Good Luck!
vrijdag 20 februari 2009 om 10:09
quote:bambino schreef op 20 februari 2009 @ 10:07:
Ik doe gewoon wat ik (wij) behoor te doen. niks knap
We hebben het er wel eens over gehad, ik vind het wel knap, ook al ervaar je het anders. En zeker in combinatie met eigen gezondheid. Maar goed, je weet wel wat ik bedoel denk ik...
Morgen Naat!
(Heb geen zin om te lappen, hebben jullie het door?)
Ik doe gewoon wat ik (wij) behoor te doen. niks knap
We hebben het er wel eens over gehad, ik vind het wel knap, ook al ervaar je het anders. En zeker in combinatie met eigen gezondheid. Maar goed, je weet wel wat ik bedoel denk ik...
Morgen Naat!
(Heb geen zin om te lappen, hebben jullie het door?)
vrijdag 20 februari 2009 om 10:12
Ik begrijp je helemaal hoor.
Had er gisteren nog een discussie over met KT. Die dachten dat wij het wel makkelijk vonden in deze situatie dat ze meteen kon komen, en snapte niet dat wij dat anders zagen gezien de situatie.............................
Ik heb het door..
Ik ook niet om betalingen te gaan doen
hebben jullie dat door?
Had er gisteren nog een discussie over met KT. Die dachten dat wij het wel makkelijk vonden in deze situatie dat ze meteen kon komen, en snapte niet dat wij dat anders zagen gezien de situatie.............................
Ik heb het door..
Ik ook niet om betalingen te gaan doen
hebben jullie dat door?
vrijdag 20 februari 2009 om 10:18
Bridges slaat de spijker op z'n kop Bam! Je bent echt een schat.
Is ze helemaal happy haar vriendje eigenlijk?
Naatie, hoe is het? Zware week?
En wanneer is de bruiloft van je familie, in het voorjaar?
Bridges, met die ramen van jou heb ik geen medelijden, die zijn nog gelapt na T+F verjaardag (raamtekening)! Toch?
Is ze helemaal happy haar vriendje eigenlijk?
Naatie, hoe is het? Zware week?
En wanneer is de bruiloft van je familie, in het voorjaar?
Bridges, met die ramen van jou heb ik geen medelijden, die zijn nog gelapt na T+F verjaardag (raamtekening)! Toch?
vrijdag 20 februari 2009 om 10:18
Jinny lekker dan, Thomas gebeten. Bah, als ik iets erg vind is het wel bijten bij kinderen!
Jammer van je bijna potentiële vriendin dan
Suze fijn dat je je iets beter voelt. Ik hoop dat de volgende echo gewoon helemaal lekker op schema is, dat je je daar alvast niet druk over hoeft te maken
Mal, kom op je kunt het meid! Morgen ineens heb je het, en dan maak je gewoon foutloos je theorie!
Compu wat goed dat je naar veel scholen gaat kijken! Spannend allemaal hè, waar compumeis dan naar toe gaat.
Kokos, beterschap voor Tim. Hoe is het met Lianne? Heb je nog leuke anekdotes van haar? Ik moet altijd zo lachen om wat ze zegt.
Amalia, nog druk aan het spinnen? Ik sinds 2 weken weer en moet elke keer aan jou denken met een rood hoofd op de fiets
Bridges, fijn dat Fieke weer vrolijk was vanmorgen. Heb jij nog wel een beetje geslapen daardoor?
Bam, fijn dat je je weer een beetje goed voelt.
Spannend voor Bammeis zeg!
Enka gaat het nog een beetje? Heb je volgende week nou verlof?
Star, hoe is het met je? Is het :puke: al een beetje minder?
Jammer van je bijna potentiële vriendin dan
Suze fijn dat je je iets beter voelt. Ik hoop dat de volgende echo gewoon helemaal lekker op schema is, dat je je daar alvast niet druk over hoeft te maken
Mal, kom op je kunt het meid! Morgen ineens heb je het, en dan maak je gewoon foutloos je theorie!
Compu wat goed dat je naar veel scholen gaat kijken! Spannend allemaal hè, waar compumeis dan naar toe gaat.
Kokos, beterschap voor Tim. Hoe is het met Lianne? Heb je nog leuke anekdotes van haar? Ik moet altijd zo lachen om wat ze zegt.
Amalia, nog druk aan het spinnen? Ik sinds 2 weken weer en moet elke keer aan jou denken met een rood hoofd op de fiets
Bridges, fijn dat Fieke weer vrolijk was vanmorgen. Heb jij nog wel een beetje geslapen daardoor?
Bam, fijn dat je je weer een beetje goed voelt.
Spannend voor Bammeis zeg!
Enka gaat het nog een beetje? Heb je volgende week nou verlof?
Star, hoe is het met je? Is het :puke: al een beetje minder?
vrijdag 20 februari 2009 om 10:36
vrijdag 20 februari 2009 om 10:37
vrijdag 20 februari 2009 om 10:38
vrijdag 20 februari 2009 om 10:42
vrijdag 20 februari 2009 om 10:49
Sam is nog steeds ziek . Maak me best een beetje zorgen... 's Ochtends heeft hij 37.6, 's avonds zit hij dan ineens weer op 40.2/40.3. Gisteren wilde hij ook bijna niks drinken, maar wel aan de diarree. Vandaag drinkt hij gelukkig wel weer. De dokter maar even bellen tijdens het telefonisch spreekuur.
vrijdag 20 februari 2009 om 11:15
Dokter bellen, meteen Mamax. Altijd doen als je je zorgen maakt en onder de 2 jaar nemen ze geen risico. Het houdt lang aan en de koorts is hoog.
Sterkte voor je mannetje
Naat, hier ook een spinmarathon voor een goed doel (villajoep.nl). Je kan 1 tot 6 uur spinnen. Nou, ik heb een olifantje gekocht, dat kon ook.... Op vrijdagavond kan je XL spinnen, anderhalf uur. Nou, dat durf ik al niet aan, lafbekkie haha. Ik stel me in op een uur, dan moet het niet ineens langer zijn!
Ik had een goeie oppas geregeld dacht ik. 25 jaar, leuke meid. Vroeg ze of ze haar vriend mee mocht nemen. Ik heb gezegd dat ik daar niet zo;n trek in had. Nu haakt ze af.
Maar dat is toch logisch? Zij past toch op, niet zij en haar vriendje? Stel dat er een kind wakker wordt, ziet ie opeens nog een kerel op de bank. Kan me voorstellen dat het voor haar gezelliger is, en ze wil niet alleen zo'n stuk terug fietsen. Maar ik heb daar geen trek in.
Of ben ik nou flauw?
Sterkte voor je mannetje
Naat, hier ook een spinmarathon voor een goed doel (villajoep.nl). Je kan 1 tot 6 uur spinnen. Nou, ik heb een olifantje gekocht, dat kon ook.... Op vrijdagavond kan je XL spinnen, anderhalf uur. Nou, dat durf ik al niet aan, lafbekkie haha. Ik stel me in op een uur, dan moet het niet ineens langer zijn!
Ik had een goeie oppas geregeld dacht ik. 25 jaar, leuke meid. Vroeg ze of ze haar vriend mee mocht nemen. Ik heb gezegd dat ik daar niet zo;n trek in had. Nu haakt ze af.
Maar dat is toch logisch? Zij past toch op, niet zij en haar vriendje? Stel dat er een kind wakker wordt, ziet ie opeens nog een kerel op de bank. Kan me voorstellen dat het voor haar gezelliger is, en ze wil niet alleen zo'n stuk terug fietsen. Maar ik heb daar geen trek in.
Of ben ik nou flauw?
vrijdag 20 februari 2009 om 11:26
vrijdag 20 februari 2009 om 11:32
Hij ligt nu te slapen. Tussen 14.00 en 14.30 krijg ik de huisarts zelf aan de lijn. Lastig is alleen dat vent met auto en kinderzitjes in Venlo zit... En dan probeer ik weer nuchter te denken, hij drinkt weer, heeft nu geen hoge koorts, was lekker aan het spelen. Alleen hangerig en moe nu. Maar ja, hij is ook niet lekker. Ik bel wel gewoon om 14 uur. Als hij hem wil zien kan ik altijd nog wat bedenken.
vrijdag 20 februari 2009 om 11:41
Ik heb tot 11.00 uur geslapen, heerlijk! Nu voel ik me weer 18, hahaha. Handig zo'n vent die vakantie heeft.
Amaal ik vind het wel een beetje flauw van je met die oppas. Ik paste vroeger ook op en dan kwam Vent ook weleens langs en als ik tot laat moest kwam die me ook vaak ophalen. Ik zou ook niet alleen terug over straat gaan. Laurens alweer terug van zijn logeerpartijtje?
Mal ik zou voor jas maat 110 gaan. Jonathan is groter dan Mart en voor Mart heb ik 110 en die zit prima.
Mamax wat naar dat hij nog zoveel koorts heeft en erg slacht drinkt. Heb je geen buren waar je eventueel een autostoeltje van kan lenen. Misschien komt de dokter dan wel bij je langs, doen ze ook weleens toch?
Naat 2 uur spinnnen, goed zeg! Leuk wat jullie met het vrijgezellenfeest gaan doen. Wat heerlijk dat Robin al doorslaapt, hier nog niet jammergenoeg.
Bammeisje op kamertraing, spannend voor haar. Is dat wel bij jullie in de buurt?
Amaal ik vind het wel een beetje flauw van je met die oppas. Ik paste vroeger ook op en dan kwam Vent ook weleens langs en als ik tot laat moest kwam die me ook vaak ophalen. Ik zou ook niet alleen terug over straat gaan. Laurens alweer terug van zijn logeerpartijtje?
Mal ik zou voor jas maat 110 gaan. Jonathan is groter dan Mart en voor Mart heb ik 110 en die zit prima.
Mamax wat naar dat hij nog zoveel koorts heeft en erg slacht drinkt. Heb je geen buren waar je eventueel een autostoeltje van kan lenen. Misschien komt de dokter dan wel bij je langs, doen ze ook weleens toch?
Naat 2 uur spinnnen, goed zeg! Leuk wat jullie met het vrijgezellenfeest gaan doen. Wat heerlijk dat Robin al doorslaapt, hier nog niet jammergenoeg.
Bammeisje op kamertraing, spannend voor haar. Is dat wel bij jullie in de buurt?
vrijdag 20 februari 2009 om 11:43
quote:naatie schreef op 20 februari 2009 @ 10:18:
Tim slaapt lekker Naat. Ik heb net de halve gang gesloopt en daar sliep 'ie gewoon door heen. Anekdotes genoeg, lief dat je het vraagt.
"Mama, hoe ben jij gemaakt?"
"Hoe bedoel je schat?"
"Nou...eh.... je benen, je armen, je hoofd....."
"In de buik schat"
Lianne zit met opa te stoeien en opa zegt:"Ik pak je billen"
Lianne (gillend van pret):"Nee opa! Dan kan ik niet meer poepen en plassen".
Als ik 's ochtends een dagcrèmpje op doe, mag Lianne dat altijd pakken. Van de week zette ze het weer terug in de kast, gaf alle potjes/flesjes die vooraan staan een kus en zei:"Lekker slapen" (hoezo geen fantasie? ).
En gisteren nog:
"Mama, jij hebt geen dikke buik meer hè?"(Houdt haar nog steeds bezig blijkbaar).
"Nee, schat, mama heeft geen dikke buik meer"
"Ja, want de baby is eruit gegroeid hè?"
"Ja, schat, je hebt gelijk"
Tim slaapt lekker Naat. Ik heb net de halve gang gesloopt en daar sliep 'ie gewoon door heen. Anekdotes genoeg, lief dat je het vraagt.
"Mama, hoe ben jij gemaakt?"
"Hoe bedoel je schat?"
"Nou...eh.... je benen, je armen, je hoofd....."
"In de buik schat"
Lianne zit met opa te stoeien en opa zegt:"Ik pak je billen"
Lianne (gillend van pret):"Nee opa! Dan kan ik niet meer poepen en plassen".
Als ik 's ochtends een dagcrèmpje op doe, mag Lianne dat altijd pakken. Van de week zette ze het weer terug in de kast, gaf alle potjes/flesjes die vooraan staan een kus en zei:"Lekker slapen" (hoezo geen fantasie? ).
En gisteren nog:
"Mama, jij hebt geen dikke buik meer hè?"(Houdt haar nog steeds bezig blijkbaar).
"Nee, schat, mama heeft geen dikke buik meer"
"Ja, want de baby is eruit gegroeid hè?"
"Ja, schat, je hebt gelijk"
vrijdag 20 februari 2009 om 11:48
Mamax, dokter bellen, voordat het weekend begint. Dan heb ik het over mezelf, wij hebben geen weekenddienst hier, moeten altijd naar de eerste hulp in H'wijk. Dan kies ik liever nog voor de huisarts zo vlak voor het weekend. En je maakt je terecht zorgen, niet zo lang wachten met zo'n klein kindje. Sterkte.
Naat, 2 uur spinnen, petje af! Wat goed van Robin
Juud, hoi! Hoe gaat 'ie?
Naat, 2 uur spinnen, petje af! Wat goed van Robin

Juud, hoi! Hoe gaat 'ie?
vrijdag 20 februari 2009 om 11:49
Jin jammer zo'n bijtertje, maar zou het niet iets eenmaligs kunnen zijn? Zeg je daar een potentiele vriendschap voor op?
Suze 1x kotsen, dat gaat de goede kant op . Ik hoop dat het gemberspul een beetje werkt voor je.
Bridge ramen ondertussen al gelapt? Heb jij nu ook vakantie?
Kokos beterschap voor Tim!
Zo gister gesport en ik heb een vetpercentage van 39%, slik. Nou ja ik zit er nu een jaar aan vast dus het zal vanzelf wel een keer weer goedkomen. De jongens zijn naar de creche en Vent en ik gaan de zooi in huis opruimen. Vanavond komen schoonouders eten, nu nog op zoek naar iets vegetarisch... Iemand een idee?
Suze 1x kotsen, dat gaat de goede kant op . Ik hoop dat het gemberspul een beetje werkt voor je.
Bridge ramen ondertussen al gelapt? Heb jij nu ook vakantie?
Kokos beterschap voor Tim!
Zo gister gesport en ik heb een vetpercentage van 39%, slik. Nou ja ik zit er nu een jaar aan vast dus het zal vanzelf wel een keer weer goedkomen. De jongens zijn naar de creche en Vent en ik gaan de zooi in huis opruimen. Vanavond komen schoonouders eten, nu nog op zoek naar iets vegetarisch... Iemand een idee?