Reactie- en Bugtopic 4

02-11-2017 22:40 156 berichten
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden hier kwijt

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons hier!

Je moet het eigenlijk mailen.. Maar who are you kidding...
En daarbij is het misschien handig, mocht je willen mailen, een link van dit topic bij te voegen.

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hieronder

overig/overzichtstopic-bugs-wensen-nieu ... #p27088537

Waarschijnlijk ziet dat overzicht er over een jaar nog zo uit, maar ach, het staat leuk.
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 23:12
0.78% gewijzigd
De mods zouden eens mobiel moeten forummen. Volgens mij doen ze dat niet
Afbeelding

Dit krijg ik de laatste tijd ook vaak
Alle reacties Link kopieren
Zo, zeg, betekent dat dat er iets mis is met de beveiligingscertificaten van Viva, of ligt het aan je wifi ?
Ik krijg die melding niet, maar forum nu niet mobiel.
Mijn pc-beveiliging staat dacht ik scherp afgesteld.
nounou
Ik krijg hem ook als ik niet via de wifi internet
Ik zou denk ik een ander wachtwoord maken en kijken wat er dan gebeurt.
Zelf ga ik ook maar weer eens een ander wachtwoord nemen voor het forum, is wel zo verstandig, misschien :)
nounou
Corona67 schreef:
14-11-2017 06:22
Afbeelding

Dit krijg ik de laatste tijd ook vaak
Ja! Dit wilde ik dus komen melden hier. Ik had dit voor t eerst toen ik net via Adblock inlog. Maar op een gegeven moment was het weg. Maar sinds deze week weer terug. Echt bloedirritant.
zazamaenade schreef:
14-11-2017 10:27
Ik zou denk ik een ander wachtwoord maken en kijken wat er dan gebeurt.
Zelf ga ik ook maar weer eens een ander wachtwoord nemen voor het forum, is wel zo verstandig, misschien :)
Welk wachtwoord neem jij?
Ik heb altijd moeite om weer een nieuw wachtwoord te verzinnen
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 14-11-2017 10:50
59.82% gewijzigd
vivapimpelmees schreef:
14-11-2017 10:48
Ja! Dit wilde ik dus komen melden hier. Ik had dit voor t eerst toen ik net via Adblock inlog. Maar op een gegeven moment was het weg. Maar sinds deze week weer terug. Echt bloedirritant.
Ik denk dat de TD het vandaag nog gaat oplossen
Corona67 schreef:
14-11-2017 10:48
Welk wachtwoord neem jij?
Ik heb altijd moeite om weer een nieuw wachtwoord te verzinnen
Hetzelfde als jij ! Misschien kan de Technische Dienst een nieuw wachtwoord voor ons allemaal voorstellen, dat dan alle problemen zijn opgelost :proud:
nounou
zazamaenade schreef:
14-11-2017 11:07
Hetzelfde als jij ! Misschien kan de Technische Dienst een nieuw wachtwoord voor ons allemaal voorstellen, dat dan alle problemen zijn opgelost :proud:
Spaties mogen niet in een wachtwoord hoor
Corona67 schreef:
14-11-2017 11:08
Spaties mogen niet in een wachtwoord hoor
:D Nou, stel dan zelf wat voor ! Jij kent de mensen van de TD toch ? :jump:

Ietsandersdanjij dan maar ?
nounou
ModeratorCoronaheeftverordonneerddatwegeenspatiesmeermogengebruikendatschijntdewerkingvanhetforumteverbeteren.
nounou
Hénukanikhetookbuitenhetkadertikkenenweetjewathetlijkttehelpentegendieleesookmeukaanderechterkantwantopeenszieikhetnietmeerenikgebruikgeenadblockersorry
mensenditisnatuurlijktotaalonleesbaarmaarhetisslechtseenexperimentdustrekjevanmijmaarniksaanalsjedataldeed.

Wat ik me afvraag : zien jullie het bovenste deel van deze post ook buiten het kader, of doet-ie dat alleen bij de poster zelf ?

Gedver, wat een uit de hand gelopen bende ben ik er van aan het maken ;-D Hopelijk is het voor anderen nog een beetje amusant.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 14-11-2017 11:35
33.42% gewijzigd
nounou
Ik zie het ook uit het beeld lopen
zazamaenade schreef:
14-11-2017 11:24
ModeratorCoronaheeftverordonneerddatwegeenspatiesmeermogengebruikendatschijntdewerkingvanhetforumteverbeteren.
Afbeelding

beetje dit idee
Corona67 schreef:
14-11-2017 11:36
Afbeelding

beetje dit idee
:rofl:

De militairalspartnerbug is nog steeds niet opgelost. Zullen we een weddenschap erover afsluiten hoe lang het duurt ?
Wie doet er mee ? Ik gok : nog 4 uur, dus grofweg om 16.00 uur is het opgelost.
Wat denken jullie ?

Toedeloe, tot later :)
nounou
Op elk apparaat kom ik steeds op de kazerne terecht. Napraat en CM zijn onbereikbaar voor mij.
Zit nu op desktop op werk, zelfde gezeik als met de telefoon.
Als test klikte ik een topic aan waar ik nog nooit geweest ben. En weer kom je op 30-11-2006 bij de militair.
En daar heb ik er al genoeg van om me heen, godbetert.
ongelofelijk dom.
dit forum is nu al een paar maanden online en het wordt steeds onbruikbaarder
yasmijn schreef:
14-11-2017 12:10
Op elk apparaat kom ik steeds op de kazerne terecht. Napraat en CM zijn onbereikbaar voor mij.
Zit nu op desktop op werk, zelfde gezeik als met de telefoon.
Yasmijn, kun je ook niet via je eigen eerdere reacties of bookmarks daar komen waar je wilt ?
Mij lukt dat wel (op desktop) Het is een omweg, een zandpad zeg maar, maar er is over te lopen :)
nounou
zazamaenade schreef:
14-11-2017 12:14
Yasmijn, kun je ook niet via je eigen eerdere reacties of bookmarks daar komen waar je wilt ?
Mij lukt dat wel (op desktop) Het is een omweg, een zandpad zeg maar, maar er is over te lopen :)
Heb alleen een desktop op werk, dus daar begin ik allemaal niet aan.
Mobiel moet gewoon werken.
En de iPad
zazamaenade schreef:
14-11-2017 11:49
:rofl:

De militairalspartnerbug is nog steeds niet opgelost. Zullen we een weddenschap erover afsluiten hoe lang het duurt ?
Wie doet er mee ? Ik gok : nog 4 uur, dus grofweg om 16.00 uur is het opgelost.
Wat denken jullie ?

Toedeloe, tot later :)
Wow, waar komt dit optimisme vandaan?
Ik denk dat de kans groter is dat Nederland volgens jaar wereldkampioen voetbal wordt.
Geen idee wat er is gebeurd achter de schermen maar ik ben uit de kazerne. Heb op het modtopic wat geschreven zoals 'wis dat topic' en 'al een week lang zijn jullie er druk mee bezig', werd gegumd wegens off topic en voilà, ik ben eruit.
lemoos2 schreef:
14-11-2017 22:40
Geen idee wat er is gebeurd achter de schermen maar ik ben uit de kazerne. Heb op het modtopic wat geschreven zoals 'wis dat topic' en 'al een week lang zijn jullie er druk mee bezig', werd gegumd wegens off topic en voilà, ik ben eruit.
Misschien nog een keer daar reageren om te kijken of het echt is opgelost?
Corona67 schreef:
14-11-2017 22:23
Wow, waar komt dit optimisme vandaan?
Ik denk dat de kans groter is dat Nederland volgens jaar wereldkampioen voetbal wordt.
Ja, ik zie nu ook wel dat dat wat dwaas was. Gelukkig heeft er niemand mee gewed en ben ik nu niet een fles dure wijn armer ;-D

Het was vanmorgen waarschijnlijk een dwaze poging de moed erin te houden. Ik heb gewoon echt geen zin om er chagrijnig van te worden.
En dat voetbal mag je houden, voorgoed. Nooit meer een wereldkampioenschap voetbal, dát is pas durven dromen :rofl:
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven