Sinterklaasjournaal
dinsdag 14 november 2017 om 18:31
vrijdag 17 november 2017 om 21:47
Dochter van 5 sloeg haar hand voor haar mond van verbijstering toen het boek leeg bleek. Prachtig dat koppie van haar op dat moment. En daarna gewoon verder met de orde van de dag.
Begin van de week maakte ze zich wel zorgen, maar na mijn vraag of ze ooit wel eens geen cadeautjes had gekregen met sinterklaas was het goed. Vorig jaar ging er immers ook vanalles mis en toen kwam het ook goed.
Begin van de week maakte ze zich wel zorgen, maar na mijn vraag of ze ooit wel eens geen cadeautjes had gekregen met sinterklaas was het goed. Vorig jaar ging er immers ook vanalles mis en toen kwam het ook goed.
zaterdag 18 november 2017 om 06:33
zaterdag 18 november 2017 om 08:18
Ssssst.... ik heb Sinterklaas gisteren al gezien. Zonder zijn mantel en mijter, ze waren incognito 

De generale repetitie was gisteren, ze waren van het Sinterklaasjournaal hier allemaal voor opnames en hebben de route alvast gelopen.
De pakjesboot is hier ook al 2 dagen, dus het komt goed

De meeste ouders hebben de kinderen maar verteld dat dit een oefenboot is
De generale repetitie was gisteren, ze waren van het Sinterklaasjournaal hier allemaal voor opnames en hebben de route alvast gelopen.
De meeste ouders hebben de kinderen maar verteld dat dit een oefenboot is
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
zaterdag 18 november 2017 om 08:22
Oh supercool!!! Wat onwijs leuk!Sonnemaatje schreef: ↑18-11-2017 08:18Ssssst.... ik heb Sinterklaas gisteren al gezien. Zonder zijn mantel en mijter, ze waren incognito
De meeste ouders hebben de kinderen maar verteld dat dit een oefenboot is![]()
Ooit lang geleden kwam de Enige Echte tv Sint aan in mijn dorp. Ik was al wat groter maar vond het helemaal fantastisch!
zaterdag 18 november 2017 om 08:29
Stefan de Walle heb ik gezien, Jeroen, Dieuwertje en huispiet (ik vergeet steeds zijn naam....) Ze liepen met de burgemeester en nog wat meer mensen de route alvast.
Ontzettend leuk dat ze in 'mijn' stadje aankomen, maar wat een heisa zeg! De 2 grootste parkeerterreinen zijn bv al 2 dagen afgesloten. Gisteren mochten er al geen auto's meer door de stad, en vandaag vanaf 9 uur mogen er ook geen fietsers meer in...... De toegangswegen zijn nu afgezet met betonblokken verpakt als kadootjes...
maar het is wel gezellig
(We wonen op loopafstand van het centrum, maar dat doet eigenlijk bijna iedereen hier
Gisteren hoorden we hier in huis de stoomboot
zaterdag 18 november 2017 om 08:31
Je kunt ook heel simpel naar waarheid zeggen dat het Sinterklaasjournaal al eerder is opgenomen en dat de boot er al is om een proefrondje te maken zodat alles goed gaat vandaag.Sonnemaatje schreef: ↑18-11-2017 08:29Gisteren hoorden we hier in huis de stoombootDat hebben dus bijna alle kinderen ook gehoord, leg dat dan maar eens uit
![]()
zaterdag 18 november 2017 om 10:00
zaterdag 18 november 2017 om 10:58
Ik blijf thuis ! Voor de kinderen hoef ik het niet te doen, want die willen zelf niet
Er staan nu al mensen bij de aanlegsteiger, en het regent nogal............ (er hangt een webcam boven)
Ik moest net even naar de Gamma. Er staan 3 me-bussen bij de ingang van de stad. Ben onderweg zeker 6 motoragenten tegengekomen en nog 2 politie-busjes.
Je ziet overal kleine groepjes mensen de stad inlopen op zoek naar een goed plekje. Wel heel erg speciaal dit !
Er staan nu al mensen bij de aanlegsteiger, en het regent nogal............ (er hangt een webcam boven)
Ik moest net even naar de Gamma. Er staan 3 me-bussen bij de ingang van de stad. Ben onderweg zeker 6 motoragenten tegengekomen en nog 2 politie-busjes.
Je ziet overal kleine groepjes mensen de stad inlopen op zoek naar een goed plekje. Wel heel erg speciaal dit !
zaterdag 18 november 2017 om 12:16
Kan dit lekker ergens anders?
zaterdag 18 november 2017 om 12:19
Waarom? Mag het niet gezegd worden dat de Pieten zwart zijn?
Ik was wel nieuwsgierig. Kan zelf nu niet kijken dus kwam even hier neuzen of al bekend was hoe ze eruit zien.
zaterdag 18 november 2017 om 12:22
Eens, dit is geen plek voor die discussie (en het is nog niet eens waar ook).
zaterdag 18 november 2017 om 12:26
Ik vind juigen/joehoe roepen not done. Maar hee jouw topic. Ik ben weg. Hoopte door je OP dit soort gezanik hier niet te lezen.Sabeltandcavia schreef: ↑18-11-2017 12:24Ik zie geen discussie in die opmerking hoor. Het was gewoon een constatering.
Nee, alleen dat hij nu weer de goede kant op vaart. En toen weer niet, en toen weer wel.Promethium schreef: ↑18-11-2017 12:25Ik heb de eerste 20 minuten gemist, is nog verteld hoe het kan dat de boot is omgekeerd en nu toch hier is?