Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:47
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! 
.
.
= hartje gezien
= goede 20-weken echo
--
grapjasje,
flipje2,
konijnhangoor -- 
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
.
.
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend/ Geboren |
Afspraken | Geslacht | |
Bijzonderheden |
| M10e (27) | eerste | 29 juni | Verrassing | | ||
| 003liesje (27/31) | tweede | 30 juni | Jongen | | ]||
| Kellster (26) |
Tweede | 1 juli | Jongen | | ||
| Nikkie1984 (?) | tweede | 2 juli | Jongen | | mk jul '17 | |
| Fl4urtje29 (?) | eerste | 2 juli | Verrassing | | NIPT was goed! | |
| suusjee (27/28) | eerste | 3 juli | ? | | ||
| Morgenstond (28/29) |
tweede | 3 juli | 13-mrt: controle | Jongen | |
|
| Mayajama (29/33) | eerste | 6 juli | Jongen | |||
| winterbaby (23/26) | tweede | 7 juli | Meisje | | ||
| snowgirl1 (32/30) | tweede & derde | 7 juli/ 21 februari | Jongens | | Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens | |
| LaTimo (33/35) | tweede | 8 juli | 20 weken echo datum nog niet bekend | Meisje | |
zwanger via IUI na 1 jaar mmm |
| engeltje86 (31) | derde | 8 juli | Meisje | | ||
| Energy08 (30/38) | tweede | 4 juli | Meisje | | ||
| Konijntje999 (29/34) | eerste | 9 juli | 25-feb: 20 weken echo | Jongen | | vmk aug '17 |
| Ineedyourlove (29/37) | tweede | 11 juli | Jongen | | ||
| Blue_Yoshi (32) | tweede | 11 juli | ? | | ||
| _butter_fly (30) | tweede | 11 juli | 28-feb: 20-wkn echo | ? | | NIPT was goed! |
| Mieremuis | eerste | 16 juli/ 10 februari | Jongen | | Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 |
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
maandag 20 november 2017 om 20:44
maandag 20 november 2017 om 22:20
dinsdag 21 november 2017 om 07:31
Jeetje Grapjasje, wat ontzettend verdrietig nieuws... ik wens jullie heel veel sterkte ⚘.
Ik zit al een beetje in spanning voor mijn afspraak van vanmiddag, ben zo benieuwd... heb stiekem in mijn achterhoofd dat het heel misschien niet goed kan gaan, puur uit zelfbescherming denk ik. Ik heb, naast misselijkheid, ook nog niet heel veel kwaaltjes. Al hoeft dat natuurlijk niks te zeggen. We gaan het zien. Nog 5 uurtjes wachten
Ik zit al een beetje in spanning voor mijn afspraak van vanmiddag, ben zo benieuwd... heb stiekem in mijn achterhoofd dat het heel misschien niet goed kan gaan, puur uit zelfbescherming denk ik. Ik heb, naast misselijkheid, ook nog niet heel veel kwaaltjes. Al hoeft dat natuurlijk niks te zeggen. We gaan het zien. Nog 5 uurtjes wachten
dinsdag 21 november 2017 om 08:57
Kellster, wat fijn dat je een goede echo had
En dus twee dagen naar voren gezet. Dat is ook nooit vervelend 
Voor de dames met een echo vandaag: Veel succes! Hopelijk veel goed nieuws vandaag
Ik zit ook te twijfelen om de huisarts te bellen voor emesafene, omdat ik gisteren weer bijna niets heb binnen gekregen. Maar na een goede nacht slaap gaat het nu iets beter, dus ik hoop toch dat het niet nodig gaat zijn.
Voor de dames met een echo vandaag: Veel succes! Hopelijk veel goed nieuws vandaag
Ik zit ook te twijfelen om de huisarts te bellen voor emesafene, omdat ik gisteren weer bijna niets heb binnen gekregen. Maar na een goede nacht slaap gaat het nu iets beter, dus ik hoop toch dat het niet nodig gaat zijn.
dinsdag 21 november 2017 om 09:39
Morgenstond; ik heb sinds vorige week emesafene en ben er ontzettend blij mee. 2 pillen per dag en hiermee voorkom ik misselijkheid en ik kan gewoon werken en sporten. Wat eerst niet ging doordat ik 24/7 misselijk was, ik kon niet overgeven.
Ik zou het gewoon proberen als je last blijft houden. Het heeft mij veel goed gedaan.
Succes
Succes voor de dames met een echo vandaag!
Ik zou het gewoon proberen als je last blijft houden. Het heeft mij veel goed gedaan.
Succes
Succes voor de dames met een echo vandaag!
dinsdag 21 november 2017 om 10:09
Bedankt voor het delen van je ervaring Fl4urtje! Ik heb toch de huisarts maar even gebeld, en die belt me vandaag nog terug met het telefonisch spreekuur. Dus ik hoop heel hard dat ze niet op een moment belt dat ik door werk niet kan opnemen.
En goed om te horen dat het niet per se alleen uitgeschreven wordt voor vrouwen die ook overgeven. Want aan die vereiste voldoe ik ook niet.
En goed om te horen dat het niet per se alleen uitgeschreven wordt voor vrouwen die ook overgeven. Want aan die vereiste voldoe ik ook niet.
dinsdag 21 november 2017 om 10:12
Fleurtje Voor mij precies hetzelfde, ik kan niet overgeven maar steeds zo misselijk dat werken en ook slapen niet meer zo lekker ging. Duurde het bij jou een paar dagen voor de emesafene goed werkte? Ik ben net gisteren begonnen en nu toch weer misselijk maar kan me voorstellen dat het even duurt voordat het inwerkt.
Morgenstond ik heb ook wel getwijfeld om ermee te beginnen, maar bij mij verzekerde de huisarts me dat ik beter dit kan proberen dan nog weken als een slappe dweil rond lopen;) Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt!
Morgenstond ik heb ook wel getwijfeld om ermee te beginnen, maar bij mij verzekerde de huisarts me dat ik beter dit kan proberen dan nog weken als een slappe dweil rond lopen;) Ik hoop dat jij je snel weer beter voelt!
dinsdag 21 november 2017 om 12:17
Hier ook super misselijk de hele dag. Ik heb nog niet naar de huisarts gebeld omdat ik begrepen heb dat de meclozine in emesafene niet samen gaat met borstvoeding omdat het in de melk over gaat. Jij geeft toch ook nog bv, Morgenstond? Ik ben heel benieuwd wat ze dan bij jou zeggen. Ik hoor het graag!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
dinsdag 21 november 2017 om 13:08
dinsdag 21 november 2017 om 14:18
Wat fijn engeltje en de anderen! 
Ik vind het vreselijk sneu voor grapjasje. Heftig hoor!
Wij hebben aankomende vrijdag al vroeg de echo, 8.30. Spannend hoor!
Ik voel echt een bolletje in mn onderbuik. Misschien zijn t er wel 2

Veel sterkte voor de dames met de emesafene. Allemaal voor t goede doel!!!
Jullie horen van mij na de echo.
Ik vind het vreselijk sneu voor grapjasje. Heftig hoor!
Wij hebben aankomende vrijdag al vroeg de echo, 8.30. Spannend hoor!
Ik voel echt een bolletje in mn onderbuik. Misschien zijn t er wel 2
Veel sterkte voor de dames met de emesafene. Allemaal voor t goede doel!!!
Jullie horen van mij na de echo.
dinsdag 21 november 2017 om 17:28
Bedankt, maar ik ben er zelf ook al uit inmiddelsMorgenstond schreef: ↑21-11-2017 13:19Vooralsnog zeggen de dames dat emesafene waarschijnlijk wel mag Blue_yoshi. PB me anders even als je er meer over wilt weten, dan kan ik je een print screen sturen van de conversatie.
Ik zat vanmiddag onverwacht met zoon die een ongelukje heeft gehad bij de HA, dus gelijk even de vraag voorgelegd. Die kreeg de melding dat Emesafene alleen onder strikte voorwaarden kan bij BV. Alternatieven had ze ook niet, want de rest van de middelen werden absoluut ontraden. Ze heeft een kwartier lang overlegd met de apotheek en uiteindelijk kreeg ik een recept mee met de mededeling wel op te passen en het alleen te nemen indien nodig.
Nog naar een andere apotheek geweest, omdat mijn eigen het niet op voorraad had. Daar dus ook nog gevraagd en volgens hen kon het veilig gebruikt worden. Saillant detail was wel dat de computer niet accepteerde dat ik én zwanger ben en borstvoeding geef
Hopelijk heeft nog iemand wat aan deze info!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
dinsdag 21 november 2017 om 17:48
Jaaaa hier ook een hartje gezien! Enorme opluchting na allemaal nare enge dromen vannacht, ik was mezelf helemaal gek aan het maken.
Vandaag was ik ook de hele dag super zenuwachtig, misselijk en rare steken in mijn buik...
8 weken precies nu, en uitgerekende datum nu naar 3 juli.
Mojo en engeltje ook gefeliciteerd!
Vandaag was ik ook de hele dag super zenuwachtig, misselijk en rare steken in mijn buik...
8 weken precies nu, en uitgerekende datum nu naar 3 juli.
Mojo en engeltje ook gefeliciteerd!