Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
Spannend die lnl dagen die er aankomen!

Ik nog een drukke dag vandaag, we vertrekken vanavond naar Londen! Op het werk nog eea afwerken en thuis nog eea doen. Lekker zo'n drukke dag met vanalles.

Met vandaag met een beter gevoel opgestaan! Ik ga ook proberen niet te veel me af te vragen waarom ik me niet lekker voel. Van al dat geanaliseerd wordt je ook niet vrolijk natuurlijk.

En ik ga heel erg genieten van Londen!

@ Yaelle, sterkte met je vriend!

@ Futuremaman: Doe maar lekker rustig aan!

@ iedereen: Fijn weekend/carnaval of vakantie!

Tot dinsdag!!! Dan is mijn menstruatie zeker over (hoewel die niet veel voorstelde en dus wel veel eerder over zal zijn) en kunnen we weer lekker aan de slag voor ronde 2!
@ Mariska geniet leker van je weekend London!!!!!
@Futuremaman, idd werk bij een bank en ben momenteel ambtenaar! Uggs mag ik officieel niet aan maar soms op casual Friday heb ik er lak aan, met een rokje en een dikke panty bv. Ik heb ook niet die standaard Uggs maar een wat nettere uitvoering. Mn leidinggevend is met zwangerschapsverlof en er let nu eigenlijk niemand op ons dus dat is ook wel lekker! Ik hoef iig niet perse in pak, maar heb ik wel en vind ik soms ook leuk.

Jij voelt je weet ietsje beter? Hopelijk van het weekend weer helemaal goed! Werkse vandaag, hopelijk gaat het een beetje...

@Xasi, ik hoop idd niet dat ik zo'n molenpaard word. Ik ga dan ook echt niet voor 2 eten en dat soort onzin. Maarja, wie weet hoe ik daarover denk als het echt zover is... Eerste maanden is toch altijd ff afwachten hoe je cyclus is, maar goed, je weet het maar nooit. Je zou het weer hier moeten zien... ik ben zo jaloers op jou! Wil je zeggen op welk eiland je zit? Nooit op de Antillen geweest, maar toch...

@Muca, dit klinkt hoopvol!!!! Ik hoop dat er vanaf zondag een jumpende chick in jouw tabel staat!!

@Akka, hoe gaat het op het werk? Hou je het een beetje vol of zie je groen? Hopelijk hebben de klanten zich fris gedoucht vanmorgen... of was dat nvdp??

@Maris, have fun in London!

WIDM: tsja, ik neig nu toch naar Jon of toch Anniek. Al vond ik Dennis wel wat vaag om dat ijsblok zomaar tegen die rots aan te mieteren... Jammer dat mn schatje eruit ligt, hmmmm... ik vind hem echt zo'n lekker ding! Viv staat iig het laagst op mn lijstje. Vandaag ben ik vrij en ik moet eigenlijk gaan hardlopen nu maar het regent en als ik ergens een hekel aan heb, is het rennen in de regen! Dus dat stel ik nog maar ff uit.... Tot laterrrr!
Hey Meiden

Hier weer een berichtje van mij... Jullie zijn echt niet bij te houden, allemachtig wat is er weer veel bijgeschreven... Pff... Wel erg gezellig, maar lastig bij te houden...

@Mariska vindt het erg rot dat je je zo voelt. Heb je aleens nagedacht over een vorm van alternatieve therapie? Zelf heb ik ook de nodige problemen gehad, en heeft het mij enorm geholpen om met bach remedies aan het werk te gaan. Mocht je er behoefte aan hebben dan mag je me een berichtje sturen, ik weet iemand die echt ontzettend goed is in dit soort dingen. Ik hoop voor je dat je lekker kunt genieten in London! Veel plezier!

Eh... Ff weer terug om te lezen, ben deze reactie tijdje terug gestart, kwam vanalles tussendoor, en ben het nu helemaal kwijt...

Oh ja, ben gisteren gewoon ongesteld geworden, zoals verwacht.. Eigenlijk niet echt teleurgesteld, wist op de een of andere manier wel dat het zou komen.. Op naar de volgende ronde...
@Mariska, wat vervelend dat je je zo rot voelt Ik heb ook een nare tijd achter de rug, maar sinds een paar weken gaat het gelukkig weer wat beter met me. Ik kan eindelijk weer écht lachen! Hopelijk voel jij je ook snel weer beter

Veel plezier in Londen!

@Muca, oh wat spannend zeg!! Klinkt toch wel een beetje als zwanger hè... Ik hoop het voor je!!

Verdorie, ik moet voortaan eerst maar eens opschrijven op wie ik allemaal wil reageren, want nu ik bezig ben met schrijven, ben ik ineens alles weer vergeten. Tja ik word ook een dagje ouder hè
Even kort want heb niet veel tijd.

Vanmorgen rood bloedverlies

Toch raar, weer 7 dagen na eisprong al.
@Sunshine, raar! Balen zeg!

Ik heb net toch maar gerend, 5.5 km dit x. En het ging slecht, ik ben kapot! Nog 6 weken dan moet ik toch echt op de 10 km zitten...
@Mika, balen! Maar idd; vrolijk verder met ronde 2!

Oh jee, vriendinnetje is me aan het chasen voor een weekje Ibiza eind juni/begin juli. Ben vorig jaar ook een week geweest met een vriendin en dat was zo gaaf! Maar nu twijfel ik wel een beetje... Ibiza met vriendin en dan zonder een drankje is namelijk niet mogelijk... De nachten zijn lang daar! haha! Vriendinnetje zelf is trouwens ook al 8 maanden bezig, maar zij heeft toch zoiets van joh, we gaan gewoon. Net aan vriendje voorgelegd, die vond het vorig jaar namelijk nogal shocking dat ik naar Ibiza ging zonder hem, maar hij vond het nu prima. Alles went! Nog ff over nadenken, ook wat het geld betreft, eigenlijk moet ik het niet doen... maarja, het is wel héérlijk daar!

Shit hey, ik zit me echt ontzettend te vergrijpen aan een pak Frou Frou... die dingen zijn zo lekker!
@ugglover: ja lastig is dat hè, al die plannen die je wel/niet kan maken. onzin om alles opzij te zetten,aan de ene kant, maar aan de andere kant ook weer niet irreëel...

ik ben lekker zenuwachtig en moet ook héél hard werken (foei, wat doe ik op dit forum... kon het echt even niet laten)

@mika en sunshine (toch?): jammer van t 'lekken' - op naar de volgende ronde! Sunshine: kan toch dat jouw cyclus er zó uit ziet (7 dagen ertussen)? wel lastig...

bijna weekend mensen!
@ ugglover: ik bouw ook op naar 10 km rennen, als ikzwanger ben, maar niet doen? gek hoe het op zoveel dingen invloed heeft!
@Muca, ook op 5 april 10 km rennen in Rotterdam?? Op hoeveel km zit je nu? Nee, ik zou het niet doen als je nu zwanger blijkt!! Hard werken... tsja, af en toe even ontspannen toch? Sommige mensen gaan roken 5 x per dag... Zo praat ik mezelf altijd maar een beetje goed!

Ik heb nu besloten die week gewoon vast te zetten en het aan te kijken maar nog niks definitief te boeken! 5 maanden is echt nog ff te ver weg...
Jippie, wij zijn vorige week gestopt met anti-conceptie.

Wij zijn afgelopen zomer getrouwd. Maar mijn man wilde eigenlijk eerst nog verder studeren en in zijn geboorteplaats wonen voor we kinderen zouden krijgen. Maar vorige week was hij opeens uit het niets om. Ik ben af en toe nu nog verbaasd. Hij wilde nog het liefst 2 jaar wachten.

Ook al zijn we jong (22 en 25), ik zou het geweldig vinden om een kindje te krijgen!!
@ugglover: nee 2e paasdag in utrecht 10 km! Heb het wel eens eerder gedaan (zo opgebouwd) maar was er nu al weer een half jaar beetje uit. Was echt weer lekker aan het sporten! nou ja, zwemmen hou ik ook van, kan ik wel voorlopig blijven doen...

Ja, inderdaad, mijn eigenste leidinggevende gaat ook hele tijd roken. En kan me niet zo goed concentreren vandaag, hihi....

@liedjepiedje: gefeliciteerd! Wij zitten helaas wel vol...

wordt tijd dat er een nieuw topic wordt gestart, want zijn heel veel nieuwe gegadigden!
waahhhhaaaa muca spannend!!!!

jammer mica en sunshine..

hier is er nog helemaal niks......raar ben aan de ene kant 100% van overtuigd dat er niks is...maar toch hoopvol...

@ ugglover, ik zal het zo zeggen; ik woon op t mooiste en gezelligste eiland! als jullie bij mij op kraamvisite komen laat ik absoluut weten waar jullie moeten zijn ....maar wil het tot dan toe nog even stil houden...anders gaat mn anonimiteit er helemaal aan, je weet tenslotte nooit wie er mee lezen en de eilanden zijn hier verschrikkelijk klein in dat op zicht roddel -de- roddel- de-roddel , snappie?
muca en ugglover: 10 km hardlopen ??? ik neem mijn petje voor jullie af (of jullie het nu halen of niet, respect voor het trainen; ik haaaaaat hardlopen....)

en oooh wat spannend muca, duimduim voor zondagochtend!

Jowellie; en, kom je je dag een beetje door?

Klunen, en mika; fijn weer wat van jullie te horen, jammer dat jullie toch weer ongesteld werden, hopelijk volgende keer meer geluk!

Sunshine: echt ongesteld doorgezet? balen zeg! inderdaad vreemd al zo snel, heb je dat vaker?

mariska; veeeeel plezier en genieten in londen!! tot na het weekend!
@liedjepiedje: inderdaad spannend dat jullie ervoor willen gaan! Maar zoals muca zegt, we zitten al vol in dit topic helaas (weet niet zo goed waarom je het bericht specifiek naar mij richtte, maar goed)...
xasi: ik snap wel dat je nog een beetje van je anonimiteit wilt behouden! ik hoorde laatste een collega zeggen dat ze weekend naar texel ging (net als iemand anders hier) en toch dat ik ooooh dalijk ben ik met mijn collaga aan het forummen!!!

(maar dit bleek niet het geval te zijn)

Ik vind het eigenlijk wel lekker dat we elkaar niet kennen, maar door het vele schrijven ook weer wel! Heel apart om deze intieme prille zaken met anderen te delen, terwijl anderen er nog geen weet van hebben, hihi!! blijft het een leuke verrassing
Hey Jippie,

Nou het is errug vermoeiend allemaal... Ik ben maar eens andere topics gaan lezen... je moet toch wat... En rondgekeken voor een voorjaarvakantie, maar ben er nog niet uit waar we heen gaan.

Maar nog even... 10 min en ik kan weer naar huis..

@ Sunshine, balen!!! wel vreemd, zo snel...
@xasi; dus het kan nog steeds!! spannend ook voor jou!
houd vol nog tien minuten !! je kan het
hahha, dat komt zeker goed met die 10 min!
ja jippie heel raar eigenlijk he dat je elkaar niet kent..maar wel dingen bespreekt die niemand in je eigen omgeving weet....

maar wat ik vooral errugh fijn vind is het feit dat je er altijd over kan zeuren/kletsen/spuien zonder dat iemand (zonder zwnager worden wens) er heel moe van wordt

dus leven de anonimiteit! haha
@ Xasi; Spannend, nog even afwachten!

Enne, misschien is het een idee om de meeting bij jou op het eiland te houden?

@ sunshine/ Klunen/mika ; jammer.... volgende keer beter!

@ ugglover; o fijn dat je leidinggevende er niet is ..;-)

Ik zag laatst super mooie uggs. Helemaal van stevig leer met aan de bovenkant een wolrand en dan aan de achterkant van beneden naar boven een soort veter geregen.. Ik vond ze toen alleen een beetje duur (¤ 439 ofzo) vor dat moment, maar wilde ze later nog gaan halen. Alleen nu wordt het alweer bijna lente dus doe ik het maar niet meer. Heb jij die? Of ja, er zijn natuurlijk tientallen soorten.. hahahha Ik ben afgelopen zomer in New York een van de 2 of 3 officiele Ugg flagstores ter wereld geweest. Het grappige was, dat ze niets op voorraad hadden daar? Allemaal uitverkocht,..

o ja en dat weekje Ibiza? Ik zou het gewoon lekker doen als je er de mogelijkheid voor hebt!

@muca / ugglover: Superknap trouwens om zoveel hard te lopen. Goed streven om mee te doen aan de marathon. Veeel succes! Ik doe het jullie niet na! Als je zwanger blijkt te zijn, zou ik alleen wel wat voorzichtiger doen. ..

@Mariska; veel plezier in LOndon!!

@ muca; spannend! Wanneer ga je testen?

@ Akka; hoop dat het een beetje goed is gegaan vandaag, wat vervelend dat je je nog steeds zo beroerd voelt!
Ja vind het ook fijn om anoniem te zijn, maar soms ben ik bang dat iemand mij herkent! Sommige dingen zijn voor bekenden van mijn misschien wel herkenbaar namelijk. Jullie mogen wel weten wie ik ben, maar de rest van de wereld niet , hahah

Ben ook heel benieuwd naar jullie. Staan jullie ook op hyves?
hee futuremaman; ja ik heb ook hyves, maar onder heel andere naam dus niet vindbaar.... (wil ik ook graag zo houden hihi)

voel jij je alweer wat beter eigenlijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven