Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
29-11-2017 22:07
Nou dat valt wel tegen nu anonieme nicks ook te loepen zijn. In quotes zijn anonieme nicks sowieso nog te lezen, dus het enige wat je nog hoeft te doen is het gequote bericht even opzoeken en loepen maar.
Ja dat dus. Ondanks dat je op anoniem gaat ben je terug te loepen. Tot je verbazing vind je hele oude Nicks die allang op anoniem zijn terug.
Zet daarom nooit iets op een forum wat je niet in de openbaarheid wilt hebben. It’s a simple.
Het gaat hele aal. Iet over dingen die ik niet in de openbaarheid wil hebben. Het gaat er om dat ik op dit moment niet wil dat bepaalde mensen bepaalde connecties kunnen leggen. En niet eens voor mezelf.

Baal ik dat die loep er niet uit is? Absoluut. Maar liever even iets lastiger dan alles op een presenteerblaadje.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 22:42
Het gaat hele aal. Iet over dingen die ik niet in de openbaarheid wil hebben. Het gaat er om dat ik op dit moment niet wil dat bepaalde mensen bepaalde connecties kunnen leggen. En niet eens voor mezelf.

Baal ik dat die loep er niet uit is? Absoluut. Maar liever even iets lastiger dan alles op een presenteerblaadje.
Komt warrig over. Wat bedoel je met connecties leggen, tussen je Nick en irl?
yasmijn schreef:
29-11-2017 22:45
Komt warrig over. Wat bedoel je met connecties leggen, tussen je Nick en irl?
Als ik alles zo kon zeggenhad ik niet op anoniem gehoeven hè :P

Ik wil het gewoon wat moeilijker hebben mbt het teruglezen.
_Inkie_ schreef:
29-11-2017 22:35
Jeetje wat idioot zeg, ik wist niet dat dat kon. Van de zotte natuurlijk.
Ik zit er al maanden over te zeiken in het CM en ze reageren elke keer heel begripvol, maar er is schijnbaar niks aan te doen of zo :facepalm:
Lady*Voldemort schreef:
29-11-2017 22:59
Ik zit er al maanden over te zeiken in het CM en ze reageren elke keer heel begripvol, maar er is schijnbaar niks aan te doen of zo :facepalm:
Goh waarom verrast me dat nu niks?
Maar ook heel raar dat al lang geleden geanonimiseerden nu ook te loepen zijn zoals Yas zegt. het wordt steeds gekker hier.
Ik zou bijna weer onder mijn steen kruipen.
En weer een :puppy: wakker.
Hoo ieuwe oire,

He jij over je toesen ord gesproeid
:HA:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Je hebt inderdaad een klotetoetsenbord Moiren! Gelukkig is het makkelijk te ontcijferen, maar er valt soms iets helemaal fout te lezen als je niet echt verder kijkt. Valt me al langer op.
Armand is ook weer ff wieberen. Zien we vast snel weer terug.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Bruise schreef:
29-11-2017 23:41
Je hebt inderdaad een klotetoetsenbord Moiren! Gelukkig is het makkelijk te ontcijferen, maar er valt soms iets helemaal fout te lezen als je niet echt verder kijkt. Valt me al langer op.
Ik heb echt zo’n fuckinghekel aan typen op een iPad. Ik overweeg zo’n cover met toetsenbord, maar ik vraag me af of dat wel echt werkt.
Ja werkt goed wat ik van anderen heb begrepen. Maar beter hoor je dat uit eerste hand.
Eigenlijk ging ik slapen, maar ik ben op Harry Jekkers blijven hangen 😂 Die man is geniaal.
Moiren’ schreef:
29-11-2017 23:56
Eigenlijk ging ik slapen, maar ik ben op Harry Jekkers blijven hangen 😂 Die man is geniaal.
;-)
Ik kende 'm niet, ben ook aan het kijken. :-D
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
30-11-2017 00:03
Ik kende 'm niet, ben ook aan het kijken. :-D
Echt al zijn shows zijn geweldig.
De man met het lamme handje. Echt tot tranen aan toe.

Al zijn werk staat op Spotify heb ik vandaag ontdekt :cheer:
Moiren’ schreef:
29-11-2017 23:50
Ik heb echt zo’n fuckinghekel aan typen op een iPad. Ik overweeg zo’n cover met toetsenbord, maar ik vraag me af of dat wel echt werkt.

ja, werkt heel goed, gewoon een mini-laptopje zo, heerlijk
Wilhetnietweten schreef:
29-11-2017 21:19
Maar je vorige naam staat ook in veel quotes. Dus toch makkelijk te vinden. Ik zou gewacht hebben tot anoniem niet meer geloept kan worden.

ik ben ook aan het wachten, al een poosje, maar ja...
Het is donderdag, tijd voor de nieuwe Mededeling :jump: ben heel benieuwd of ze nu meer mailtjes hebben ontvangen (mijn mail was al onderweg voordat Juun het bugtopic opende)
_Marana_ schreef:
30-11-2017 09:25
Het is donderdag, tijd voor de nieuwe Mededeling :jump: ben heel benieuwd of ze nu meer mailtjes hebben ontvangen (mijn mail was al onderweg voordat Juun het bugtopic opende)
Ik wil de pret niet bederven, maar de volgende Mededeling komt pas over een week.

Sterkte met wachten.
pfff eens per 2 weken :bonk:
relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439

Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
_Marana_ schreef:
30-11-2017 09:24
ja, werkt heel goed, gewoon een mini-laptopje zo, heerlijk
Heb jij er eentje en welke dan?
Star² schreef:
30-11-2017 11:08
relaties/mijn-man-versiert-mijn-beste-v ... ges/396439

Deze eerste zin. Ik heb jeuk.
En een verse nieuwe TO. Ga ik niet eens meer op reageren want dan weet je het wel.
En dit dan:

relaties/vriend-laten-verdrinken/list_messages/396460

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven