Zwanger van de 3e

09-07-2017 13:40 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.

Wie is er nog meer zwanger van de 3e?

Groetjes Marilyn

marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.

brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.

kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
Dajka had je bericht Helemaal niet gezien. Gelukkig voel je je wat fitter. .vervelend hè dat je er niet zomaar vanaf bent..hier ook wachten, cytotec en alsnog curretage.. hopelijk is het bij jou nu schoon..wat ontzettend lief van je collega..ik had ook een paar mensen die opeens met chocola voor de deur stonden, zo lief ...
Wat Marilyn ook zegt dat als je zwanger bent je mindset anders is dat denk ik ook... Als je nog twijfelt dan kun je 1000 redenen bedenken waarom je er niet voor zou gaan en als je al zwanger bent kun je wel 1000 dingen bedenken waarom je er wel voor kan gaan.. wat grappig dat jij ook ineens weer ging Twijfelen toen je spiraal wilde gaan halen..en als je dan zwanger bent geweest heb je er toch even van geproefd en plannen gemaakt etc .
Ik twijfel nog maar ik kan die spiraal echt niet gaan halen, iets houdt me tegen .

Marilyn ja echt een lastige keuze hè, ik hoop dat je man nog overstag gaat, dag zal het voor jou ook makkelijker maken.
Klaar met Twijfelen!
Gezien het even kan duren gaan we er rustig aan voor :cheer: ..
Geen gespannen situatie gewoon sex wanneer we willen en het lot bepaald :heart:
Ahhh wat fijn Evda!
Dat twijfelen...dat blijft volgens mij hoor. Want ook nu ik zwanger ben denk ik nog wel eens; waaaar zijn we aan begonnen. Dat is op de dagen dat ze elkaar continu in de haren vliegen. Maar ja, andere dagen loopt het wel lekker, en op de dagen dat het zwaar is, is dan ook niet 24/7 zo natuurlijk. En weet je, uiteindelijk zie ik mezelf wel met 3 kinderen op de achterbank, met 3 tieners aan de eettafel en met 3 twintigers die op bezoek komen op mijn verjaardag / de feestdagen.

Marilyn, jouw verhaal raakte me ook zo. Wat verdrietig. Helaas van dichtbij ook een afgebroken zwangerschap met bijna 15 weken meegemaakt, en de geboorte van een reeds overleden kindje met 18 weken. Heel heftig. Beide vriendinnen hebben daarna nog een gezond kind gekregen overigens. Neem vooral de tijd want het is niet niks.

Ik ben trouwens 29 en mijn man 33, weet niet meer wie het vroeg.
Vandaag naar de intocht in het dorp geweest. Wat een plezier! Dit is wel de leukste tijd van het jaar als je het mij vraagt, de weken voor 5 december :)
Jaaaaa helemaal waar zeepaardje.. ik zie mezelf ook echt met meer dan twee kinderen later.. die intensieve tropenjaren zijn ook maar tijdelijk natuurlijk, drie tieners op de achterbank wat een gezelligheid en rijkdom lijkt me dat ..
Als ik van iemand hoor die drie of vier kinderen heeft krijg ik altijd een beetje vlinders in mijn buik van die gedachte, het heeft echt iets gezelligs.
Wat ontzettend prettig dat je na al die pech nu de kritieke periode voorbij bent Zeepaardje :heart: .
Hoe oud zijn je kinderen?
Heerlijk he die Sinterklaas pret.
Ik geniet zo van de kinderen die er helemaal in opgaan .
Shit. Bericht weg.

Leuk evda, Eindelijk de knoop doorgehakt. Ik las het al in een ander Topic net.
Spannend dat jullie er toch voor gaan..

Hier nog niet weer over gehad. Manlief staat voor een lastige keus wat betreft baan. En heeft nogal last van keuze stress. (Bestaat dat eigenlijk?)

Afgelopen weekend kinderfeestje gehad van onze oudste zoon. Pfff wat een drukte. Wat kan 1 kind de boel opjutten zeg.

Sinterklaas helpt ook niet echt mee. Ze zijn toch een beetje van slag.

