Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 14 november 2017 om 21:48
Oh de mijne ook niet hoor. Maar met een Uzi kan ie heel goed overwegvrouwjagersma schreef: ↑14-11-2017 21:38Is niet echt iets voor mij, mijn man slaat nog geen deuk in een pakje boter.

dinsdag 14 november 2017 om 21:54
Wauw. Die van mij leunt een beetje op het feit dat hij er eng uit kan zien.Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2017 21:48Oh de mijne ook niet hoor. Maar met een Uzi kan ie heel goed overweg![]()
Hebben jullie veel wapens in huis?

dinsdag 14 november 2017 om 22:05
Wij hebben elk een eigen Samurai-zwaard bij het eten, maar voor de rest valt het wel mee hoor.vrouwjagersma schreef: ↑14-11-2017 21:54Wauw. Die van mij leunt een beetje op het feit dat hij er eng uit kan zien.
Hebben jullie veel wapens in huis?
dinsdag 14 november 2017 om 22:13
Haha, echt he.meikebikker schreef: ↑14-11-2017 21:40Dat we ooit dachten dat die goeroe met zn gele helm reteirritant was. Ik begin hem bijna te missen..
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 14 november 2017 om 22:23
ik klik hem niet aan. Heb er nog niet in vast gezetenLady*Voldemort schreef: ↑14-11-2017 21:32Moet je eens in het militairentopic komen, daar is het pas gezellig.
dinsdag 14 november 2017 om 23:11
Ik word er bijna nieuwsgierig van. De viva Bermuda driehoekLady*Voldemort schreef: ↑14-11-2017 21:32Moet je eens in het militairentopic komen, daar is het pas gezellig.

woensdag 15 november 2017 om 09:25
Je hoeft hem ook niet aan te klikken om er terecht te komen, dat is nou net het feestelijke

woensdag 15 november 2017 om 09:53
Hoi, ik heb alleen nog maar meegelezen in dit topic maar ik had net de fout gemaakt een kijkje te gaan nemen in het militairentopic, en ik zat dus ook vast. Maar! Ik ben op onderzoek uit gegaan en ik heb een tijdelijke oplossing, zodat je tenminste naar het topic kunt gaan dat je wilde bekijken.
excuses als dit al is geplaatst, maar ik zie alleen maar mensen klagen over vastzitten, en niet over een omweg om alsnog "hun" topic te bekijken, dus ik denk dat dit nog redelijk onbekend is. Dit was mijn bericht in het militairentopic:

Hoi, ik zit nu ook vast en ik heb iets om het op te lossen, het werkt in ieder geval bij mij (laptop, Chrome).
In de URL zie je de naam van het topic waar je eigenlijk op klikte met daarachter iets van "?r=1&P=27785308". Die R is een redirect, als je alles vanaf het vraagteken (inclusief vraagteken) weghaalt kom je bij het topic dat je wilde aanklikken uit.
Ik las in het napraattopic geloof ik dat toen het militairentopic werd opgeheven mensen uitkwamen op een bericht met dat ze geen toegang hebben tot de pijler. Het lijkt mij dat de redirect alsnog van kracht was, maar door de redirect naar een topic dat offline is gehaald, had je geen toegang meer tot het topic, waardoor je die melding dus kreeg.
(En als de TD ervoor zorgt dat de redirect niet meer automatisch aan de url wordt toegevoegd en die redirect dus weghaalt, is het waarschijnlijk opgelost. Maarja, blijkbaar is dat onmogelijk. Ofzo.)

woensdag 15 november 2017 om 15:52
Al leer je 10 talen als kleuter. Als je maar zorgt dat je de taal van het land waarin je woont zo goed beheerst dat je vloeiend onderwijs kan volgen.
Daar ontbreekt het soms best aan, waardoor kinderen al op jonge leeftijd een fikse achterstand oplopen en nooit meer inhalen.

woensdag 15 november 2017 om 16:00
MoirenPhae schreef: ↑15-11-2017 15:52Al leer je 10 talen als kleuter. Als je maar zorgt dat je de taal van het land waarin je woont zo goed beheerst dat je vloeiend onderwijs kan volgen.
Daar ontbreekt het soms best aan, waardoor kinderen al op jonge leeftijd een fikse achterstand oplopen en nooit meer inhalen.
Tuurlijk, maar dat was in dat topic helemaal niet aan de orde.

woensdag 15 november 2017 om 16:06
MoirenPhae schreef: ↑15-11-2017 16:04Het ging oorspronkelijk om een schoonmoeder die haar kleinkind een andere naam gegeven heeft en weigert het kind bij haar eigen naam te noemen![]()
Ja da's waar

woensdag 15 november 2017 om 19:27