December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Trouwens vast wel meer mensen met hotmail hier...

Leuk! die vernieuwingen dat je nu net zoals bij G-mail mail kan versturen vanuit hotmail alsof het van bijvoorbeeld je vumail komt... maar was dat nou echt nodig om al die foto's van mensen uit je contactlijst elke keer dat je inlogt te tonen?

Zit helemaal niet te wachten op een foto van een of andere lelijke gozer die toevallig ook in mijn lijstje staat
Yora hahahahaha, lang leve hoge hakken hahahaha! En mijn man is 1.98, dus nee niet echt klein, overigens tijdens het merk je er niks van!
Voel je niet `verplicht' hoor Kidon !! Is meer mijn grensenloze nieuwschierigheid :-)
Flodder, Ik voel me niet verplicht hoor en begrijp dat er gewoon wat vragen zijn. Als ik het niet had willen beantwoorden had ik het wel gezegd.X
Daar ga ik ook wel vanuit ja.

Wat zijn jullie eigenlijk aan het doen ? Liggen de kindjes op bed dat jullie hier zo aanwezig zijn ?? Floortje slaapt en ik ben het was vouwen voor me uit aan het schuiven.....
Joeri zit op de bank zijn boterham te eten en tegelijkertijd Diego te kijken, hierna gaat hij naar bed en hoop ik dat hij even wil tukken zodat ik lekker tijd even heb voor mezelf....

Was opvouwen....ja, er ligt hier ook een berg was voor mijn neus! Bah! Nou ja, de was is schoon, maar heb geen zin in vouwen...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hey knor ook grappig Dylan zit ook op de bank een boterham te eten maar met Dora, hahahahah welk net heb jij op staan dan?
Ik zie inderdaad net dat het Dora was! foutje....hij vnd ze alletwee even leuk nl....nick jr! Hij ligt nu in bed, maar ben benieuwd of hij echt gaat slapen.....
Oh zie je wel, dan zaten ze hetzelfde te kijken. Dylan is ook helemaal weg van Dora en Diego. Kijk jij ook wel eens wonderteam, die schildpad en kuiken en hamster, zooooooooo irritante stemmetjes hebben die, vind Dylan ook geweldig en Dibo.

Leuke zender vind ik het wel. Dylan ligt ook lekker te snurken,hoop dat Joeri ook lekker gaat slapen, kan jij effe je ding doen.
Joehooe het lichtknopje van de douche doet het weer... heeft handige Henriëtte zelf gemaakt...

Verdorie! Weet ik meteen waarom ik Dora altijd mis ;)

Gisteren stond ik bij de bakker... was een vrouw voor me in de rij met 2 kleine kindjes bij zich... ze begint een praatje en vraagt hoe gaat het met je zoontje aan dat meisje En zegt dan even dat zij die babytijd graag had overgeslagen en dat dat een inktzwarte periode is geweest voor haar...

Die mevrouw loopt weer naar buiten toe en verkoopster trekt een gezicht tegen mij en zegt van dat ZEEEEEG je toch niet?!

Ik zei toen dat die mevrouw vast een postnatale depressie heeft gehad... en ik dacht dat ze elkaar heel goed kenden... bleek dus niet zo te zijn.

nou ben ik helemaal voor het doorbreken van taboe's etc. etc. en je mag je kinderen best eens niet leuk vinden maar daar begin je toch niet over bij de bakker?

Joeri is ook helemaal gek van Wonderteam, en tegenwoordig van Nihau keylan (of zo)... Dibo, backyardigans, en de rest vind hij niet zo leuk...

Joeri slaapt nu ook eindelijk, hij roept tegenwoordig mama, waar ben je? Dan praat ik terug door de babyfoon dat ik beneden zit.

Hij zat net nog liedjes te zingen, van olifantje in het bos, tegen zijn beren te kletsen (beer, kijk uit, kijk uit) riep me nog een keer boven om een kusje te nemen (zo zegt hij dat)

en na het muziekje via de babyfoon nog een keer te hebben aangezet is hij lief gaan slapen. Ben alleen wel beneiuwd waar hij ligt want volgens mij was hij uit bed gekropen, ik ga zo maar even kijken...
Is wel goedkope therapie Yora!
Ja kaylan Nihau, die is hier ook favoriet en backyardigans vind ie ook leuk.

Als ik Dylan in bed leg, zegt ie trusten Mama, la loe (love you)

Eigenlijk gaat ie altijd meteen liggen en hoor m niet. Heel makkelijk eigenlijk, gelukkig....

Maar als hij wakker wordt zegt ie ook mamaaaa ben je nou?????

Schattig he die boefies....

Nou ga weer wat aan het huishouden doen. X
Joeri was ook altijd heel makkelijk hoor met slapen, maar hij heeft 3 maanden weer bij ons op de kamer geslapen vanwege de verbouwing enzo, en nu pas sinds 3 dagen in een nieuw groot bed, dus ik vind nog dat hij het super doet! In zijn oude kamertje lag hij nog in een ledikant en kon hij er ook al zelf uitkomen doordat de zijkanten eraf waren, maar daarna sliep hij dus weer in een dicht ledikant en nu in het grote mensenbed...ja, dan vind ik dat hij het heel goed doet en ben ook supertrots op mijn kleine man!

Als Joeri wakker wordt roept ie: Mama, kom je?

Ik ga even lekker rozengeur & wodkalime kijken....de was komt vanmiddag wel!

Mette

is er al nieuws van jouw kant??? Of over Tess? Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat!!!

ik kan jullie echt niet bijhouden hoor dames, sorry!

Kidon: wèl leuk om weer eens wat van je te horen trouwens!

Verder even ego.

Vanmorgen stond ik met Kaya om half 9 al weer bij de EHBO. Het arme schaap heeft al voor de 3e keer een zondagsarmpje opgelopen. Gisterenavond net voor het naar bed gaat schoot het verkeerd. Eerst dachten we nog dat het meeviel, dat het weer terug was geschoten omdat ze vannacht redelijk goed geslapen had, maar vanmorgen weer tranen en ze gebruikte haar arm weer niet. Gelukkig werd ze meteen geholpen bij de EHBO en stonden we na 10 minuten al weer buiten. D. voelde zich weer schuldig, het is ook al 3 keer bij hem gebeurd, maar ik zág het gebeuren en hij deed echt niks raars. Het is gewoon een zwakke plek voor haar denk ik. Volgens de arts is er ook weinig wat je kan doen om het te voorkomen, ze groeit er vanzelf overheen. Ik hoop echt voor haar dat dit de laatste keer was.

Verder nog 2 dagen bij een zwangere vriendin op bezoek geweest met Yahnoa. Samen de oppermuts uitgehangen op de 9maandenbeurs. Was nog gezellig ook! Heb een paar onwijs leuke slaapzakjes gekocht van David Fussenegger. Van die flanellen dingen, heel schattig. Ben nu wel gesloopt. Het op en neer rijden naar Den haag en Amsterdam en het rondlopen op de beurs hebben mijn bekken echt geen goed gedaan. Daarom werk ik vandaag vanuit huis. Ga nu ook even liggen om bij te komen want de kinderen liggen op bed. Even gebruik van maken dus!

Wat een gebep hier!

Heb mn tijd zitten te verdoen op HM en aangezien ik hier ook een bult (ja, schone dat wel) was heb liggen en nog wil dweilen en een balletje gooien met de hond moet ik nu echt gaan!!

Nou, okay, nog 1 keer naar HM dan...

VERSLAAFFDD!!!!
Hoi lieverds,

hier gaat het weer wat beter, alleen was m'n plas net melk heb ik weer een behoorlijke urineweginfectie. Moet nu m'n plas ook op kweek laten zetten in het ziekenhuis.

o zus belt
Nieuws over Tess; eierstokje is 2 cm, en de grootste cyste is 0,6 cm. Er zijn maar weinig gyn.'s in Nederland die op kindergebied hier iets van af weten, er zit er 1 in Nijmegen geloof ik, maar die kunnen ze niet bereiken. Nu wel overleg gehad met de artsen uit een kinderziekenhuis en dit is het plan. De grootste cyste is niet zo extreem groot dat ze denken dat de eierstok kan kantelen tussen nu en de vervolgecho. Over 5 weken krijgt ze weer allemaal onderzoeken om te kijken of er groei is van de cyste of (en dat hopen we dan!) of dat het geslonken is, of dat het stabiel is gebleven.

Dan kunnen ze een goed beeld vormen en kijken wat er aan gedaan moet worden en hoe het er komt. De arts vroeg nog of ze tekenen had van vervroegde puberteit, haargroei oid. Maar dat heeft ze niet. Gek dus, want die cysten kunnen eigenlijk niet groeien zonder die hormonen of zoiets.

Maar goed, de arts laat weten wanneer ze contact heeft gehad met die ene gyn. en laat dat dan meteen weten.

Verder dus nog onduidelijkheid. Ook was er vocht in haar buik gevonden maar dat was ook niet dermate veel dat ze zich daarom zorgen moest maken maar wel een reden om toch nog ook weer andere onderzoeken te doen begin april.

Maar goed, ik ben best opgelucht, als het 5 weken aangekeken kan worden, zal het niet heel erg levensbedreigend zijn, denk ik dan. Zus was ook wel opgelucht, en ziet het iets rooskleuriger in dan van de week.
FIjn dat het beter gaat met je Mette!

Klinkt fijn zo'n urineweginfectie... Ik had last van een blaasontsteking maar ik denk dat ik er ook een schimmelinfectie bij heb....maandag maar naar de dokter weer eens...ben er de afgelopen 3 weken een beetje TE vaak geweest naar mijn idee...

Oh ben zo benieuwd naar het nieuws over Tess.....wel snel posten hier hoor.....
Da's best positief nieuws dus, Mette! Toch vind ik nog steeds wel heel spannend allemaal. Jullie zijn er nog lang niet mee klaar en dat geeft toch wel veel spanningen met zich mee (en tja, dan vergeet je weleens wat )

Jammer dat je nu zelf ook weer wat onder de leden hebt. Dit is toch al de tweede keer in een korte tijd? Heb je een kuurtje gekregen? Sterkte meis!
Nou het klinkt toch wel voorzichtig positief Mette....en ben blij dat jullie het iets beter zien zitten dan van de week!

Nu nog even weken afwachten voor de vervolgonderzoeken, en dan weer zien van hoe of wat....nou, ik blijf duimen hoor!!!

Oh Joeri is wakker.....en het is tijd om vriendlief te wekken!
He bah, neem net een hap van mn chocoreep toen ik las dat Mette dr plas dr uit ziet als melk

Maarre, meis, dat is bes positief dat ze het nu een week of 5 mogen aankijken! Al is het natuurlijk wel spannend ofdat de cyste geslonken is dan..

En wat betreft het onstaan ervan... kan ze er niet mee geboren zijn? Dat de hormonen van je zus invloed er op hadden tijdens de zwangerschap?

Zo, ik heb ondertussen gedweild en een balletje gegooid met de hond en jaaaaa ook weer op Hm geweest

Nu worden mn meiden weer wakker dus helaas; schone was haha!

A1mee: Trouwens wel weer onwijs klote voor Kaya zeg! Je zou haar bijna niet meer durven oppakken zo...
Nou Mette toch! Hè wat vervelend dat je nou een urineweginfectie hebt zeg! Pfffff het zit je nu even niet mee he?

Wat een verhaal ook van je nichtje, ik kan me voorstellen dat jullie onwijs geschrokken zijn. En ok, 5 weken wachten da's inderdaad niet levensbedreigend maar toch wel weer spannend wat er dan geconstateerd wordt.

Heel veel sterkte in ieder geval, voor jou, je zus en natuurlijk je nichtje.X

Hey A1mee , Hoe is ie met jou dan? Ik had je helemaal overgeslagen..... Oh ik las net dat van het armpje van Kaya, wat sneu zeg, en al de derde keer? Wat raar, dat dat van het één op het andere moment kan ontstaan he? Hoop dat ze vandaag minder last heeft van haar armpje .

Tja de negen maanden/huishoudbeurs pfffffff moet je echt kracht voor hebben. Ik ben één keer geweest en toen werd ik helemaal dol van alle slenter vrouwen met kinderwagens . Ik ren zelf namelijk vlot over zoiets heen en heb geen geduld eigenlijk, dus het is niet echt iets voor mij, !

Maar leuk dat je geslaagd ben met een slaapzakje. waren er verder nog leuke nieuwe trends?

Dylan slaapt nog steeds, die zal het nodig hebben vandaag. En ik schiet niet op, wil steeds forummen, was ook alweer zolang geleden hahahaha

Ps Yora&Tinus ik heb een idee voor jullie nieuwe boek,

het meisje met de tovernarcissen hahhahahha(zie foto hyves Tinus)

X
He Kidon, wat gezellig je weer te lezen!

Lekker kereltje is het toch!

A1mee, heeft ze dan nog last van haar arm, als het is goedgezet of is het dan meteen over? Ik hoop ook dat het de laatste keer is geweest!

Nursie; haha, lekker tijdens je kwatta Eigenlijk leek het bij nader inzien meer op perzikyoki Wedden dat iedereen die dit leest de volgende keer bij perzikyoki aan mijn plasje moet denken

Ik laat het hier even bij, ga weer even liggen, heb toch wel weer last van m'n buik en rug.

Ik hoop dat de abkuur snel aanslaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven