Hoe te interpreteren..

10-11-2017 20:59 13 berichten
....
Opgelost! :-)
anoniem_123627 wijzigde dit bericht op 13-11-2017 09:13
Reden: Opgelost
99.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag hem om duidelijker te zijn.
Ik zou in een veel te kleine lift heel dicht bij hem gaan staan en dan diep in zijn ogen kijken. ;-D
Dat heb ik vandaag gedaan, ook per mail. Heb nog geen antwoord. Zit mezelf letterlijk op te vreten....
Hij wil iets van je. Mogelijk hengelt hij naar een knuffel en/of seks. Ik denk dat je gewoon kan beantwoorden als je dat wil en dat je niet afgewezen zal worden. Dus een stapje naar hem toe en een kusje op zijn wang: zo goed? En dan hoor je het wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Schriftelijk antwoord: Dank je voor je lieve bericht. Ik ben ook graag bij je. Hartje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zou hij niet hetzelfde denken over jullie vriendschap als jij? Deze nooit in de waagschaal willen stellen voor een scharrel met jou, tenzij het echt serieus is?
Het was een lange mail, waarin ook andere dingen werden besproken. Dit was hoe hij het afsloot. Heb die mail beantwoord, en ben nu als de dood dat ik niet duidelijk genoeg terug ben geweest vanwege eerder beschreven onzekerheid. Zeker als ik nu zie hoe simpel jou reactie is, en hoe prima dat zou zijn geweest. Volgens mij heb ik dit weer door alle beren op de snelweg in mijn hoofd stom aangepakt.. bleh

Maar goed, nog geen reacties van je ziet het verkeerd hij bedoelt dit uit vriendschap, dus maar even doorbijten totdat er ergens een reactie komt :-)
anoniem_123627 wijzigde dit bericht op 10-11-2017 21:37
0.45% gewijzigd
iones schreef:
10-11-2017 21:30
Zou hij niet hetzelfde denken over jullie vriendschap als jij? Deze nooit in de waagschaal willen stellen voor een scharrel met jou, tenzij het echt serieus is?
Hier ben ik ook heel bang voor..
Zeg gewoon tegen hem: "heey, bedoelde je nou dat je een relatie met mij wil?" Laat je hem het hoogste woord eruit gooien en als hij ja zegt dan is het zoenen met op de achtergrond Elton John can you feel the love tonight.
OliebolmetKrenten schreef:
10-11-2017 22:16
Zeg gewoon tegen hem: "heey, bedoelde je nou dat je een relatie met mij wil?" Laat je hem het hoogste woord eruit gooien en als hij ja zegt dan is het zoenen met op de achtergrond Elton John can you feel the love tonight.
Dat durf ik echt niet.. zucht..
Allemaal bedankt. Heb mijn antwoord terug. Duidelijker kan niet, en ikke is oioioi blij, blij, blij!! :-)
Het fijne van onbereikbare liefdes is dat je er nooit echt wat mee hoeft en dat het ook nooit echt wat wordt....kortom lekker veilig. Wanneer dat jouw patroon is dan wil je misschien diep van binnen helemaal geen relatie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven