Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 7 november 2017 om 21:27
Ging het niet goed Hal? Kringloop dat is zeker 20 jaar geleden dat ik daar eens was. Misschien binnenkort eens doen, lijkt me best leuk.
dinsdag 7 november 2017 om 21:36
De vlekkenblusser van chem-dry is een aanrader!herfstappeltaart schreef: ↑06-11-2017 19:24Ik weet het nog niet Prada. Ik heb er nu bakingsoda op gestrooid. Dat laat ik heel de nacht liggen en dan morgen de stofzuiger erop.
Als de vlek dan niet weg is ga ik tapijtreiniger kopen. Het is wel een lelijke plek dus ik ben benieuwd.....
Je kan het online kopen.
dinsdag 7 november 2017 om 22:18
Wat voor kleur heeft je vloerkleed?herfstappeltaart schreef: ↑06-11-2017 19:24Ik weet het nog niet Prada. Ik heb er nu bakingsoda op gestrooid. Dat laat ik heel de nacht liggen en dan morgen de stofzuiger erop.
Als de vlek dan niet weg is ga ik tapijtreiniger kopen. Het is wel een lelijke plek dus ik ben benieuwd.....
Ik heb ooit tomatensaus uit mijn witte vloerkleed gekregen door er vanish oxi action op te strooien en dan een vochtige handdoek erover voor een uurtje en dan laten drogen en stofzuigen.
dinsdag 7 november 2017 om 22:54
Even delen: Ik ben tien kilo afgevallen en daarvoor had ik chronische pijn aan mijn stuitje. Fietsen ging praktisch niet meer, dan kon ik daarna bijna niet meer lopen of zitten. Ik heb er hier wel eens over geschreven. En nu heb ik vanavond een half uur gefietst en GEEN PIJN! Wauw wat ben ik blij. Ik denk echt dat het door het afvallen komt.
dinsdag 7 november 2017 om 23:03
Wat super dat je tien kilo bent afgevallen en dat je hebt kunnen fietsen.Drackie schreef: ↑07-11-2017 22:54Even delen: Ik ben tien kilo afgevallen en daarvoor had ik chronische pijn aan mijn stuitje. Fietsen ging praktisch niet meer, dan kon ik daarna bijna niet meer lopen of zitten. Ik heb er hier wel eens over geschreven. En nu heb ik vanavond een half uur gefietst en GEEN PIJN! Wauw wat ben ik blij. Ik denk echt dat het door het afvallen komt.![]()
woensdag 8 november 2017 om 08:43
Ging opzich wel goed, maar slapeloosheid is terug. Kringlopen zijn echt leuk haha, haal er allerlei dingen vandaan voor spotprijzen
woensdag 8 november 2017 om 14:45
Nou ik kom weer even klagen. Ik heb dus echt nooit geluk met mijn banen lijkt het. De afgelopen 2 werkgevers waren ronduit vreemd te noemen.
Maar nu komt het: Ik heb wéér pech. Alsof ik het aantrek.
Ik solliciteerde als receptiemedewerker ergens en de vacature, het sollicitatiegesprek en alles was duidelijk en goed. Wel kwam er naar voren dat ik af en toe mee zou moeten helpen in de bediening als het op de receptie rustig zou zijn. Echter werk ik nu al sinds ik daar begonnen ben een maand geleden, enkel en alleen in de bediening. Goed, ik had geen ervaring ermee, dus ik snap dat ze me van alles moesten leren, maar ik heb welgeteld 2 uurtjes in totaal bij de receptie doorgebracht.
Ik baal ontzettend, maar ik ben het werk zo hard nodig. En het ergste is nog dat ik een hekel aan de bediening heb eigenlijk, ik heb helemaal niks met de horeca verder.
Maar nu komt het: Ik heb wéér pech. Alsof ik het aantrek.
woensdag 8 november 2017 om 18:39
Avond allemaal, fijne verdere week.
Weer op het lijntje, tjonge wat is het koud buiten! Wanneer krijgen we sneeuw, meiden willen sneeuw en ik ook wel
Maar we zijn alle drie zo lekker chagrijnig van de verkoudheid het komt letterlijk onze neuzen uit. Nu al twee weken met zijn drie, alles geprobeerd maar niets helpt.. zucht. Tijd voor een winterslaap misschien.
Verder naast de verkoudheid wel goed.
Weer op het lijntje, tjonge wat is het koud buiten! Wanneer krijgen we sneeuw, meiden willen sneeuw en ik ook wel
Verder naast de verkoudheid wel goed.
woensdag 8 november 2017 om 18:45
Wat super fijn en blij te lezen Drackie voor jeDrackie schreef: ↑07-11-2017 22:54Even delen: Ik ben tien kilo afgevallen en daarvoor had ik chronische pijn aan mijn stuitje. Fietsen ging praktisch niet meer, dan kon ik daarna bijna niet meer lopen of zitten. Ik heb er hier wel eens over geschreven. En nu heb ik vanavond een half uur gefietst en GEEN PIJN! Wauw wat ben ik blij. Ik denk echt dat het door het afvallen komt.![]()
woensdag 8 november 2017 om 20:28
Dat is balen. Kun je niet vragen aan je leidinggevende of je alvast ingewerkt kunt worden aan de receptie voor als de drukke tijden eraan komen?Brownietaart schreef: ↑08-11-2017 14:45Nou ik kom weer even klagen. Ik heb dus echt nooit geluk met mijn banen lijkt het. De afgelopen 2 werkgevers waren ronduit vreemd te noemen.
Maar nu komt het: Ik heb wéér pech. Alsof ik het aantrek.Ik solliciteerde als receptiemedewerker ergens en de vacature, het sollicitatiegesprek en alles was duidelijk en goed. Wel kwam er naar voren dat ik af en toe mee zou moeten helpen in de bediening als het op de receptie rustig zou zijn. Echter werk ik nu al sinds ik daar begonnen ben een maand geleden, enkel en alleen in de bediening. Goed, ik had geen ervaring ermee, dus ik snap dat ze me van alles moesten leren, maar ik heb welgeteld 2 uurtjes in totaal bij de receptie doorgebracht.
Ik baal ontzettend, maar ik ben het werk zo hard nodig. En het ergste is nog dat ik een hekel aan de bediening heb eigenlijk, ik heb helemaal niks met de horeca verder.
woensdag 8 november 2017 om 20:56
Oh Brownie, dat is echt naar! Ik zou wel proberen om het er met je leidinggevende over te hebben hoor, want dit was toch niet te afspraak?
Wat goed Filee! We zijn inderdaad met z'n allen al heel wat kwijt.
Ik had vandaag qua eten trouwens echt een kutdag. Het begon al met een restje borrelnootjes dat nog in de kast lag, en daarna voelde ik me niet sterk en wist ik eigenlijk al dat naar de supermarkt gaan geen goed idee was, maar ik ben toch gegaan. Geen enorme vreetbui, maar het was veel meer dan ik in tijden heb gegeten. Ik heb een behoorlijke eetverslaving, dus wat ik tot nu toe heb bereikt is al een hele grote overwinning, maar ik moet me elke dag blijven realiseren waarvoor ik dit doe en dat dit het zo ontzettend waard is. Maar moeilijk is het wel en nu heb ik spijt.
Wat goed Filee! We zijn inderdaad met z'n allen al heel wat kwijt.
Ik had vandaag qua eten trouwens echt een kutdag. Het begon al met een restje borrelnootjes dat nog in de kast lag, en daarna voelde ik me niet sterk en wist ik eigenlijk al dat naar de supermarkt gaan geen goed idee was, maar ik ben toch gegaan. Geen enorme vreetbui, maar het was veel meer dan ik in tijden heb gegeten. Ik heb een behoorlijke eetverslaving, dus wat ik tot nu toe heb bereikt is al een hele grote overwinning, maar ik moet me elke dag blijven realiseren waarvoor ik dit doe en dat dit het zo ontzettend waard is. Maar moeilijk is het wel en nu heb ik spijt.
woensdag 8 november 2017 om 21:45
Ohh niet schuldig voelen Drackie. Morgen weer een nieuwe dag. En soms is het ook wel eens goed een keer wat meer te eten, dan gaat het lichaam uit de spaarstand en gaat het afvallen weer beter. Heb ik me ooit eens laten vertellen hoor.
Ik mis Cateau, maar die zal wel niets te roepen hebben. Maar toch even zwaaien
Ik mis Cateau, maar die zal wel niets te roepen hebben. Maar toch even zwaaien
donderdag 9 november 2017 om 07:00
Mijn vloerkleed is van hennep met chenille. De kleur is naturel (hennep) met gebroken wit. Dus de bruine vlek zie je nogal goed. De bakingsoda heeft het wel iets opgebleekt maar lang niet voldoende.
Jij ook bedankt voor de tip Filee.
Ik heb weer wat dingen om te proberen.