Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Heel simpel bakje hoor, maar alles is beter dan die ik nu heb. Een Fiat Brava uit 1999, donkerblauw, 5 deurs, meeste dingen electrisch en heeft wel een sportieve uitstraling... Op den duur gaan we nog eens voor een echt goede gezinsauto kijken, maar hier kunnen we het wel een tijdje mee uitzingen.

Frans, als ik het zo lees doe je het hartstikke goed met 2 kindjes... petje af hoor.

En Floor, wat geweldig dat het werkt bij die kleine. Hoe vaak hou je hem nou boven een potje? En dan voor of na de voeding?

Wel bijzonder.
Ow ja en ze liggen allebei al op bed ook

Loewyz, was je placenta niet compleet dan toen hij eruit kwam?

Lein, jammer dat je geen klik had met je kraamverzorgster. Ik had nu juist hele leuke.

Skoempie, klinkt goed je nieuwe auto!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hee meiden,

Even een kort ego berichtje van mij. Sinds dinsdag heb ik hoge koorts, waarvoor ik sinds gisteren antibiotica en nog een ander medicijn krijg. Ik heb een ontsteking aan mn baarmoeder... Kraamvrouwenkoorts. Baal ontzettend want ik ben te slap om goed voor mn kleine meid te zorgen. Gelukkig is manlief een kei en zijn opa en oma er heel vaak om te helpen. Ik hoop dat de medicijnen snel aanslaan, want ik ben het wel een beetje zat. Wil zo graag weer mezelf zijn en genieten van mijn meisje..

Ik zie dat er alweer een heleboel baby's geboren zijn! Alle kersverse mama's van harte gefeliciteerd! Voor de rest lees ik weer bij als ik langer op de laptop kan.
@ Mientje > gefeliciteerd met Guus! Echt een hele leuke naam! Vervelend dat de bevalling zo zwaar was... En dat je zowel een op gang gekomen "natuurlijke" bevalling, als een ks hebt gehad.... Een ks op zich is me alles meegevallen, maar dat was gepland. En jij hebt nu beiden gehad en dat lijkt me erg zwaar. Hopelijk knap je snel op!

@ Fesa > heel veel sterkte! Wat een pech zeg, wil je lekker genieten, wordt je zo ziek...

@ Floor, ik dacht even dat Freek een peuter was waar je het over had, maar nu begrijp ik je stukje pas "baby op het potje". Echt nog nóóit van gehoord, maar klinkt wel heel grappig. Wist dus ook niet dat er een boek over bestond? Maar ben heel benieuwd of het blijft werken!!!
Frans, man, je bent een geweldige moeder! Ha, en die toeschietreflex, herkenbaar. Seppe hinnikte helemaal tijdens het drinken omdat ik tegen zijn huig aanspoot .

Fesa, beterschap, niet leuk dat je ziek bent.

Floor, geweldig zeg dat de methode werkt.

Mientje, jij ook gefeliciteerd, wow 4 kindjes op vrijdag de 13e...

Ik snap helemaal niks meer van m'n lijf. Avondenlang heb ik nu al voorweeen, maar het zet maar niet door. Vandaag heb ik er voor het eerst ook een beetje een ongesteldheidsgevoel bij. Wie kijkt er even in zijn glazen bol voor mij?

En waar was Bluester vandaag?
Oef, wat veel geschreven.....

Ibbel, ik heb geen glazen bol, maar ik hoop dat het voor jou ook snel begint!

Mientje, gefeliciteerd met Guus! Zo te horen heb je een rotbevalling gehad. Ben je lid van de hyvesgroep? Dan kun je daar je bevallingsverhaal neerzetten, misschien helpt dat!

Fesa, van harte beterschap toegewenst! Wat rot dat je een baarmoederontsteking hebt. Ik hoop dat je snel opknapt.

Skoempie, is de buikgriep al helemaal over? Ik kan je een ruimere auto echt aanbevelen. Wij hadden een sportautootje en hebben voor de baby een renault laguna grand tour (station) gekocht en het is ont-zet-tend fijn. We schuiven het onderstel van de kinderwagen zo in de achterbak en het is een 5-deurs, dus man zet zoon zo in de maxicosi op de achterbank.

Frans, jouw dag klinkt mij heel erg druk in de oren. Ik vind het met een baby al zo druk en ik krijg echt heel veel bewondering voor de dames hier waarvoor de verse baby kind nummer 2 is.

Floortje, mijn mond valt ook een beetje open van de poepmethode. Ik had er nog nooit van gehoord en ik ben onder de indruk.

Kraamcadeaus: heel, heel veel kleertjes, schandalig veel prenatalbonnen, 3 kraammanden met ontroerende, praktische en hilarische cadeaus, een dekentje met namen en geboortjedatum zoon erin geborduurd, heel veel kinderboeken (ben zelf een ontzettende lezer), knuffels, geld, onvoorstelbaar veel kaarten, speelgoed, gegraveerd zilveren bestek met servetring en beker (van mijn moeder), roestvrijstalen bestek, heel veel bloemen, allstars sportschoenen, nikes, knuffels, etc., etc. Echt te veel om op te noemen. Echt helemaal te gek en ik ben vast nog heel veel vergeten.

Van mijn man heb ik een gouden harthangertje gehad met naam en geboortedatum zoon (ik 'spaar' hartsieraden), een gouden bedel voor aan mijn armband (een symbool voor het gezin) en hij heeft een prachtige briljant in mijn trouwring laten zetten als symbool voor de geboorte van onze zoon en van mijn moeder heb ik ook nog een gouden bedel gehad met naam en datum gegraveerd.

Gisteren hebben man en ik geprobeerd seks te hebben (ondanks dat ik nog wat vloeide) en het was echt vreselijk. Het deed zo ontzettend veel pijn. Ik was er helemaal van gefrustreerd. Ik dacht echt dat met een keizersnede de boel intact en ongewijzigd zou blijven, maar het ging echt niet. Ik heb vandaag glijmiddel gekocht en hoop dat het dan wel gaat. Ik baalde echt ontzettend. Ik verlang zo naar intimiteit met mijn man (en dus niet alleen de bevrediging van de lusten die ook op andere manieren te realiseren is).

Ik ga nu dit bericht posten voordat ik het kwijt ben, want batterij laptop is bijna op.
Hier weer slapeloze nacht, ik ben vrij fit, alleen nu is vriendlief aan't spoken, hij heeft net een partij staan overgeven, dus we wisselen elkaar heerlijk af. Ringel, respect hoor, een zieke vriend en 2 kids...

Bagheera, wat rot dat de intimiteit nog niet helemaal wil lukken. En dat idd na een ks. Succes.

Ibbeltje, irritant he? Dan heb je voorweeen, die soms zelf even heftiger worden en vervolgens zakt het af en is het weg. Vanavond nog, ik heb bijna een uur lopen ijsberen door de kamer omdat ik door die voorweeen simpelweg niet kon gaan zitten of liggen, en dan zijn ze ook zo weer weg en tot nu toe geen meer gehad.

Floortje, allergie voor foliumzuur? Dat is toch wat je vooral in de eerste 3 maand van je zwangerschap moet slikken tegen open ruggetje? Heb jij dat toen niet geslikt, of was je toen niet allergisch? Raar hoor, hoop dat je snel opknapt.

Naja, maar weer een poging tot slapen doen, vriend is nu al een poosje stil, dus verwacht dat die ook slaapt, anders is het niet zo fijn naast hem liggen...
Ik zit nog steeds op de tribune voor de laatste moeders hoor. Jullie krijgen niet zoveel enthousiaste dansjes meer dus bij deze:

Zodat jullie weeen doorzetten. Ik kijk tevens even in mijn glazen bol:

Ibbel: Jij gaat morgen bevallen

Skoempie: Jij ook
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
skoempie: als je wacht met de belastingaangifte tot 1 maart, dan kun je een nieuwer programma downloaden en dan zijn al je gegevens er al in opgeslagen. Je hoeft dan alleen nog maar te controleren of alles klopt.

Auto klinkt goed! Fijn dat je je weer wat beter voelt maar wel balen zeg dat je mannetje nu beroerd is.

Feas: wat ontzettend balen zeg! Manlief wilde spontaan geen sex meer nadat ik had voorgelezen dat sommigen van jullie geadviseerd was te wachten met sex totdat het vloeien voorbij is.

Gelukkig had de Vk een info-boekje achtergelaten met anticonceptiemiddelen en daar stond in dat je de eerste 6 dagen na de bevalling een condoom moest gebruiken. We waren later maar wel met condoom dus ik hoop dat het goed gaat. Ik vloeide trouwens vannacht nauwelijks meer. Hoelang duurde het vloeien bij jullie? Ik vloei nu twee weken.

Ja, ik snap het zelf ook niet hoor hoe Freek ons duidelijk maakt dat hij wat moet. Soms zie je hem echt "drukken"of begint hij op de commode en hebben we altijd succes. Daarnaast doen we standaard bij het verschonen, voor iedere voeding. Als we hem na de voeding verschonen willen gaat die spugen en hikken dus dat doen we alleen als hij echt niet naar bed wil en begint te gillen als we hem erin leggen. Ook dan heeft hij meestal weer een plasluier of moet hij nog plassen en doet dat dan weer in/ boven het potje. Ik zei al: het klinkt geloofwaardig maar we zien wel waar het schip strand. Vanmorgen alleen al had ik om 8 uur een hoopje en om half 11 een plasje. We moedigen hem aan maar straffen hem natuurlijk niet als het niet lukt.

De prednison-kuur die ik gisteren gekregen heb, werkt nog niet. Zou binnen 6 uur verlichting kunnen voelen maar helaas. Nu dus in de weer met koelelementen op de ergste plekken. Dit helpt even een beetje. Maandag is mijn eigen huisarts er weer dus dan maar weer langs gaan. In de bijsluiter van de prednison staat dat het enkele dagen kan duren voordat je wat merkt dus ik wacht weer af. Gillend gek van de jeuk ondertussen en met dikke, harde, rode benen als van een oud wijf. Balen dus.

Ibbel, Bluester en Skoempie, Meike en Jannes, we zijn jullie nog niet vergeten hoor! Hier een weeendansje.
Auto kan ik vandaag wel vergeten, mannen zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn. Ligt nu met een dekentje op de bank en denk ook niet dat die er vandaag nog afkomt. Naja, misschien volgende week. Vandaag maar even zustertje spelen.

Bedankt voor de weeendansjes, ik hoop dat ze net zo goed helpen als bij onze voorgangers. En chica, ik hoop zo dat je gelijk krijgt, ik vind 22-02-09 ook wel een mooie datum. Verder weet ik zeker dat Meike haar kleine al heeft, ik hoop maar dat alles goed is.

Floor, dat van de belastingaangifte na 1 maart kwam ik gister ook achter, dus ga die idd nog downloaden, dat scheelt weer fouten denk ik.

Ik denk dat de drukte hier verschoven is van s'ochtends naar eind v/d middag/ s'avonds...
ik heb nu idd 2 bengeltjes in diepe rust, dus even mama tijd (en duikt meteen achter de pc!)

@Ibbel en skoempie, heb geen glzen bol, maar ik hoop voor jullie dat de kindjes snel komen hoor. En het lijkt erg veel op het gerommel wat ik had het weekend voor de daadwerkelijke bevalling.....Mijn advies, lekker lopen. Ben zelf naar de rommelmarkt in Eelde geweest en de dag daarop (was toen heeeeel koud) een boswandeling gemaakt.....24 uur later was Fenna er dan ook echt. (en geen ontsluitingsweeen gehad die ik moest wegpuffen!!!)

@Floor, las ook met verbazing je verhaal over Freek op het potje...had er al wel van gehoord (en je hebt het er idd wel over gehad een life time ago) maar ik vind het wonderbaarlijk dat het zo goed gaat. maar weltof dat het voor jullie werkt!

en een zieke man met 2 kindjes....ach draai er ondertussen m'n hadn niet meer voor om. (pfffff maar ondetussen 3dubbele laag wallen onder m'n ogen) Mijn Lief doet er alles aan om zich beterder te voelen en ligt nu in bad (had zich ook al 2 dagen niet gedouched, dus was ook wel nodig) en verder gaat het hier wel redelijk oke. Maar het hoeft om mij niet langer te duren dan nodig is en ik wil dat hij morgen weer beter is. en dan maanag en dinsdag nog lekker thuis om uit te zieken en dan mag hij donderdag wel weer gaan werken ofzo.
Hoi!

*pakt glazen bol*

Ik verwacht een baby voor Ibbel op de 23ste, voor Skoempie de 24ste, voor Jannes op de 26ste en voor Bluester op de 28ste (sorry das wel lang overtijd he?).

*bergt glazen bol weer op*

Fesa, wat enorm balen dat je zo ziek bent zeg! Ik hoop dat de medicijnen heel snel aanslaan en dat je snel weer kan gaan genieten van je meiske!

Bagheera, wat balen dat de sex niet lukte zeg. Hopenlijk met glijmiddel wel!

Skoempie, men je man ziek. Haha dat zijn zieligerds dan he. Ik hoop dat ie heel snel weer beter is!

Ringel en jouw man ook. Goed teken dat ie zich in ieder geval weer aan het wassen is Ik ben zelf erg intolerant voor zieken mannen, best erg eigenlijk, maar ik baal er zo van als mijn man ziek is. Heel lullig, want hij kan er dan zelf ook niks aan doen natuurlijk. Normaal is het echt geen pieperd, maar als hij ziek is, is hij ook echt ziek zeg maar.

Nou ja hopnelijk is iedereen snel weer beter!

Floor, arme jij met die jeuk zeg! Jeuk is echt vreselijk! Ik hoop voor je dat de Prednison heeel snel aan gaat slaan!

*opschepmodus aan*

Mijn zoon heeft gisteren 110!! uit een flesje gedronken! Ik wist al wel dat het een vreetzak was, maar dat hij zoveel zou drinken had ik niet verwacht. Bovendien wilde hij toen na een uurtje nog meer en heeft ie nog 10 minuten aan mijn borst gesnackt. Ik ga me maar niet afvragen hoeveel hij uit mijn borsten drinkt en hoeveel melk ik aan het produceren ben. Heb echt de hele dag door honger en dorst, ik lijk nu wel meer zwanger dan toen ik zwanger was

*opschepmodus uit*

Vanochtend zijn we met zijn viertjes naar de stad gelopen, dat was wel leuk. Iets gegeten en toen weer naar huis om te voeden. Daarna met Milena naar de carnavalsoptocht in de stad. Milena vond het prachtigg, maar het waren maar iets van 6 wagens en 5 muziekdingen ertussen. Ach, we hebben lol gehad en het was ook wel heel leuk om even weer iets met zijn tweeen te doen!

Straks komen schoonmoeder en schoonzusje op bezoek. ik heb me alleen vreemd genoeg nog niet druk gemaakt over wat we dan gaan eten enzo. Hmm, zo eens even de koelkast inspecteren of er nog iets inligt wat ik vanavond kan koken
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, ik ben ook heel intolerant hoor qua zieke mannen. Hij ligt zo te puffen en te steunen, moet hem steeds een en ander brengen, terwijl ik zoiets heb, van stel je niet aan, als je nou gewoon even lekker heet bad neemt, gewone kleren aan, even rondje lopen buiten ofzo, dan is het zo klaar. Gewoon doorgaan, maar als je jezelf zo zielig vind, tja dan wordt je ook niet snel beter. Maar goed, zo ben ik opgevoed. Waarschijnlijk gaat hij morgen ook niet voetballen en dat is wel het teken dat ie echt niet lekker is, want normaliter wijkt er niks voor voetbal, ik betwijfel of mijn bevalling straks wel voorgaat...

Verder is ie wel lief hoor... ben gewoon een beetje hormoniaal. Ik heb net lopend de Viva gelezen omdat ik weer niet kon zitten. Frans, de 24ste duurt te lang hoor, ik wil nu!! En wat goed dat de kleine zo lekker drinkt!!

Ibbel en Bluester en Jannes, waar zijn jullie?
Frans 110 ml al? pffff die van ons drinkt nog maar 60 ml met moeite op.

Hoevaak moeten jullie er s'nachts uit?

Wij nu nog 2 keer per nacht.

Skoempie heb wel met je te doen.

Kan me wel voorstellen dat je het zat begint te worden.

Ik ben ook echt blij dat ik de baby uit mijn buik heb nu.

Hoop voor je dat het nu snel gaat gebeuren.

En mannen die ziek zijn pfffff ze zijn zo zielig....

Hier vanmiddag weer naar de huisarts geweest ivm de ontsteking.

En hij is nog meer ontstoken dan afgelopen week en een nieuwe kuur gekregen.

Maandag moet ik weer naar de huisarts om na te laten kijken.

De huisarts hoop dat de wond opengaat zodat alles eruit kan.

Nu even lekker eten en straks weer visite.

Van de week ging de visite pas om half twaalf weg.

Daar was ik niet zo heel erg blij mee dus vanaf nu doen we dat niet meer.
***Ik doe ook mee met het dansje vanaf de tribune***

*** Met een bak brinta voor de nodige energie, vezels en ijzer, dus ik hou nog wel even vol ***

anoniem_68039 wijzigde dit bericht op 21-02-2009 19:57
Reden: Je kan ook overdrijven, Marianne
% gewijzigd
En voor alle zieke meiden: heel veel beterschap. Niks aan om ziek te zijn terwijl je net een babytje hebt. Dus nogmaals: veel beterschap.
@Fesa, ook nog enorm beterschap...... man wat zal jij balen zeg.

@Floor en jij ook met je jeuk. Heb je niet iets van pepermunt olie ofzo wat de jeuk kan verzachten? (schijnt te werken, maar bij mij helpt alles met pepermunt :-) )

@B12, oei, een ontstoken buikwond? das naar...... kunnen ze het dan niet openmaken ofzo, als er troep uit moet?

@Frans, geef jij en de borst en fles? is het nog nodig dan om bij te voeden?

@skoempie, jij ook sterkte met een zieke vent op de bank. Dat intolerante heb ik ook wel, maar Lief is echt ziek nu. Wordt gelukkig wat beterder.... Duim met je mee voor een snelle bevalling.....

hier nu ook alles onder zeil, behalve Da mama..... Lief is net weer naar zolder vertrokken, Mayte had tomatensaus in d'r haar gesmeerd, dus we moesten haartjes wassen (is hier altijd drama) en Fenna is gewoon een schatje. Ze had de afgelopen nacht al haar pyama's onder geplast, dus die vandaag gewassen en op de kachel te drogen gehangen. Arme schaap spuugt meteen alles weer onder...... (hoeveel is een mondje terug?) ennieweey, vandaag toch weer een paar tranen moeten laten omdat we zo gezegend zijn met 2 gezonde kinderen...dat ik me soms afvraag waar we dat aan verdienen.... (we zijn gewoon leuke mensen en daardoor leuke ouders, maar toch...) Zijn dan tranen van geluk en dankbaarheid, maar voel me dan zo'n emo muts.....
He meiden met meldplicht (vooral Ibbel of anders Esbabe) waaaaaar zijn jullieieieieie. Anders denk ik dat jullie allemaal simultaan aan het bevallen zijn en dat vind ik zielig voor Skoempie

Uhhh.........Marianne geef de Brinta maar aan de zwangere dames, ik sla even over (hou niet van pap haha) Vind je het heel erg? Ik heb hier een heerlijke maaltijdsalade met geitenkaas en spek. Iemand een beetje?
Zo, ik was er even neit, moet gelijk erg veel bijlezen... Lijkt wel weer het tempo van toen we allemaal verlof hadden aan te gaan nemen hier..

Net de oppas (mijn zusje) thuisgebracht, want....

Papa en Mama zijn op stap geweest vandaag. En hoe.. Mama in roze prinsessenjurk met veeeeeel glittermake-up en papa als dokter Bernhard in zijn operatiepakje, met bijbehorend dokterskapsel... En maar hossen in die polonaise.. Moest alleen vaak plassen.. En dat terwijl ik alleen maar cola-lightjes gedronken heb. We hebben eerst optocht gekeken, hier wel vrij groot. Wij zijn 1 van de weinige dorpen in de buurt van utrecht met een eigen optocht die ook nog erg goed bezocht wordt (zo'n 35/40 wagens en diverse loopgroepen en wat dweilorkesten en brassbands). En daarna zijn we richting het feestgebeuren gegaan. Erg gezellig was dat zo in elk geval!!

Zo, dat moest ik ff kwijt, morgen weer meer, want nu ga ik douchen en mijn bedje opzoeken. 't was heerlijk om ff samen weg te zijn en niet te hoeven nadenken: oHja, zo moet ze weer een fles..
Hai,

Ik hoef niet bij te voeden hoor, ik heb juist overproductie nog steeds. Ik geef 1 voeding afgekolfde melk in een flesje. Of althans, ik kolf en iemand anders geeft het. Mijn kraamverzorgster gaf als tip om daar met 2 weken mee te beginnen, dus we hebben dat gisteren voor de eerste keer gedaan. Hij heeft wel veel liever de borst, ha dat doet me wel een beetje goed , maar hij drinkt we. Vandaag geen 110, maar 70 ml. Ook wel goed genoeg denk ik.

Mijn hormonen zijn ook nog niet in orde vrees ik. Stond vanmiddag op straat bijna te snikken omdat de carnavalswagens zo mooi waren en mijn dochtertje er zo van genoot. Hmmm, ik hou helemaal niet van carnaval.

Sjaanie, wat heerlijk om er weer even uit te zijn he? Dat is ook een van de redenen waarom wij Bojan aan een fles willen wennen. Dan kunnen we een avondje samen weg .

B12, wat enorm balen dat je wond weer verder ontstoken is zeg. Hopenlijk slaat je nieuwe kuur wel aan. Wij voeden nog steeds om de 3/4 uur. 's Nachts komt hij om de 3 uur. Ik weet niet wat je als nachtvoedingen telt? Ik tel er een zo rond half 3, maar dan heeft hij dus om 2300 uur (ongeveer allemaal he) gehad en wil hij rond half 6 weer een voeding. Helaas brult hij dan vaak Milena wakker, zodat de dag om 6.00 uur begint.

Skoempie, haha je hebt dezelfde opvoeding gehad als ik wat betreft ziek zijn
Sjaanie wat lekker dat jullie samen weg zijn geweest.

Vond je het niet raar om weg te zijn zonder je kindje?

Ringel herken je gevoel van geluk wel heb ik ook elke keer.

En wordt er ook best emotioneel van.

Ze konden de wond wel open maken maar dat zag ik nog niet zitten.

Er zit een kans in dat die nou uitzichzelf opengaat en dan is de druk eraf.

Zo niet hopen dat de kuur aan gaat slaan en maandag weer naar de huisarts.

Frans wij geven dan ook 2 keer nachtvoeding om 03.00 en om 06.00.

En van de 60cc voeding die die krijgt spuugt die er nog wel wat uit ook.

Ga nu zo proberen 90cc geven en kijken hoe dat gaat.

Fijne nacht allemaal!
Chica, voor je het zelf vergeten mocht zijn, je bent zelf ook een zwangere dame, alleen een die niet van pap houdt. Ik ook niet trouwens.

En ik ben er nog steeds gewoon dus. Ik had gister na het berichtje van Frans een heel bericht getypt en toen viel m'n internetverbinding eruit. Tegelijkertijd ging de deurbel en daarna hield vriendlief de computer de hele avond bezet...

Skoempie, hoe is het nu met die man van je? Ik neem het J. ook altijd enorm kwalijk als ie ziek is. Want als ik ziek ben gaat het leven wél gewoon door. Maar ja, het zal ook wel een beetje aan de man/vrouw verschillen liggen. Want als hij zegt dat ik me eraan moet overgeven lukt me dat gewoonweg niet. Zelfs nu, hoogzwanger, vind ik nog van mezelf dat ik gewoon alles moet kunnen. Zucht.... al die therapeutische sessies ten spijt...

Sjaanie, ik hou helemaal niet van carnaval, maar ik vind het leuk voor je dat je er zo van genoten hebt.
quote:Ibbeltje78 schreef op 22 februari 2009 @ 08:09:

Chica, voor je het zelf vergeten mocht zijn, je bent zelf ook een zwangere dame, alleen een die niet van pap houdt. Ik ook niet trouwens.

.

Oh ja vergeten. Neej, niet dat ik zwanger ben, maar om te typen dat de Pap voor alle zwangere die bijna moeten bevallen is. Die hebben de ijzer en energie enzo nodig nu (kan me er zelf leuk uitlullen he )

Blij dat je weer even gemeld hebt Ibbel. Want ik als je een dag niet meld wordt je gemist hoor. Doe wel een beetje rustig aan, want volgens mij bevordert zon druk leven en druk in je hoofd de bevalling niet echt. Ik hoop echt dat het heel snel doorzet.
Ibbeltje, precies zoals je zegt, als wij vrouwen ziek zijn moet alles wel doorgaan, zo zat ik donderdag toen ik zo misselijk was wel braaf zijn aardappelen te schillen anders had meneer geen eten gekregen.

Hier gister veel voorweeen gehad, dus hebben we voor de zekerheid toch maar het kraambed in de woonkamer gezet, maar toen ik ging liggen werd het weer rustig. Is dit herkenbaar? Zolang je loopt en bezig bent, blijven ze komen en gaan en zodra je gaat liggen om te slapen is het promt weer helemaal stil?? Wel lekker beneden geslapen en dus geen last gehad van vriend die aan't spoken was. Dus ben weer heerlijk uitgerust nu. Denk dat ik komende nachten lekker beneden blijf...

B12, hoop zo dat je wond snel beterder wordt, helpt sintjanskruid niet??

Hier bakje Brinta weer op... heerlijk....

Zijn er trouwens hier nog meer dames die nog steeds zwangerschapsvoedingssuppelementen slikken als visolie of foliumzuur o.i.d. ??
Leuk woord voor scrabble trouwens...zwangerschapsvoedingsupplementen... Zal ik het ook nog wel verkeerd gespeld hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven