plotseling over
woensdag 29 november 2017 om 11:11
Hoi allemaal,
Deze zomer heb ik (man) een korte, hartstochtelijke liefde beleeft. Opeens was het uit, maar er bleef contact via whatsapp. De prikkel bij elk berichtje: verslavend! Maar zoals het gaat bij verslavingen ook frustrerend. Mijn besluit was het te stoppen en ik stuurde nog één afsluitend bericht. Lief en respectvol. Ik had nog steeds verdriet, maar de duidelijkheid en de mooie afsluiting gaf ruimte om weer verder te gaan.
Maar nu, opeens, komt er weer een bericht. En wel met een niet mis te verstane tekst, dubbelzinnig van aard. De kans dat we weer bij elkaar komen is er niet. Het was toch echt afgesloten. Waarom dan toch zo'n pikant bericht?
Misschien kunnen jullie mij helpen met een reactie. Alvast erg bedankt.
Liefs!
Deze zomer heb ik (man) een korte, hartstochtelijke liefde beleeft. Opeens was het uit, maar er bleef contact via whatsapp. De prikkel bij elk berichtje: verslavend! Maar zoals het gaat bij verslavingen ook frustrerend. Mijn besluit was het te stoppen en ik stuurde nog één afsluitend bericht. Lief en respectvol. Ik had nog steeds verdriet, maar de duidelijkheid en de mooie afsluiting gaf ruimte om weer verder te gaan.
Maar nu, opeens, komt er weer een bericht. En wel met een niet mis te verstane tekst, dubbelzinnig van aard. De kans dat we weer bij elkaar komen is er niet. Het was toch echt afgesloten. Waarom dan toch zo'n pikant bericht?
Misschien kunnen jullie mij helpen met een reactie. Alvast erg bedankt.
Liefs!
anoniem_356827 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 10:06
17.38% gewijzigd
woensdag 29 november 2017 om 11:28
Als ze écht verliefd was geweest (en er sprake van 'intense liefde' wat ik erg overdreven vind als het zo'n korte periode was) dan had ze echt wel ruimte voor je gemaakt.
woensdag 29 november 2017 om 11:29
woensdag 29 november 2017 om 11:30
Niet meer op reageren zo ben ik nog een jaar te lang in een relatie blijven hangen omdat we lichamelijk niet van elkaar los kwamen.
Ben nu aan het afkicken en het gaat elke dag een stukje beter.
Geloof mij als je weer een shot neemt van die vrouw dan ben je weer verslaafd en mag je opnieuw afkicken als zij klaar is met haar speeltje, en dat speeltje ben jij.
Ben nu aan het afkicken en het gaat elke dag een stukje beter.
Geloof mij als je weer een shot neemt van die vrouw dan ben je weer verslaafd en mag je opnieuw afkicken als zij klaar is met haar speeltje, en dat speeltje ben jij.
woensdag 29 november 2017 om 11:50
Van jouw kant waarschijnlijk meer dan van haar.
Het zuigt.. sterkte!