Heb ik slecht gehandeld?
zaterdag 25 november 2017 om 18:05
Van de week was ik met een groep vrienden in de stad. We zouden uit eten gaan.
Eenmaal bij het restaurant aangekomen zag ik dat het een VOC restaurant was en wilde ik niet naar binnen.
Nu zijn een aantal vrienden boos omdat ik in het volgens hun “zogenaamd racistische restaurant” niet wilde gaan.
Hebben zij gelijk of niet?
Eenmaal bij het restaurant aangekomen zag ik dat het een VOC restaurant was en wilde ik niet naar binnen.
Nu zijn een aantal vrienden boos omdat ik in het volgens hun “zogenaamd racistische restaurant” niet wilde gaan.
Hebben zij gelijk of niet?
zaterdag 25 november 2017 om 18:27
zaterdag 25 november 2017 om 18:35
Handig als je krap zit, je leent wat en alle restaurantdeuren zwaaien voor je open.
Echt, 3% rente is niks!!
Ik vind de titel een pareltje gezien het onderwerp; echt slim om het woord 'handelen' erin te verwerken
zaterdag 25 november 2017 om 18:43
IJslandse zalm. Ja, da's discriminatie. Beestjes mogen niet meer bij hun afkomst naam worden genoemd.
zaterdag 25 november 2017 om 18:47
Ik was denk ik naar binnen gegaan en gewoon daar gaan eten. Daarom vraag ik me af wat er verder gebeurd is.Lady*Voldemort schreef: ↑25-11-2017 18:43Dat is 450 jaar geleden for god sake.
Ga even normaal doen zeg.
Oh en om antwoord te geven op je vraag: ik zou geen ruzie met je gaan maken, maar ik zou je ook nooit meer serieus nemen.
zaterdag 25 november 2017 om 18:48
TO ik ben het met je eens hoor, ze zijn ook al van de "baardeloos = waardeloosclub" en dat verklaart veel, zo niet alles:
Al die willen te kaap’ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Pier, Tjores en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die ranzige tweebak lusten
Al die deftige pijpkens smoren
Al die met ons de walrus killen
Ik heb ook geen baard..
zaterdag 25 november 2017 om 18:54
Hou nou gewoon op joh.
Zoals ik in mijn vorige post al schreef: je doet de goede zaak geen deugd met je overgevoelige gedoe.
zaterdag 25 november 2017 om 18:56
zaterdag 25 november 2017 om 18:57
Er gaan heel veel mensen naar de C&A: https://www.volkskrant.nl/economie/cena ... ~a4340767/
En zo zijn er nog wel meer bedrijven die "niet erg netjes" in de oorlog waren en anno nu gewoon goede zaken doen.