Vraagtekens
maandag 6 november 2017 om 23:57
Haai haai,
Ik heb hier laatst iets over gehoord,, maar ik dacht laat ik het eens vragen.
Hebben jullie ook wel eens dat je (denkt) gevoelens voor iemand te hebben, en als deze persoon dan dezelfde gevoelens heeft, dat je dan plotseling afknapt op die persoon?
Heeft iedereen dat wel eens of is dit totaal iets geks?
Groetjess
Ik heb hier laatst iets over gehoord,, maar ik dacht laat ik het eens vragen.
Hebben jullie ook wel eens dat je (denkt) gevoelens voor iemand te hebben, en als deze persoon dan dezelfde gevoelens heeft, dat je dan plotseling afknapt op die persoon?
Heeft iedereen dat wel eens of is dit totaal iets geks?
Groetjess
dinsdag 7 november 2017 om 00:12
Ik had dat vroeger ook vaak, toen ik de leeftijd had waarvan ik schat dat jij die ongeveer hebt (sorry als ik hier heel ver naast zit hoor). Ik denk dat dit te maken heeft met heel graag willen, dus meer verliefd zijn op het idee van een vriendje/relatie, dan daadwerkelijk die persoon. En ik was ook eigenlijk niet toe aan een relatie, waardoor ik koude voeten kreeg als het bijna zover was. Ging bij mij vanzelf over toen ik volwassen(er) werd.
dinsdag 7 november 2017 om 00:22
Ik herken mezelf wel in je verhaal!
Wat de meeste mensen zeggen vind ik denk ik wel kloppen; je bent eerder verliefd op het idee van een relatie hebben. Ik weet niet of je echt opzoek bent geweest naar een vriend, maar ik merk dat dat bij mij niet echt werkt. misschien als je echt ‘spontaan’ verliefd wordt dat et dan beter gaat!
Wat de meeste mensen zeggen vind ik denk ik wel kloppen; je bent eerder verliefd op het idee van een relatie hebben. Ik weet niet of je echt opzoek bent geweest naar een vriend, maar ik merk dat dat bij mij niet echt werkt. misschien als je echt ‘spontaan’ verliefd wordt dat et dan beter gaat!
dinsdag 7 november 2017 om 09:39
ja dat had ik wel, maar dan vooral omdat ik stomme kerels aantrekkelijk vond... en dan bracht ik meer tijd met diegene door omdat hij mij leuk vond en ontdekte ik dat het weer een eikel was en dan ging het dus over gelukkig. Helaas deed ik daar soms wat langer over dan jij lijkt te ervaren...
Lorem Ipsum