Kindje van minnaar

23-03-2007 15:01 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar mensen die ook zwanger zijn geraakt van hun minnaar.

Zelf ben ik nu alweer een maandje de trotse mama van een heel mooi kindje maar toch valt het me zwaarder dan ik gedacht had... Mede omdat hij niet al te lang voor mijn uitgerekende datum een nieuwe vrouw heeft leren kennen waar hij nu dus een relatie mee heeft terwijl ik juist, na jaren af en aan contacten en liefdesbetuigingen van zijn kant, voor hem wilde kiezen. Ook mijn eigen man (en zijn familie) zien met een kindje dat niet van hem is is lastig.

Ik ben dus niet op zoek naar mensen die me gaan vertellen hoe fout ik ben geweest want dat weet ik zelf prima en daar word ik hard genoeg voor gestraft nu. Erover praten met anderen kan ik niet dus ik hoop via deze weg in contact te komen met "lotgenoten".

Liefs,

R.
pff zit ik dit hele topic door te lezen kom ik er pas bij de laatste reacties achter dat het al jaren oud is. Ben nu wel erg benieuwd of TO het al verteld heeft aan haar man. Vast niet.
Snap wel dat dat dood en doodeng is om te vertellen. Mijn man was al not amused dat ik vriendschappelijk met een man aan het appen was en dat ik gevoelens voor die man had. Niks gebeurd, die man wist ook niet dat ik meer voor 'm voelde, appen ging over 'gewone' dingen. No way dat mijn man bij me zou blijven als ik daadwerkelijk vreemd zou gaan, zwanger zou raken en gedurende de hele zwangerschap gewoon zou doen alsof het van man was. En dan ook na de geboorte niks zou zeggen. Hoe veel mijn man ook van me houdt, no way dat hij mij dit zou kunnen vergeven. En logisch, lijkt mij. Maar niet vertellen lijkt me ook geen optie, zou echt niet met zo'n geheim willen rondlopen. En wat als het uitkomt na zoveel jaar..
Vreet zo een geheim je niet helemaal op?
Ik zou daar niet mee kunnen leven geloof. Ben je dan niet bang dat je kind je dit later heel erg kwalijk gaat nemen?

Hebben man en minnaar dezelfde bloedgroep, anders kan dat je vrij snel verraden.
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :furious: :furious: :furious:

Aaaargh, topic van 2007
msm1981 schreef:
23-03-2007 15:28
En een toverstafje............
Simsalabim!!
O! Hahaha wat suf! Nou ja hoop dat ze toch nog leest eigenlijk! To als je het toevallig ziet, hoe gaat het? Heb je het voor je gehouden?
Ik heb maar 1 vraag: hoe denk jij dat je kind zich later voelt als hij/zij 20 is en erachter komt dat je je kind al 20 jaar hebt voorgelogen over zijn afkomst?

Hoe denk je dat je man zich voelt als hij er over 5? 10? 20? jaar erachter komt dat je hem al die jaren hebt voorgelogen?

Hoe denk je dat je ouders zich voelen over jou? Hoe denk je dat je schoonouders zich voelen als ze erachter komen dat je hun kind hebt bedondert en al jaren je mond hebt gehouden? Hoe denk je dat ze zich voelen over jou wetende dat je hun (niet biologische) kleinkind al jaren voor het ootje hebt gehouden?

Hoe denk je dat je ex minaar zich voelt als hij erachter komt dat hij al jaren een kind op deze wereld heeft rondlopen zonder dat hij dit wist?

DIT KUN JE NIET MAKEN!
Wat? Goeiemorgen Diyer, welkom in 2017 :facepalm:
Ksenija schreef:
09-01-2012 18:42
je krijgt vast snel antwoord
Dacht dat ik wel meeviel, Ksenija. In m'n open toppic word ik met de grond gelijk gemaakt met al mijn eerlijkheid en goed gedrag. Bij hulpinstanties met de billen bloot. Alles op alles zetten om m'n hele leven op orde te houden. En bij een ander ben je mild.
Fuck! Kwam per toeval bij topic... En ben wel erg benieuwd hoe het met TO is afgelopen! Het is gewoon bijn wreed dat ze ons niet up to date houd!

lol
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2018 13:06
Reden: ongepast
98.85% gewijzigd
Wat een walgelijke reactie, Blondje.

Ik wilde je staffen maar iemand was me voor. .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
15-07-2018 17:06

:high5:
Hopelijk een ban voor dat Blondje!!
If you don,t like whats,s being said,change the conversation
blondjeinlove schreef:
15-07-2018 17:03
*knipt de bullshit eruit*
Meid misschien zat ze wel bij de nsb. Het topic is er bijna oud genoeg voor.
Mensen kalmeer. Het kind in kwestie is inmiddels 11 jaar oud 🤣
yasmijn schreef:
15-07-2018 18:00
dat was goed googelen he.
yasmijn schreef:
15-07-2018 18:00
ja nog een paar jaar en dan is kind oud genoeg om zelf hier te komen vertellen hoe het verder ging
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Eerste post van blondje ook.. record ban?
Nou ja.. dat dus..
nlies schreef:
15-07-2018 18:03
ja nog een paar jaar en dan is kind oud genoeg om zelf hier te komen vertellen hoe het verder ging
😆
blondjeinlove schreef:
15-07-2018 17:03
[...]
.
Waar maak je jezelf nu zo druk over ?
Dat babietje van TO zit ondertussen bijna op het voortgezet onderwijs mens.
.
Ik twijfel trouwens ook wel heel ernstig aan jouw normen een waarden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2018 13:07
Reden: quote verwijderd
59.84% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis
blijfgewoonbianca schreef:
15-07-2018 17:06

Weet je wat ik dan raar vind?
Ik kon deze reactie dus wel weer staffen.
Wat ik uiteraard gedaan heb.
Blijkbaar mag je mensen hier uitmaken voor nsb'er.
Blondje is de vrouw van die minnaar denk ik. Komt er na 11 jaar achter.
ShaunTheSheep schreef:
16-07-2018 13:08
Blondje is de vrouw van die minnaar denk ik. Komt er na 11 jaar achter.
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven