Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
na ja zeg Jin, wat een rot jong zeg... Dat doe je toch zeker niet???!! Blijvende schade? Proef ik een rechtzaak waarin je de ex een finaciele poot uit kunt draaien????

Meisjes hai!

Ik heb vandaag zowaar een goede dag, slechts 1x gekotst dus das fijn . Had ook weer echo: wel beetje groeiachterstand helaas (3 dagen minder ver dan gedacht gezien vorige keer) maar de gyn maakt zich nog geen zorgen. Over 2 weken weer en dan moet hij/zij echt 2 weken erbij hebben (nu 8/4 dan dus 10/4)

Ik heb wel een beetje meegelezen maar op een of andere manier werkt de puter op mijn hersenen als rode lap op stier: daar word ik dus echt heel erg misselijk van. Maar een paar dingen die ik gezien heb:

Noos, fijn, je eigen huisje! Hopelijk nu wat rust voor jou en je meisjes. Je schreef ook iets over een baan??? Dat heb ik gemist. Wat doe je nu?

Bammie!!! Wat fijn dat je weer thuis bent meis. Maar wat een gedoe met je meisje zeg....

ff posten en blaas formaatje eierdop legen....
Hij moest eerst huilen en bleef maar zeggen: vriend N. heeft mij gebeten, au, mag niet! Gelukkig niet doorgebeten, maar ik kan wwl zien dat vriend het hele gebit compleet in zijn mond heeft zitten. Daar hoeven geen tanden en kiezen meer door te komen.

Suze, is er de eerste keer dan niet goed gemeten? Bij jongste dachten ze de eerste weken ook dat ik twee dagen verder was, komt vaker voor.
Ojee Jin, kleine kanibaal. Hoe reageerde ex-potentiele-vriendin? Nee, dat is niet leuk, beetje katerig na zo'n leuke dag. Vriendschap tussen de twee kereltjes ook bekoeld? Er is wel wat van vriend af gevallen nu schoonmoeder weer thuis is. Dus da's voor mij ook fijn.

Ha Bam, fijn je te lezen. Gelijk al de stad in, gaat goed! Was zeker wel lekker na al die tijd in dat muffe ziekenhuis? Toestand zeg, met Bammeis. Kweenie hoor, kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal beter is als ze een beetje op eigen benen komt te staan?
Ha Suus, een goeie dag, da's mooi. Groeiachterstand, kunnen ze dat zo vroeg al vaststellen? Of is het wat Jin zegt, aanpassing in de berekening zwduur? Eierdopje
Ik zie wat keuringen voorbij komen: de freule weigerde hier mee te werken aan welke test dan ook... Moeten we terug voor de ogentest. Het is fijn .

Verder 99 cm en 15 kilo. Keurig dus.

Mal, gave jas! Hebben ze hem ook in roze?

Iemand al een leuke meisjes jas gezien?

Ik las ook nog wat over aanvallen !!!!

Star, min 5, het gaat lekker. Hier min 3 ondertussen. Maar als het zo is als bij Julia mag ik nog 8 weken misselijk zijn dus dan kom ik er ook wel in de buurt.

Seabands doen helaas niks hier trouwens. En die gember dingen, waar haal je die? Natuurvoedingswinkel ofzo?

Enka, bijna verlof! Lekker genieten van je toeter en je mensje.

Amalia, fijn dat je man weer terug is. De mijne gaat begin maart. Ik zie er nu al ernstig tegen op.....

jeetje, ben het alweer kwijt... Nog ff spieken
Neuh, zwduur aanpassen is het echt niet. Dit is al een echt uiterste berekening qua eisprong enzo.

Maar goed, de gyn gaf aan dat het echt nog wel kan hoor (mits de volgende meting dus echt 10/4 is). Dus daar gaan we gewoon nu nog maar even vanuit!

Hai Hel, zullen we di koffie bij bam doen als ik een goeie dag heb??
Goed plan, als dat niet te veel is voor Bam?
En voor Julian, twee van die chicas in da house ineens.
ik ga hem uit doen. Hopelijk morgen weer goed. Slaap lekker dames!
Goedemorgen, oooooo dat wordt helemaal niks met die theorie dinsdag. Ik had op cd-rom 8 proefexamens gedaan, alle 8 gezakt... :( Ik vind sommige dingen ook zo onlogisch! Qua aanvallen gaat het de laatste 3 morgens wel weer goed (afkloppen).
Stressed is just desserts spelled backwards
You go Mal!!! Gaat echt wel lukken.

Ik denk dat Laurens 15.4 kilo was ipv 13,4....
Jee, wat is CG dan aan de lichte kant! Kan ook niet anders, ze eet al een half jaar niet 's avonds. Op spagetti, doperwten, patat en kapucijners na.

Jullie raden dan ook hoe mijn weekmenu eruit ziet.

Bam, de operatie komt wel wat in zicht! Nog geduld hebben, maar met de afleiding die het Bammeis gebeuren geeft, schiet het wel op.

Heb je eigenlijk pijn/last nu? Naast de vermoeidheid? Is J. lief voor je?

Lekker Mal, de laatste 3 dagen!

Klote zeg van de theorie. Maar je bent wel goed aan het oefenen zeg! Ik duim voor je.

Dat weglopen is lastig he. Met CG ga absoluut niet lopend de winkels in. Ik loop alleen met haar als ik niks te doen heb. Ze snapt ook niet. Hangt aan rekken, haalt alles uit de schappen, ik moet met haar meelopen en gaat steeds languit. En ze wil voortdurend opgetild. Dus de buggy is heilig nog.

Hoe is het met de zieke Sam en Mare?
Morguh,

Bam, ha, ha, ik dacht al: die kan niet meer stil blijven zitten thuis (lukte in het zh al niet). Jeetje, wat snel van Bammeisje.

Jin, de manier waarop je over ex-potentiele-vriendin schrijft . Leuk is het niet voor oudste, maar je hebt het wel met humor geschreven. By the way, ik vergeet steeds je columns te lezen, volgens mij weet ik de website nog wel.

Suus, hé wat lekker, maar 1x gekotst. Da's beter en nu houden zo, zonder kotsen

Hoe lang blijft man in maart weg?

Mamax, hoe gaat het met Sam?

Hel, Mare heeft het niet meer over haar oor gehad?

Wij hebben hier verschillende koren, van pop, musical tot kerkkoren. Maar de popkoren is allemaal 1 pot nat, meestal vrouwen die alleen maar lopen te zeiken tegen elkaar. En meestal blijven ze hangen in "I got the music in me". Mooi nummer, maar het wordt saai als dat op elke concert gezongen wordt. Ik zoek een koor met mannen en waar het wat serieuzer aan toe gaat. Vriendin zit op zo'n koor in Lelystad, ze hebben vorige week samen met Bil van Dijk gezongen.

Ga even wat voor mezelf doen, nu het nog kan. Tim is ziek maar ligt nu lekker te slapen. Gisteren was hij al huilerig, sliep kort. Gisteravond 37.8 en alleen maar huilen. Wel goed geslapen (dankzij zetpilletje). Net al 37.7 maar hij was wel vrolijk.
Morgen...

Bam: je klinkt goed joh! Fijn! Jemig wat snel opeens voor Bammeis... Hoe komt het dat het eten niet zo leuk was?

Kokos: hè Tim ziek, vervelend... Klinkt niet inspirerend die koren...

Suus: kijk een goeie dag gehad, dat is mooi. En die echo komt vast goed... hoop ik voor je!

Jin: ai wat naar! Dat is zeker niet leuk! Ben ook benieuwd naar reactie van potentiele vriendin...

Mal: Alle begin is moeilijk. Je gaat het echt wel een keer redden! (Of zoals Cin zou zeggen, als je 80 bent, heb je je theorie echt wel hoor! )

Moppie hier snip en snip verkouden. Stroomt er aan alle kanten uit. Slapen is iets minder daardoor. Dus bij ons in bed. Keten. Eigen bed. huilen. Ons bed. keten. Eigen bed. huilen. Uiteindelijk sliep ze gelukkig, bijdehandje... Nu weer vrolijk en zo dus wel naar kdv, ging blijd spelen.
Sterkte met Tim!

Hihi Kokos in het mannenkoor. Ik snap het wel, ik vind bij zulke koren ook de stemmen vaak niet goed. Jij bent al erg thuis in de muziek en je bent kritisch. Doe je goed.

CG en ik gaan weer op muziekles, ik verheug me erop. Zwemmen was leuk, maar ik vond het erg vermoeiend.
Arme verkouden Fieke! Had Ties het eerst?

Oja de scholen; we willen nu nog naar de Mytylschool, we hebben een klassikale uitnodiging voor de sh school en heel misschien nog een SBO in A.Noord. En dan stoppen we ermee. :-)
Goodmorning!

Ik lijk wel uitgeslapen

Is dat muziek op schoot Compu?, vond ik met Juul ook zo ontzettend leuk!

Bridges: Klinkt als vele slapeloze nachtelijke uurtjes.

Kokos: Niks doen is idd niet aan mij besteed, ook in het ziekenhuis is het lastig. Ik was dan ook vaak de persoonlijke assistente van kamer 05

Aan mijn geheugen moet nog gewerkt worden.
Bridges: Laten we het er maar op houden dat ze 17 is en/of zichzelf terug ziet in de andere jongeren, en dus in de ontkenningsfase zit
Ik in een mannenkoor? Neehee. Ik wil een koor waar minstens 4 mannen in zitten. Dan heb je al heel wat. Mannen zeiken niet zo snel.

Leuk dat je weer op muziekles gaat!

Bridges, ook al een verkouden meisje, bah.

Ga weer; Tim huilt.
Ik gaat eerst maar eens mensen terug betalen.
Oké Bam. Snap ik. Tsja is het dan op te lossen als ze langer bij jullie blijft? (Als dat al een optie zou zijn, dat weet ik natuurlijk niet hè...)

Nee Ties was niet heel verkouden, beetje. En moppie is dus een feestbeest. Heeft bij ons een uur lang liggen kletsen! Moest er stiekem best om lachen, maar ja. We hebben het al vaker geprobeerd maar bij ons in bed is dus te gezellig haha!

Anyway, ik ga ramen lappen...
Hi Bam, dag Bam . Goed geslapen?
Hahaha, Kokos, dus jij scheert jezelf ook over die zeikendevrouwenkam?
Ze hoeft voor mij niet weg, maar voor haar is het gewoon beter van wel. Het was haar keuze om thuis weg te lopen, en dan moet je ook de consekwensies (grinnik) dragen. ( en dat houdt dus in dat ze voor zichzelf zal moeten knokken, en zal moeten leren dat de keuzes die je zelf maakt, ten alle tijden bij jezelf ligt, en daar is dit er onderandere 1 van)

Bij ons heeft ze het veel te makkelijk, en voor haar is het goed als ze naar KT gaat, want daar leert ze weerbaarder worden, zelfstandiger worden etc etc.

kortom: Ik ben veel te zorgzaam
Goh bam, dat wisten we nog niet!

Je bent een schat! Ik vind het echt top hoe je je staande houdt in de situatie zoals die nu is, met alles erop en eraan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven