Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 november 2017 om 15:30
Ja ze schieten weer als paddenstoelen uit de grond.
relaties/uit-aan-uit-advies-van-vrouwen ... ges/395656
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 november 2017 om 15:35
zondag 19 november 2017 om 16:08
Nee hoor, mijn dagelijkse portie ergernis haal ik bij de kinderpijler weg. En mocht ik per ongeluk een overdosis gekke juffen, bemoeizuchtige consultatiebureaus en malafide zwemscholen tot me hebben genomen ga ik gewoon even lekker bewegen. Met een beetje mazzel heb ik medio week 48 mijn Nijntje Beweegdiploma binnen
zondag 19 november 2017 om 16:54
Jammer, vond het ook wel lollig.meikebikker schreef: ↑19-11-2017 16:52Van mij mogen ze de trollerts laten staan, valt er nog iets te lachen hier door de reacties.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 19 november 2017 om 17:13
zondag 19 november 2017 om 17:33
meikebikker schreef: ↑19-11-2017 16:07
Ik voel me heel erg gesteund door de vereniging zilverpoetsgemuteerden.
Ze zijn volop bezig om er voor te zorgen dat er net als op tabak plaatjes op de poetsbusjes komen van de gevolgen.
celticmyst zondag 19 november 2017 16:54
nou er staat wel dat het mogelijk kankerverwekkend is inderdaad, op de verpakking!!!!
Ze zijn volop bezig om er voor te zorgen dat er net als op tabak plaatjes op de poetsbusjes komen van de gevolgen.
nou er staat wel dat het mogelijk kankerverwekkend is inderdaad, op de verpakking!!!!
zondag 19 november 2017 om 17:35
Dat staat al daar. Vanwaar de behoefte om je berichten steeds hierheen te kopiëren?meikebikker schreef: ↑19-11-2017 17:33meikebikker schreef: ↑19-11-2017 16:07
![]()
![]()
![]()
zondag 19 november 2017 om 18:44
Je vindt vooral jezelf erg grappig.meikebikker schreef: ↑19-11-2017 18:10Ik vond het antwoord van to erg grappig en tegenwoordig kan een topic zo gewist zijn, vandaar.
Topics worden niet zo vaak in zijn geheel gewist.