Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Oh op die manier. Wat vervelend maar wel beter om er even naar te laten kijken ja.

Gelukkig dat ze geen koorts meer heeft en vrolijk is.

Meissie: Niks meer gehoord hoeft niet negatief te zijn hoor.

Ik hou wel van mannen die je even met rust laten na een date en dan na een poosje (uiteraard geen wekenlang ) weer contacten.

Beter dan zo een die meteen denkt met je getrouwd te zijn ;-( en 30 berichtjes per dag stuurt hahaha

Maar dat is persoonlijk.

Wie weet contact hij je wel weer snel hoor en anders in de kliko meid.

Zo'n leuke lieve meid kan genoeg dates krijgen

Utah: Wat vervelend dat jullie zo moe zijn.

Wat scheelt de kleine Tim? Groeispurtje?

Lekker dat je over een weekje even vrij hebt!
Meld
Goed zo Tink!

P.S. Zelfs in de tabel staat ie te trappelen van ongeduld...
Hahahaha, Zaza, ik lig helemaal in een deuk van je hoppende poppetje!!!

Vandaag mijlpaal: 12 weken zwanger!! en toch blijft het spannend voor de echo a.s. dinsdag. Hopelijk is het een mooie duidelijke echo die ik kan inscannen en op hyves kan zetten!

Nu snel weer aant werk...

Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Ja ik zat al te kijken, wat is dat nou? een konijn? haha
Ben weer bij de vk geweest. Ze denkt toch dat hij in stuit heeft gelegen. Hij heeft giga veel ruimte nog en hij ligt nog steeds wat scheef maar wel met zijn hoofd naar beneden. Hij is nog niet ingedaald, omdat hij dus te veel ruimte heeft en nog teveel heen en weer schommelt. Er is nog steeds kans dat hij kan gaan draaien naar stuit. Mochten de weeen beginnen moeten we gelijk bellen om te kijken of hij wel met zijn hoofd beneden ligt dat ze hem dat laatste tikje nog kunnen geven. Mocht hij dan toch in stuit liggen dan mag ik gewoon kiezen doorgaan met bevallen of keizersnede. Hopelijk beginnen de weeen nog niet deze week en kan ik gewoon volgende week naar de vk en misschien dat hij dan wel helemaal ingedaald is. Ze zei trouwens ook dat veel baby's pas indalen tijdens de bevalling. Spannend dus weer, kan nog steeds alle kanten op! Pfffff haha
Moet je dan ook (op de grond) gaan liggen als je vliezen breken? Dat lijkt me zo raar..

Nadine, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar is vast hartstikke goed allemaal!
@Zaza, Hahaha dat heb ik dus gelijk ff gevraagd. Ik mocht wel naar mijn bed lopen als ik gewoon thuis ben (ik woon gelijk vloers, weet niet hoe het gaat als je een trap op moet naar je bed) maar ik mag niet onder de douche gaan staan ofzo er zijn vrouwen geweest die dat deden. Het is niet zo dat ik gelijk op de vloer moet gaan liggen. Ik vind het nu alleen wel enger om ff weg te gaan. Stel je staat bij appie heijn en er valt een plons naar beneden dat wil ik niet mee maken!
Thinkerbel, hopen dat de kleine toch maar gaat indalen dan! Hoef je niet in de Appie op de grond te gaan liggen! haha

Komt vast helemaal goed! Leuk hoor dat aftellen, wordt nu spannend met jou!

Nadine, kan begrijpen dat je een beetje zenuwachtig bent! Maar wat is het mooi om dat kleine kindje zo te zien! Als je dinsdag de echo hebt gehad voelt het toch nog echter dan het al is. Dan kun je gaan genieten! Hoe is het met de misselijkheid??

Hier verder alles rustig. Heb weer weekend en morgen komt de kapster weer even langs voor Vincent. Kijken hoe dat weer gaat. Verder niet zoveel beleefd....

Utha, ook carnaval met de kids. Wat worden ze?

Vervelend die situatie met je buurman. Hoop dat er een oplossing komt!
Hier is de beslissing gemaakt! Gisteren begonnen aan mn laatste pilstrip! Dan 2 maandjes rustig aan en vanaf mei/ juni gaan we proberen voor een tweede kindje! Oh, ik vind het zo spannend!!!
Oh wat leuk Blink! Spannend weer hoor!
Joehoe!! Blink ook voor een tweede spruit!!

Ben benieuwd of je de pilstrip ook echt nog afmaakt en of je die 2 maanden rustig aan nog red...... als de knoop dat toch door is, dan ook gas erop!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Spannend Blink!!!
Zitten er hier ook mensen op twitter???
op wie?
Haha twitter, lijkt een beetje op een grote chatbox vind ik, kan je je vrienden uitnodigen en zo contact houden. Het is wel grappig alleen ik ken er maar 1 persoon
quote:Nadine 409 schreef op 20 februari 2009 @ 12:26:

Joehoe!! Blink ook voor een tweede spruit!!

Ben benieuwd of je de pilstrip ook echt nog afmaakt en of je die 2 maanden rustig aan nog red...... als de knoop dat toch door is, dan ook gas erop!

Haha, je leert elkaar wel goed kennen hier he!

Maar manlief is er ook nog en die wil dus die 3 maandjes rustig aan doen!

Think, twitter ken ik ook niet. Maar jij hebt er tenminste al 1 vriend. Ik niemand! Hoe is het met de buik?
Kom op meiden, allemaal twitteren!

@Blink, Met de buik gaat het goed :-D Hij zit wel in de weg maar kan daar nog wel mee leven haha.
Oke.. ik twitter wel.

Blink..

Enne, zal ik je vast in de tabel zetten? Of word je dan nog ongeduldiger?
Snap er alleen geen zak van Tink, maar ik volg je wel... ofzo...
Zaza, wacht nog maar even. Ik geef je wel een seintje ok?
Hihi zaza is ook aan het twitteren. Het is niet moeilijk hoor.
Joehoe, blink voor een tweede! Spannend hoor! En top dat we dat hier weer met elkaar mogen meemaken!

Ik hobbel naar twitter
Nou, Tink & Zaza, jullie hebben nog een achtervolger! Ik snap er nog niets van, maar dat komt vast........
Zeg Tink je hebt toch geen aandelen in de Twitter he?

Ok ok ik ga al......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven