Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 19 november 2017 om 21:52
Nou dan ben je hier niet op het juiste adres
zondag 19 november 2017 om 21:52
Sommige mensen wel hoor een vriendin van mij kan je alles wijsmaken en altijd reageert zij sympathiek en goedgelovig. Sommige mensen geloven gewoon niet dat ze in de maling worden genomen.MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 21:47Dan nog vind ik het dom.
Je gelooft het toch ook niet als die bedelende verslaafde 10 cent voor koffie vraagt?
Of als je 5 jarige beweert dat de hond alle lollies opgegeten heeft?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 november 2017 om 21:53
Dan verdienen ze het ook om in de maling te worden genomencharlottew88 schreef: ↑19-11-2017 21:52Sommige mensen wel hoor een vriendin van mij kan je alles wijsmaken en altijd reageert zij sympathiek en goedgelovig. Sommige mensen geloven gewoon niet dat ze in de maling worden genomen.
zondag 19 november 2017 om 21:54
Nee, ik wil wel alvast gaan oefenen zodat ik het met de Kerst onder de knie heb.
Kan jij het wel?
zondag 19 november 2017 om 21:54
Ja! Ik kan een driehoekje vouwen.
En ik zag op Pinterest net een vouwhandleiding voor een olifant. Wat best wel weer bijzonder is, want ik zocht op sorteeropdrachten.
zondag 19 november 2017 om 21:57
Wow! Een olifant! Misschien is het een teken van boven.MoirenPhae schreef: ↑19-11-2017 21:54Ja! Ik kan een driehoekje vouwen.
En ik zag op Pinterest net een vouwhandleiding voor een olifant. Wat best wel weer bijzonder is, want ik zocht op sorteeropdrachten.
zondag 19 november 2017 om 21:59
Zoiets als: val af! dan denk ik.
zondag 19 november 2017 om 22:11
Zeker weten
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 19 november 2017 om 22:15
Ik kan kraanvogels vouwen en dat is best knap want ik heb 2 linkerhanden op het gebied van creativiteit. Ik kan niet breien, haken, naaien of schilderen maar kraanvogels vouwen kan ik welvrouwjagersma schreef: ↑19-11-2017 21:56Ik kan het dus niet, alleen zo'n kardinaalsmuts kan ik, maar ik wil een kraanvogel.
zondag 19 november 2017 om 22:16
Wat goed!charlottew88 schreef: ↑19-11-2017 22:15Ik kan kraanvogels vouwen en dat is best knap want ik heb 2 linkerhanden op het gebied van creativiteit. Ik kan niet breien, haken, naaien of schilderen maar kraanvogels vouwen kan ik wel![]()
Dus er is nog hoop voor me.
zondag 19 november 2017 om 22:23
Deze link gebruikt wordt zo simpel uitgelegd dat zelfs ik het snap
http://www.origamivoorkinderen.nl/origa ... nvogel_01/
zondag 19 november 2017 om 22:29
Nee, ik ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 20 november 2017 om 00:06
Zeggen ze.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 20 november 2017 om 00:08
Nee, dat is zo.
maandag 20 november 2017 om 00:09
Op horeca verantwoorde manieren; jazeker.
maandag 20 november 2017 om 00:11
Mij verbaasd onderhand helemaal niks meer hier
maandag 20 november 2017 om 17:58
kinderen/zwemdiploma-weggooien/list_messages/395768
Gezien het weer is het thema zwemdiploma vandaag? Pffff.
maandag 20 november 2017 om 18:04
Die zag ik gisteravond. Ik begrijp alleen niet wat nou het probleem is.Star² schreef: ↑20-11-2017 17:58kinderen/zwemdiploma-weggooien/list_messages/395768
dinsdag 21 november 2017 om 20:07