat ik eerlijk gezegd aan mezelf, , heb ik altijd al moeite mee gehad sinds kleins af aan. waarom ik bepaalde dingen accepteer maakt me elke avond als ik in bed lig kwaad, en verdrietig.
wat dacht je van je koffer pakken, vertrekken en nooit meer terugkomen?
Nouschi schreef:
05-11-2017 18:41
Opzouten met die gast!

( Waar gaat het over?)
:rofl:

to werkt in de zorg met gehandicapten, client kreeg een stijve en vriend was in schock. Ging over de rooie en ging gooien met spullen.
Bedankt ik wou net reageren x
Ow ja, en To bedankt voor de meningen die nu wegens het verwijderen van de op nergens meer op slaan.
Hoe lang gaat dit nog door, TO? Je opent een topic, de reacties zijn eensgezind: ga weg bij je vriend en ga werken aan je onzekerheid, je wist de OP en een week later open je een nieuw topic over je vriend. Word je hier gelukkig van? Hij verandert niet, dus daar hoef je niet op te hopen. De enige die jouw leven kan veranderen, ben jij.
Oh sorry, weet eerlijk gezegd niet nog niet hoe alles precies werkt op de site.. vooralsnog bedankt
Isabella4900 schreef:
05-11-2017 18:57
Bedankt ik wou net reageren x
Waarom haal je nou je OP weg?
Waaaaaarom nou weer de OP weg. Ik word daar zo nieuwsgierig van!
Nouschi schreef:
05-11-2017 18:41
Opzouten met die gast!

( Waar gaat het over?)
:proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Isabella4900 schreef:

Kom eens uit de slachtofferrol. En waarom nou weer de OP verwijderen?
Wegwezen! Misschien is het boek “ik (k)en mijn ikken” wat voor je, niet te zwaar, wel verrijkend. Stop met pleasen, die pleaser zit in je, maar er zit nog zoveel meer in je. Dat je een relatie wil waarin je dit soort dingen kunt delen is heel normaal. De reactie van je vriend allesbehalve. Wat een eikel. Er zijn echt wel leukere mannen.

(Ik was ooit ook een enorme pleaser en belandde uiteindelijk in een relatie met een narcist, lekkere combi. Ik kom van zeer ver maar ben nu dolgelukkig met mijn huidige man bij wie ik 100% kan zijn wie ik ben. Die bestaan. Je bent teveel waard om je door een man zo in onzekerheid te laten brengen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven