Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
@vamylena, Het is jou wel toevertrouwd om een serieuze sv ervaringsuitwisselingsmeeting gelijk om te vormen tot een enorme orgie..... Wel goed idee trouwens.
Lieve SV, nee vandaag geen hotelkamer met mij alleen maar met een hele groep... neeeee ik hou het bij dit forum... Maar kijk stiekem wel wie er allemaal op af komen...
is het arrogant om te denken dat de mensen van het topic minnaar allemaal mooie mensen zijn??

een orgie....nee MDR ik bedoelde gewoon eerst onze meeting end an ervaringen uitwisselen. En dan vertrekken naar kamer met je eigen SV of twee

ennuh sushii do tell....how naughty is your mail???
He Sushi, het is gewoon lotgenoten contact.........
quote:vamylena schreef op 19 februari 2009 @ 21:48:

is het arrogant om te denken dat de mensen van het topic minnaar allemaal mooie mensen zijn??

een orgie....nee MDR ik bedoelde gewoon eerst onze meeting end an ervaringen uitwisselen. En dan vertrekken naar kamer met je eigen SV of twee

ennuh sushii do tell....how naughty is your mail???Is dat EIGEN verplicht
haha schaapje....als je mij leuk vindt wil ik ook wel met je mee naar je kamer hoor....hihihihihihi

ik vind mijzelf grappig nu
Het is toch wel een goed idee vam. Vooral dat deel van vetrekken naar je kamer met je eigen sv.

Ja, sushii vertel ons alles.
Sushi niet denken knippen en plakken
sushii!!!!! come on spill it....
Die Vam, die vrouw met die lekkere orgasmes waar ik jaloers op ben..nee die mail ga ik hier zeker niet letterlijk neerzetten, maar laten we maar zeggen het is wel een hele goede opwarm mail voor volgende week. Tjee die man kan echt hele ge... mails sturen!!

En geen arrogante gedachte denk ik. We blijven ons best doen om er goed uit te blijven zien. niet alleen voor sv maar ook voor nr.1. Mooi lingerie setje, benen harsen, sportschool...noem maar op!!

Maar oké lotgenoten is wel een goede workshop!!
quote:schaap1001 schreef op 19 februari 2009 @ 21:51:

[...]

Is dat EIGEN verplicht In mijn geval wel. Ik wel best geloven dat jullie mannen allemaal heel smakelijk zijn en zo, maar ik ruil mijn sv toch niet graag voor een van hen in....
quote:MeneerDeRaaf schreef op 19 februari 2009 @ 21:57:

[...]

In mijn geval wel. Ik wel best geloven dat jullie mannen allemaal heel smakelijk zijn en zo, maar ik ruil mijn sv toch niet graag voor een van hen in....

Jullie mannen??????????

Wordt ik alweer voor man uitgemaakt hier, ik doe iets vaut
een workshop....hmmm

ohja zou nog uit de doeken doen van die orgasmes

1. clitoraal door likken

2. met speeltje (vibo) en hij in mij...dat triggert iets en dan komt

3. spuitend...door op hem te gaan zitten

zijn orgasme en toen pauze, tijd voor popcorn plasje en vochttoevoer

4.wederom clitoraal door vingeren

5.wederom spuitend met vibo

6. neukend hij bovenop mij...tegelijk met hem

dus dat...
sushii enjoy it!
quote:schaap1001 schreef op 19 februari 2009 @ 21:59:

[...]

Jullie mannen??????????

Wordt ik alweer voor man uitgemaakt hier, ik doe iets vaut Speciaal voor schaap: "die mannen van jullie". Zo duidelijk...? .
Tja Vam, doe ik ook allemaal!! Maar 6x, toch meer blijven oefenen dus!! Hmm

MdR wij zijn lekkere vrouwen!!
ja....meer oefenen

hahaha

baart de kunst he!

speeltje erbij werkt altijd heel goed bij mij...guarantees orgasms!!!
Volgens mij druk ik mij erg onduidelijk uit. Ik bedoelde te zeggen dat ik mijn sv niet voor een van jullie mannelijke sv's in wilde ruilen (als reactie op de "Is dat EIGEN verplicht" vraag van schaap), omdat:

A) Ik best wil geloven dat jullie je sv's erg smakelijk zullen vinden, maar mij doen ze vast niet zoveel....

B) Mijn sv het lekkerste 2 benige wezen op deze planeet is (er is trouwens ook geen lekkerder wezen met een ander aantal benen te vinden op deze planeet en eventuele andere planeten)

@sushii: Maar natuurlijk twijfel ik er niet aan dat jullie allemaal heel lekkere vrouwen zijn. Alleen de lekkerste, die heb ik dus al....
Speeltjes zijn idd leuk. Ook al enige tijd gelden ontdekt. ook voor mezelf kan ik er bijzonder van genieten.

MdR, hoe lang heb je zaterdag de tijd met je sv?
quote:sushii schreef op 19 februari 2009 @ 22:02:

Tja Vam, doe ik ook allemaal!! Maar 6x, toch meer blijven oefenen dus!! Hmm

MdR wij zijn lekkere vrouwen!!Die 6 keer haalt mijn sv ook wel bij een lange date. Zelf kom ik dan 2 of 3 keer klaar.
Ongeveer anderhalf uur denk ik.
We begrijpen je helemaal MdR!!

Bedankt voor je uitleg. En mijn SV is ook de aller lekkerste dus die wil ik ook met niemand van jullie vrouwelijke forumleden delen..
MDR een man naar mijn hart. Zijn sv zes keer laten komen! goedzo

En anderhalf uur...ach moet dan op zijn minst ook wel 4 keer lukken toch. Gewoon doorlikken als ze komt...ff er doorheen en dan blijf je komen ik zeg WHOEHAA
Anderhalf uur, geen hotel neem ik aan, maar wel 1x hoop ik dan voor jou!
quote:MeneerDeRaaf schreef op 19 februari 2009 @ 22:12:

[...]

Die 6 keer haalt mijn sv ook wel bij een lange date. Zelf kom ik dan 2 of 3 keer klaar.Dat klinkt mij wel redelijk herkenbaar in de oren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven