Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 15 november 2017 om 19:28
Jah.... blijkbaar krijgt rood herfst takke truitje het wel voor elkaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 15 november 2017 om 19:29
Zeg dat, Knuffelpopje...
woensdag 15 november 2017 om 19:30
Geleuter.
Die schreeuwer krijgt gewoon voor elkaar wat anderen per definitie niet voor elkaar krijgen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

woensdag 15 november 2017 om 19:30
Nee dat is uiteraard niet de bedoeling.

woensdag 15 november 2017 om 19:32
Precies.
Die mods vervullen inmiddels de rol van zure visgleuven op dit forum

woensdag 15 november 2017 om 19:32
Ik voelde me juist enorm op mijn pik getrapt dat ik niet werd genoemd. Terwijl ik toch altijd mijn stinkende best doe om zo gemeen mogelijk over te komen.Knuffelheks schreef: ↑15-11-2017 19:30Ik stel voor dat alle genoemde forummers even in het mod topic melden dat ze zich niet op de man gepakt voelden.![]()

woensdag 15 november 2017 om 19:33
Best knap...Lady*Voldemort schreef: ↑15-11-2017 19:32Ik voelde me juist enorm op mijn pik getrapt dat ik niet werd genoemd.
woensdag 15 november 2017 om 19:34
Lady*Voldemort schreef: ↑15-11-2017 19:33Nou ja dat was dat dan weer.
Ik ga de handen van mijn moeder er maar eens af hakken.

Lady*Voldemort schreef: ↑15-11-2017 19:32Ik voelde me juist enorm op mijn pik getrapt dat ik niet werd genoemd. Terwijl ik toch altijd mijn stinkende best doe om zo gemeen mogelijk over te komen.
Ja, dat is wel een dingetje inderdaad.
Ook maar even melden dan.

Ja, klopt.
Verstop je de whisky eerst?Lady*Voldemort schreef: ↑15-11-2017 19:33Nou ja dat was dat dan weer.
Ik ga de handen van mijn moeder er maar eens af hakken.
When they go low, we go high. (M.Obama)

Oh lekker, ik ruik hem al!
Ik was net aan het melden dat ik die vissticks helemaal niet lekker vond, maar dat zoon er bereblij mee was en dat is ook wat waard.
woensdag 15 november 2017 om 19:35
Ik níet!Calamitycat schreef: ↑15-11-2017 19:33Zou LV nog hebben meegekregen dat ze vlak voor de OP meltdown nog toegevoegd was aan het lijstje heule gemene forummers?