Alweer wakker

19-09-2017 04:17 283 berichten
Nog meer mensen wakker?

35 weken zwanger en zwaar verkouden. Geen goede combi. Dit is al de weet-ik-hoeveelste nacht dat ik slecht slaap en door de verkoudheid is het alleen maar erger geworden. Ik slaap van ongeveer 23h tot 2.30 en daarna is het voorbij. Hoogstens nog een uurtje overdag (nu met verlof, hoera!) Lig nu op de bank met een berg kussens maar slapen ho maar :sheep:

Nog meer wakkeren hier te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ah. Gefeliciteerd evyblissy!!!!!! Wat een fijne reden om s nachts wakker te zijn. Verliep je bevalling goed?
Hier veel wakker geweest vannacht, elke donderdag op vrijdag slaap ik raar en vaak val uk voor de tv in slaap. Nu net een kwartier wakker van een bartender blaas. Heeft nog maar weinig zin opnieuw te gaan slapen voor dat ene uurtje nu....
Ik werd rond 5 uur wakker en moet nu wat eten.
Kwark met nootjes.
Ik heb ongeveer een half uur lang geprobeerd om mijn maag te negeren, maar dat lukt gewoon niet.
Gefeliciteerd Evy! :cheer2:

Hier weer eens om 3 uur wakker geworden uit een nachtmerrie. Daarna even wakker gelegen en toen 'fijn' nog een paar nachtmerries gehad tijdens het dutten :(
Maar goed. We doen het er maar weer mee. ;-D
Aargh ik word nu elke keer wakker van de tintelende/slapende armen en handen. Weer een ander kwaaltje.

Verder iedereen in diepe rust? :)
Oh heb je ook al last van carpaal tunnelsyndroom?
Leg je arm helemaal recht, vooral je polsen. Als t goed is voel je het wegtrekken.
Heel vervelend kwaaltje, werd bij mij alleen maar erger...

Hoe gaat het met je jeuk, wat zei je vk?

Ik heb een hongerige zoon vandaag, komt normaal rond 20.00 voor laatste fles en slaapt dan door tot 1uur ongeveer. Besloot nu om 23.00 een fles te willen en heeft er nu weer 2op. Groeit veel te hard :proud:
Hongerlapje die zoon van jou cookie!!

Hier vanaf een uur wakker. Niet zo gek. Want ik ging om 17.15 naar bed, was zo moe. Maar nu weet ik niet zo goed wat te doen..... Heb net gestudeerd. Ga nu toch wat eten en probeer dan weer even te slapen voordat ik moet werken
Hi cookie, wat eet je zoon veel :) Gaat het goed? Heb je drukke dagen of kom je ook wel aan je rust toe?

Ik heb na 0.00 niet meer geslapen, kan geen houding vinden waarin mijn armen niet tintelen. Na de geboorte van mijn eerste 2 jaar geleden heb ik quervain gehad en een tijd met een brace gelopen. Alleen toen zat het meer alleen in mijn pols en hand.
Is de pijn bij jou inmiddels over?

De jeuk is er nog. Volgens de vk hoef ik me geen zorgen te maken zolang de jeuk niet in je handpalmen en voetzolen zit. Waarschijnlijk een hormonale reactie op wasmiddel en douchegel e.d.
Werken wordt wel zwaar zo hè met die gebroken nachten. Hoe lang moet je nog foodb?
Eh, ik ben 21 weken. Met 26-27 weken stop ik ivm tweelingzwangerschap en het advies van de gynaecoloog. Vanaf 30 weken heb ik officieel verlof. Maar ik denk dat ik nu toch echt halve dagen moet gaan regelen als ik een hele dag (was al uur eerder naar huis gegaan ivm moeheid) niet meer volhoud.
Hier nog geen oog dicht gedaan. Eerst omdat ik naar zkh moest vanwege cgt. Rond 2 iir thuis daarna afwisseld hoestbuien en maagzuur. Lig nu te janken van de pijn van het hoesten en vermoeidheid. Over een uur is kind wakker en mag ik weer een hele dag. Dit gaat al een week zo. Ik ben straks uitgeput en dan moet ik nog bevallen. Vind het echt ff zwaar nu.
@bloementjefresia hier ook wakker. Hoe lang ben je zwanger?
Altijd fijn te weten dat je niet de enige bent. Hoewel niet fijn voor jou kaatje. Ik ben 36 wkn zwanger.

Vorige zwangerschap laatste weken ook veel en vroeg wakker door slapeloosheid en maagzuur maar toen kon ik de rest van de dag slapen. Nu met een dreumesje is het een ander verhaal.
Lijkt mij heftig zo slecht slapen en overdag zorgen voor je dochter/zoon Gaat zij af en toe naar oppas/kdv? Het is mijn eerst dus ik probeer geregeld overdag even te slapen. Je was ook wel laat thuis van ctg:(. Alles wel goed dus?
Hier nu 38 .3 weken zwanger. Hopelijk komt baby snel hier.
CarmiggelT schreef:
21-11-2017 02:40
Aargh ik word nu elke keer wakker van de tintelende/slapende armen en handen. Weer een ander kwaaltje.

Verder iedereen in diepe rust? :)
Oh dit kwaaltje heb ik ook sinds een paar weken. Vooral in 1 pols en hand. Overdag trekt het weer weg. Heel vervelend.

Hier ook een slechte nacht gehad , door de oudste dit keer. Last van doorkomende kiezen en nachtmerries denk ik.

@bloemetje klinkt idd erg zwaar voor je. Sterkte weer vandaag. Doet je dreumes nog wel een middagdutje?

@food jij ook sterkte vandaag. Als het niet lukt evt een dagje ziek melden?
happyapple wijzigde dit bericht op 21-11-2017 06:05
0.08% gewijzigd
Hee veel sterkte vandaag bloemetjesfresia,

Ik ben helaas ook al weer wakker.
Net drie bananen gegeten omdat de kwark op is.

De laatste dagen beweegt de kleine veel in mijn buik.
Ik vind dat wel leuk en geruststellend.
Kaartje, probeer idd je rust te pakken overdag zodat je straks zo fit mogelijk de bevalling ingaat! Ik wens je een voorspoedige bevalling. Nog even en je mag je kleintje in je armen houden. Dan treffen we elkaar vast weer hier want dan ben je om 3 uur snachts aan het voeden:)
Het was een onrustig nachtje voor velen zeg!!! Ik heb niet meer geslapen helaas, wel veel gelezen. Ga nu maar mijn ochtenddingen doen voordat ik ga werken. En halve dagen regelen.....
@shisha zo jij had trek. Fijn dat baby goed beweegt!
Happy apple, hij slaapt in principe nog overdag, we zitten alleen net in een gekke periode dat hij vaak overslaat. Het is een fase maar die is lekker getimed :)

Shisha, ja fijn is dat he. Zo gezellig ook.
@bloementjesfresia dank je. Probeer ik zeker te doen. Ik hoop dat jij ook af en toe wat meer aan rust toe komt.
Bloemetjefresia schreef:
21-11-2017 06:05
Happy apple, hij slaapt in principe nog overdag, we zitten alleen net in een gekke periode dat hij vaak overslaat. Het is een fase maar die is lekker getimed :)

Shisha, ja fijn is dat he. Zo gezellig ook.
Oh herkenbaar :facepalm:
Hopelijk slaapt ie vandaag dan wel!
Ja fingers crossed!
Allemaal succes vandaag :hug:
Rust, wat is dat? Nee ik heb heel drukke dagen, en heel weinig slaap.. Zoon was om 5uur voor n fles en half 7 weer wakker..
Heb het gevoel dat ik omval van de slaap.. Vind het soms best even zwaar, sta er voor 95% alleen voor. Hoop op een nacht wat meer slaap, dan voel je je gelijk zoveel beter!

Die tintelende handen en armen is nog niet voorbij, ik had het ook wel heel erg, straalde helemaal door naar m'n schouders. Vk zei dat het vocht was, 6weken ongeveer dan zou het over moeten zijn maar ik heb ook alweer last van m'n schildklier en daar is het ook een kwaaltje van.. Heb op het moment best even pech eigenlijk..

Succes allemaal vandaag. Hoogzwangere neem wat extra rust nog en hopen dat die dreumessen slapen vanmiddag.

Carmiggelt goed dat je vk op de hoogte is van de jeuk, blijf het wel aangegeven. Als het je niet lekker zit vraag om bloedonderzoek hoor.

Fresia hoe voel je je?
Oh die tintelingen heb ik ook gehad in deze zwangerschap ja! Bij mij is het na de bevalling wel echt helemaal weg!

Succes dames!

Mijn kleintje is hééérlijk, ook al is hij pas vier dagen oud. Het is het allemaal waard, echt waar! :heart:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven