Sint Maarten (de koeien hebben staarten etc)
zaterdag 11 november 2017 om 19:07
Ik woon 3 hoog achter, en zelfs ik ging in mijn jeugd (40 jaar geleden) al niet al die trappen op, maar nam de laagbouw.
Nu is het een multicultiwijk, ik keek net naar buiten en dacht dat ik kinderen met lampionnen zag, maar het bleken honden met lichtgevende halsbanden
In een plaats hiernaast heeft een bepaalde volksbuurt een Sint Maartenfeest gemaakt, met versierde huizen, muziek etc. Kan me voorstellen dat het leuk is om daar met je kind heen te gaan (en lekker te kunnen scoren..)
Nu is het een multicultiwijk, ik keek net naar buiten en dacht dat ik kinderen met lampionnen zag, maar het bleken honden met lichtgevende halsbanden
In een plaats hiernaast heeft een bepaalde volksbuurt een Sint Maartenfeest gemaakt, met versierde huizen, muziek etc. Kan me voorstellen dat het leuk is om daar met je kind heen te gaan (en lekker te kunnen scoren..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 11 november 2017 om 19:13
Ik woon erg afgelegen en in de buurt wonen eigenlijk geen kleine kinderen meer, maar hiervoor woonde ik een grote stad en kwamen er wil kinderen langs, vond ik altijd erg leuk ! Dus ik mis het wel.. Ik vond het ook leuk om lampjes buiten te zetten, beetje gezellig aankleden enzo
Ik verwacht trouwens ook echt geen kinderen aan de deur, anders wordt het echt een schep appelmoes in de rugzakjes..
Ik verwacht trouwens ook echt geen kinderen aan de deur, anders wordt het echt een schep appelmoes in de rugzakjes..
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
zaterdag 11 november 2017 om 19:14
Las dit berichtje als het topic.himalaya schreef: ↑11-11-2017 19:07Ik woon 3 hoog achter, en zelfs ik ging in mijn jeugd (40 jaar geleden) al niet al die trappen op, maar nam de laagbouw.
We should have each other with cream.
zaterdag 11 november 2017 om 19:15
Ik ben 10 dagen geleden al blut geraakt aan Halloween.Benedryl-Cabbagepatch schreef: ↑11-11-2017 19:13
Ik verwacht trouwens ook echt geen kinderen aan de deur, anders wordt het echt een schep appelmoes in de rugzakjes..![]()
Totaal ongepland stonden er ineens 7 pubers voor mijn neus.
En ik had niks van snoep in huis.
"Geld was ook goed", dus al mijn klein geld erdoor gejaagd.
Nu dus wel koek in huis ... komt er zowat geen hond.
(De buurt staat hier bekend dat ze overdag komen.)
zaterdag 11 november 2017 om 19:20
Pubers krijgen niets hoor! Nieuwe buurt dus geen idee maar wel laagbouw. Mentos mini's gekocht Verpakt, gluten en pinda vrij
Nu 3 groepjes aan de deur gehad en eeen aantal zijn voorbij gelopen. De eerste twee waren echte met mooie lampions De laatste twijfelgeval. 2 pubers met 2 kinderen van een jaar of 8/9 Wel gezongen dus ala. Een lamje op half elf en de ander was uit, geen lampions. Voordeel van de twijfel al verdenkt ik de tieners er van een dealtje te hebben gesloten
zaterdag 11 november 2017 om 19:20
zaterdag 11 november 2017 om 19:23
12 zakken?! Wow ! Woon je in zo'n kindvriendelijke / rijke buurt ?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
zaterdag 11 november 2017 om 19:28
12 zakken? Allemensen! Dat is wel heeeel erg veel..
zaterdag 11 november 2017 om 19:29
Ik woon in een kinderrijke buurt aan een doorgaande weg, dus ik blijf maar naar de deur lopen met Sint Maarten. Maar nu is het volgens mij wel voorbij, hier lopen ze over het algemeen tussen 5 en 7.Benedryl-Cabbagepatch schreef: ↑11-11-2017 19:2312 zakken?! Wow ! Woon je in zo'n kindvriendelijke / rijke buurt ?![]()
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
zaterdag 11 november 2017 om 19:31
Nee, ik heb het gegoogeld net, het is deze maar dan een variant die ze zelf leuk vonden denk ik https://nl.wikisource.org/wiki/Sinte-Maarten_mikmakSabeltandcavia schreef: ↑11-11-2017 19:29Was dat een liedje over Mickey Mouse Ginny? Die hoorde ik vanavond ook voor het eerst en ik geloof dat die ook eindigde op 'dat is wel een snoepje waard'.