Doorgeef-vraag-seks-deel-92
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
woensdag 15 november 2017 om 17:04
woensdag 15 november 2017 om 18:00
Mijn leeftijd/2 + 12 ofzo
Nee, ik val wel op een bepaalde leeftijd, maar dat heeft niet zozeer met cijfertjes te maken. Het is meer een combinatie van factoren die nu eenmaal vaker bij die leeftijdsgroep voorkomt. Ik leeftijdsgrens heb ik dus ook niet echt.
Welke principe hanteer je bij het kiezen van een bedpartner die je stiekem nergens op vindt slaan?
Welke principe hanteer je bij het kiezen van een bedpartner die je stiekem nergens op vindt slaan?
woensdag 15 november 2017 om 19:23
woensdag 15 november 2017 om 20:05
donderdag 16 november 2017 om 08:14
donderdag 16 november 2017 om 10:10
donderdag 16 november 2017 om 13:20
Niet gehoord of gezien maar op een verjaardag van hem was zij nogal behoorlijk dronken en we stonden even met z’n twee in de keuken. Toen zij begint te vertellen dat ze hem als verjaardagkado haar kontje had gegeven. Oftewel ze had zich die morgen anaal laten nemen en ze was behoorlijk in de wolken ervan. Ze vond het heerlijk. Ik werd daar idd opgewonden van.
Heb jij wel eens aan iemand een slaapkamergeheim van jezelf verteld?
Heb jij wel eens aan iemand een slaapkamergeheim van jezelf verteld?