Kerstkado personeel
dinsdag 21 november 2017 om 11:19
wat vinden jullie nu leuk om te krijgen? Budget is rond de 150,-. In het verleden hebben we al eens een privé (buiten openingstijden) bezoek gedaan aan een heren/dameskleding zaak waar iedereen onder het genot van wijntjes en hapjes kon shoppen tot een bepaald budget. Ook heb ik al eens kerstpakketten gedaan met daarbij een soort van gepersonaliseerde cadeaubon (voor de 1 van de Douglas, de andere een fashioncheque, bios bonnen etc).
Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.
Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.
Toevoeging: ter info
dit jaar worden het kerstpakketten van ongeveer 50,- en een bol.com kadobon van 100,-. Uiteraard doen we ook een kerstborrel, dan krijgt iedereen het pakket. Bedankt voor jullie input!
Ik vind zelf een kerstpakket uitpakken altijd wel leuk maar enkel een pakket is te weinig.
Hebben jullie ideeën? We zijn met een man of 10, M /v gemengd.
Toevoeging: ter info
guppekop wijzigde dit bericht op 23-11-2017 10:53
15.04% gewijzigd
dinsdag 21 november 2017 om 15:58
Het is toch niet hun kerstkado.
Maar TO heeft het al eens gedaan en het was een succes zegt ze. Vind wel een heel apart idee. Dat is ook al flink punten waard.
dinsdag 21 november 2017 om 16:55
dinsdag 21 november 2017 om 17:07
dit gaat het ook weer worden denk ik. Vind het stiekem zelf ook altijd leuk, een kerstpakket. Dan zoek ik wel aparte pakketten voor de dames en voor de heren uit, leuke bon erbij en klaaaar!d-purevision schreef: ↑21-11-2017 16:51Ik vind de ouderwetse pakketten nog altijd het leukst. Altijd nieuwsgierig in die doos graaien naar al dat lekkers. Als er dan ook nog een leuke bon tussen zitten om er voor mezelf nog een extra cadeautje aan toe te voegen, perfect!
dinsdag 21 november 2017 om 19:47
Waarom zou je het niet bij een andere winkel kunnen proberen? Leuk dat het bij die kledingwinkel kon omdat je de eigenaar kende, maar ik denk dat je de eigenaar van een boekwinkel of tuincentrum of electronicazaak of welke winkel dan ook helemaal niet hoeft te kennen om dit te vragen. Gegarandeerde omzet van 1500 euro op die avond, wedden dat ze dat graag doen?
dinsdag 21 november 2017 om 19:48
Ik vind het persoonlijk helemaal niks, een kerstpakketten. Altijd bergen spul wat je niet gebruikt, zonde om zo bij te dragen aan de afvalberg.
dinsdag 21 november 2017 om 19:57
oeh, daar zou je mij ook wel een plezier mee doen inderdaad!
(de kapper of wellness daarentegen.... brrr....)
dinsdag 21 november 2017 om 20:04
Kerstpakketten zijn leuk maar inderdaad zonde, vaak ontdek je een jaar later nog de ongebruikte blikjes in je kast. Ik zou dan echt een klein pakketje aanraden , met iets van kerstkoekjes o.i.d. met een grote cadeaubon. Al die blikjes met delicatessen zien er prachtig uit maar negen van de tien mensen zetten dat ongebruikt in de voorraadkast.
dinsdag 21 november 2017 om 20:05
Je hebt helemaal gelijk, maar ik ben er toch dol op.
De verrassing bij het openmaken.
Het is bij mij zelfs zo erg dat ik al een aantal jaren een abonnement heb op een soort van 2 maandelijks kerstpakket. I
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 21 november 2017 om 20:10
Doe je uberhaupt wel eens boodschappen dan? Bol.com, Hema, Blokker, Gamma, Karwei, Kruidvat, Douglas, Bruna, PerrySport...
Maar on topic: Ik zou een klein pakket (eventueel gepersonaliseerd, maar kan ook gewoon met lekkere of leuke dingetjes zijn) en een bon van 100 euro fantastisch vinden.
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Hema en Bruna kom ik wel, maar ik zou echt balen als ik daar een groot bedrag moest uitgeven. Echt leuke, niet-huishoudelijke spullen hebben ze daar niet. De Douglas hier bij mij doet bijvoorbeeld weer niet mee, die accepteerden ze niet.Kastanjez schreef: ↑21-11-2017 20:10Doe je uberhaupt wel eens boodschappen dan? Bol.com, Hema, Blokker, Gamma, Karwei, Kruidvat, Douglas, Bruna, PerrySport...
Maar on topic: Ik zou een klein pakket (eventueel gepersonaliseerd, maar kan ook gewoon met lekkere of leuke dingetjes zijn) en een bon van 100 euro fantastisch vinden.
Die bonnen komen uiteindelijk wel op, maar niet aan dingen die mij aan een kerstcadeau doen denken. Ik had €100 aan bonnen en ik heb dat uiteindelijk gewoon aan hele suffe dingen moeten uitgeven.
dinsdag 21 november 2017 om 20:54
O, maar dat los ik altijd heel makkelijk op: Ik geef mezelf 100 euro van de huishoudrekening, en de bonnen komen dan ten goede van het huishouden. Ik kan dan voor 100 euro iets leuks voor mezelf doenLizBakker schreef: ↑21-11-2017 20:39Hema en Bruna kom ik wel, maar ik zou echt balen als ik daar een groot bedrag moest uitgeven. Echt leuke, niet-huishoudelijke spullen hebben ze daar niet. De Douglas hier bij mij doet bijvoorbeeld weer niet mee, die accepteerden ze niet.
Die bonnen komen uiteindelijk wel op, maar niet aan dingen die mij aan een kerstcadeau doen denken. Ik had €100 aan bonnen en ik heb dat uiteindelijk gewoon aan hele suffe dingen moeten uitgeven.
Overigens, als een landelijke keten op de website van VVV zegt mee te doen, zouden ze aan mij een kwaaie hebben als ze hem niet accepteerden...
dinsdag 21 november 2017 om 21:14
LizBakker schreef: ↑21-11-2017 20:39Hema en Bruna kom ik wel, maar ik zou echt balen als ik daar een groot bedrag moest uitgeven. Echt leuke, niet-huishoudelijke spullen hebben ze daar niet. De Douglas hier bij mij doet bijvoorbeeld weer niet mee, die accepteerden ze niet.
Ik denk dat VVV bonnen de meeste keus aan kadootjes geeft en je kan ook de bonnen uitgeven voor nodige suffe dingen en dan dat bedrag voor jezelf gebruiken.
Bij Primera en nog wat ketens kan je ook gewoon andere bonnen kopen met een VVV bon.
Het is echt de enige kaart met zoveel mogelijkheden.
dinsdag 21 november 2017 om 21:18
Maar wat is dan het nut van bonnen? Stort dan gewoon een bruto kerstbijdrage. Wij krijgen bijvoorbeeld voor sinterklaas €100 bruto bij ons loon. Dat is toch zo'n €50. Met kerst hebben we kerstmarkt en 13e maand.Kastanjez schreef: ↑21-11-2017 20:54O, maar dat los ik altijd heel makkelijk op: Ik geef mezelf 100 euro van de huishoudrekening, en de bonnen komen dan ten goede van het huishouden. Ik kan dan voor 100 euro iets leuks voor mezelf doen![]()
Overigens, als een landelijke keten op de website van VVV zegt mee te doen, zouden ze aan mij een kwaaie hebben als ze hem niet accepteerden...
dinsdag 21 november 2017 om 23:56
Lastig inderdaad om het iedereen naar het zin te maken.
Sterren diner? Echt no way dat je mij daar blij mee maakt. Sauna/welnesss of hotelovernachting met collega's? Nee dank je!
En waarom zou je de vrouwen een andere bon of pakket geven dan de mannen?? Ik zou echt niet weten wat ik met een Douglasbon zou moeten doen. Inderdaad een bol.com bon of vvv bon. Dan heb je tenminste keus! Verder vind ik het idee van shoppen in die afgehuurde winkel op zich heel leuk, maar ook daar geldt, smaak is zo persoonlijk.
Sterren diner? Echt no way dat je mij daar blij mee maakt. Sauna/welnesss of hotelovernachting met collega's? Nee dank je!
En waarom zou je de vrouwen een andere bon of pakket geven dan de mannen?? Ik zou echt niet weten wat ik met een Douglasbon zou moeten doen. Inderdaad een bol.com bon of vvv bon. Dan heb je tenminste keus! Verder vind ik het idee van shoppen in die afgehuurde winkel op zich heel leuk, maar ook daar geldt, smaak is zo persoonlijk.
Klaar mee
woensdag 22 november 2017 om 00:11
Met 150 p.p.? No way. Bovendien moet je in een zaak als de Librije een maand of 6 van te voren reserveren. Voor kerst met zo'n groot gezelschap misschien zelfs wel een jaar van te voren.chentolove schreef: ↑21-11-2017 11:38Etentje in een sterrenzaak lijkt me ook de max!
Fancy, pure verwennerij die je anders niet zo snel doet, gezellig avond samen én met dat budget kom je er wel.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 22 november 2017 om 08:10
https://www.vvvcadeaubonnen.nl/cadeaubo ... A619A6B0B3}
Dat is dus niet waar he, die kan gewoon gescand worden door het pin apparaat en dan hoef je niet in een keer het bedrag te besteden. Het handige is juist dat je en online en in de winkels deze kaart kan besteden.
woensdag 22 november 2017 om 12:44
Wij kregen vorig jaar en het jaar daarvoor een cadeaupakket van Rituals. Viel in zeer goede aarde (ben benieuwd of we er dit jaar weer een krijgen). Maar ook een vrouwenpakket en een mannenpakket. Veel mannen wilden liever ook een vrouwendoos, konden ze die leuk cadeau doen aan hun eigen vrouw/dochter of misschien wel minnares.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 22 november 2017 om 12:46
Het bedrag gewoon cash geven. Altijd lekker in die dure maand.
Ik zou absoluut niet blij worden van 'n bezoekje aan 'n kledingwinkel in elk geval. Kans is groot dat ik daar niets van mijn gading zou vinden, of alleen maar zwaar overpriced terwijl ik voor die 150 euro bij bonprix veel meer en passendere kleding bij elkaar kan shoppen.
Ik zou absoluut niet blij worden van 'n bezoekje aan 'n kledingwinkel in elk geval. Kans is groot dat ik daar niets van mijn gading zou vinden, of alleen maar zwaar overpriced terwijl ik voor die 150 euro bij bonprix veel meer en passendere kleding bij elkaar kan shoppen.
woensdag 22 november 2017 om 12:51
SweetFirefly schreef: ↑22-11-2017 00:11Met 150 p.p.? No way. Bovendien moet je in een zaak als de Librije een maand of 6 van te voren reserveren. Voor kerst met zo'n groot gezelschap misschien zelfs wel een jaar van te voren.
Natuurlijk wel. Bij de Librije misschien niet, maar er zijn nog tientallen andere sterrenrestaurants in Nederland. Ik heb dit jaar nog gegeten in een sterrenrestaurant voor 180 euro voor 2 personen (geen wijn). Met wijn erbij moet je makkelijk kunnen uitkomen voor 150 euro per persoon.