Dank je zeepaardje, bij ons was de zwangerschap ongepland. Maar wel welkom.
Vooral de emoties zijn slopend.
Van verrassing/schok van de zwangerschap tot blijdschap en dan weer verdriet van slecht nieuws, hoop op toch goed nieuws naar afscheid nemen van..

Dus nu kriebelt het wel een 3e. Maar vooraf was de keuze hier niet voor.

Maar goed. We zullen zien hoe het gaat lopen...
Lastig Marilyn de keuzestress van je man.
Jaaa knoop doorgehakt. En sta er nu ook helemaal achter..al dat twijfelen werd ik gek van .
Er zullen ongetwijfeld pittige momenten komen maar het lijkt me zo genieten een groot gezin .

Ik denk dat dat overal is die Sinterklaasstress al zal het ene kind er erger last van hebben dan de ander.
Als ze eenmaal boven de 4 zijn dan is dit een pittige periode.
Kinderen van slag en op school wordt het er ook nog extra ingewreven :kneel:
Op naar het voorjaar :)
Vooral irritant haha. Ene moment is het ja, dan weer nee dan misschien als...
Pfff. Ben benieuwd wat ie wil. haha.

Dat is het ook hoor. Als je gewoon zegt we gaan ervoor is het ook goed. Dan leg je je neer bij de evt nadelen.
Maar zo ver is het nog niet. Eerst manlief.

Van mij mogen ze sinterklaas overslaan. Vandaag weer schoenen zetten denk ik haha.
De oudste probeert het elke dag.
En sinterklaas journaal is leuk maar werkt idd ook niet mee.

laat het inderdaad maar weer voorjaar worden. Lekker naar buiten. Maar duurt helaas nog even.
Evda, mijn kids zijn 5 en 3.
En Marilyn, misschien is deze maand niet de beste maand om bij man te beginnen over een derde. Tenminste, met drukte van Sint en verjaardag(en) en kerst O&N en vakantie enzo, kan ik me voorstellen dat man wellicht ook wat beren op de weg ziet die er de rest van het jaar gelukkig niet zijn ;-D Mijn man zei ook altijd; wat we ook doen, we zorgen ervoor dat er géén kleintje in december bijkomt, dat trek ik niet! :proud: Haha.

Hier blijft de misselijkheid helaas voortbestaan. Ik dacht (en hoopte) even dat het vanaf de 11e week minder werd, maar nu 12 weken en nog steeds behoorlijk misselijk helaas. Vooral avondeten is een ramp. Vandaag maar een brooddagje ingelast (voor de kinderen, zelf eet ik al weken bijna niks 's avonds), al die kookgeuren verdraag ik ook slecht.
Sinds gisteren ook op mijn werk aan het vertellen dat ik zwanger ben, hele leuke reacties! Maakt het toch weer wat echter, want verder blijft het nog even abstract in deze weken tussen echo's, controles en beweging voelen in.
Leuke leeftijd Zeepaardje. Balen van je misselijkheid. Hopelijk ga je je snel beter voelen. wat duurt dat altijd lang he, voordat je het eindelijk kan gaan vertellen. .

Marilyn: man inmiddels al overstag? Nu ik een beslissing heb gemaakt, heb ik ook geen twijfels meer :-) .. Het enige wat ik vervelend vind is de kilo`s, wil er eigenlijk nu nog 7 kwijt.. maar daar kan ik nu nog mijn best voor doen, wie weet duurt het nog wel een half jaar, net als de vorige keer en anders ga ik ze er maar af krijgen na de bevalling :proud:

Dajka ik vroeg me af hoe het nu verder met jou is verlopen.
Zo effe een weekje afwezig geweest maar wel meegelezen. Ik had het zwaar. moe moe moe hoofdpijn misselijk buikpijn... maar goed, we hebben het er uiteraard graag voor over.

Dajka hoe is het nu met jou? Hoop voor je dat het klaar is inmiddels...

zeepaardje: welkom! en gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een pittig jaar heb je achter de rug zeg... jeetje.. kan me voorstellen dat het er goed ingehakt heeft en dat het onbevangene er idd vanaf is. Hoop dat je toch na elke goede controle weer even kunt genieten, want het is ook gewoon zo bijzonder als alles wel goed is. Heb je inmiddels de uitslag van de nipt? Leuk jouw jongens van 3 en 5. Weten zij het al, of wanneer wil je het vertellen? Vervelend dat je zo misselijk bent, dat is echt zo'n nare klacht!! hoop voor je dat dat snel beter wordt.

marilyn: ja wij gaan ook de nipt doen. al keek ik voor jouw verhaal iets 'makkelijker' naar prenatale testen. nu toch nog wel een keer extra achter onze oren gekrabd, maar toch besloten het wel te doen.
lastig jullie twijfels die blijven voortbestaan. ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk besluiten. En wat sint betreft snap ik je wel. Ik heb er een beetje gemixte gevoelens bij. Ene kant leuk, andere kant... mwah, de kids lijken het vooral eng te vinden

evda: wat fijn voor je dat je de knoop hebt doorgehakt!! ik kan me voorstellen dat je het twijfelen helemaal zat was!! Lekker om nu besloten te hebben. En nu niet weer gaan twijfelen he;) en je hebt gelijk wat betreft de kilo's: daar kun je nu nog prima wat aan doen. En miss toch die dietist, ook voor tijdens je zwangerschap miss wel heel handig!

hoe is het met de anderen?

hier nu dik 10 wkn. Volgende week nipt en de week erna weer echo. Dus dat gaat op zich al weer snel. Verder voel ik me dus wel vrij matig. Heb besloten morgen een dag vrij te nemen zonder kinderen thuis. Doe ik echt nooit, maar voel dat het nu nodig is. Dit weekend zijn we van plan een kaartje naar ouders te sturen met een sintgedicht. Daarna mag iedereen het weten. Tot nu toe vertel ik het wel af en toe aan iemand, maar voel me er beter bij als m'n ouders het weten (ik weet dat zij daar waarde aan hechten iig). Hou ook stiekem wel een beetje een slag om de arm tot de volgende echo. Niet dat ik echt twijfel, maar ik zou hier niet de eerste zijn met een late miskraam en dat speelt dan toch wel door je hoofd.
Nu weer snel naar bed.
Zeepaardje, Ik denk idd niet de meest geschikte periode om het weer in de groep te gooien.
Gister aan tafel zegt de oudste ineens dat ie toch wel een broertje of zusje wil. hihi. Daarna de jongste ook. Dus ik zei al. Moet je bij papa zijn :-) .
Ik zou het toch wel heel graag willen.

Eva ik denk idd dat als je de keuze hebt gemaakt dat je mindset dan gelijk al anders is.

Misschien volgende week als sinterklaas weg is nog maar eens in de groep gooien.

Gister heeft mn man z'n nieuwe werkgever/ leiding gevende gesproken voor de laatste onderhandelingen... Met een beetje geluk kunnen ze het vandaag afronden. En is er weer een stress factor van tafel.

Fijn Brianne je hier weer te zien.
10 weken alweer. Wat gaat dat snel zeg.
Vervelend dat je je zo slecht voelt. maar fijn dat je een dagje vrij kan nemen zonder dat de kids er zijn. Dat is zo lekker.
Ik ben er weer...was ook even afwezig want ik zat totaal niet lekker in m'n vel. Vorige week met de cytocec begonnen, kwam wel wat los, maar niet alles. Vorige weekend gebeurde er helemaal niet, maar afgelopen maandag wakker geworden met wat stolsels, en woensdagochtend weer. Vanaf woensdagavond had ik ook veel minder bloedverlies opeens, dus wel goede hoop. Ik ben net op controle geweest bij de gyn, en het zag er goed uit! Wel nog wat verdikt slijm, dat komt er als het goed is dan de volgende menstruatie wel uit. Ze adviseerde me dus wel om nog de menstruatie af te wachten. Dat vind ik ook helemaal prima want ik ben toch wel erg moe van alles, kort af tegen man en kinderen, dus ik kan wel wat rust gebruiken. En daarna gaan we er gewoon weer voor, de wens is er nog steeds! Poeh...ik ben echt opgelucht!

Brianne, zo herkenbaar die vermoeidheid/misselijkheid. Goed idee van je om vandaag even helemaal 'vrij' te zijn! Ik hoop dat je er wat van opknapt. Wat een leuk idee van het sint gedicht! Ik had het ook al hier en daar aan wat mensen verteld, nu weer met de miskraam, ergens moet je het toch wel kwijt als je zoiets meemaakt.

Edva, de knoop doorgehakt! yes! Leuk hoor.

Marilyn, hopelijk heeft man straks weer wat ruimte in z'n hoofd....en zegt die gewoon 'ja'. Leuk dat je kinderen het zo leuk lijken, zal voor hen ook heel speciaal zijn denk ik. Mijn zoon wil een broertje en mijn dochter een zusje, tja...het lot zal bepalen tzt.
Brianne: fijn dat het goed gaat! Jammer dat je nog misselijk bent..het gaat alweer snel! 10 weken wow. Neee ik ga niet meer twijfelen en die dietist is een goed idee, maar momenteel heb ik helemaal geen motivatie whaha.. al dat lekkere snoepgoed is veel te lekker.

Marilyn: hoop nog steeds dat je man overstag gaat. zou echt leuk zijn. Zullen we sinterklaas volgende week heeeel hard uitzwaaien.. :blob:

Dajka: vervelend he die hele nasleep, logisch dat je je niet zo fijn voelt nu! Je bent er niet zomaar..

Hier heel rustig aan gestart al denk ik dat het deze maand niet raak is hoor.. ben of tijdens of net na de eisprong begonnen, dus het zou echt een lucky shot zijn als het raak is..Ik zie het wel, heb geen haast ofzo. Ben heel benieuwd :D
Fijn dat je je weer wat beter voelt Dajka.

En leuk dat jullie er toch weer voor gaan na de volgende menstruatie.

Kids willen allebei het liefst een broertje :-). Maar die keus is niet aan hun haha.
Eerst manlief maar zo ver krijgen.

Verveel me vandaag een beetje. Ben aan het werk. Maar ben super bij.
Ben werk aan het zoeken.
Daarnaast heel erg verkouden een echt geen zin meer. Dus ben echt mn tijd aan het uitzitten.

Wie gaat er nog meer sinterklaas vieren het weekend?
Bij ons komt ie langs. Ben zo benieuwd wat de kids er van vinden.
Spannend Edva....wie weet...fijn om er nu nog zo relaxed in te staan. En ja dat snoepgoed.....ik kan het ook echt niet laten staan hoor...straks weer kerst met die lekkere chocolade kransjes, wordt niets deze maand..

Wat leuk dat sint echt langskomt Marilyn! Ben ook benieuwd wat je kinderen daarvan vinden, die van mij zouden het heeeel spannend vinden. Wij gaan ook vieren dit weekend, zaterdag met de familie, en zondag nog even met z'n viertjes. Daarna ben ik er ook helemaal klaar mee, haha. Dus die van jouw willen een broertje, hahaha, blijkbaar is het eigen geslacht dan toch het leukste ofzo. Ga je een nieuwe baan zoeken? Loopt je contract af of bevalt het je niet?
Ja vind het ook wel leuk dat ie langskomt. Maar ben echt benieuwd wat de kids vinden.
De jongste wil elke keer als hij sinterklaas ziet een handje geven hihi..

Nee ik wil niet weg. Het is een rustige periode. Dus zit mn tijd uit tot half 5 haha. Ik heb en vast contract dus zit hier prima.

Wij alleen zaterdag. Dan is het wel weer klaar hoor. Dinsdag hebben ze ook nog op school. Dus het is al druk zat.

Ik zei al. Wat als het een meisje is.... Dat was volgens mij uiteindelijk ook wel goed.
Gelukkig maar. Een meisje jou stiekem toch wel leuk zijn :-).
fijn van je te horen dajka en wat fijn voor jullie dat het nu eindelijk achter de rug is. Duurt lang dan zeg. Snap dat je nu even niks ook wel oke vindt. Volgnede maand, na een normale menstruatie en wat rust voelt het waarschijnlijk al wel weer anders.

evda nee december is géén goede maand om te starten met lijnen haha! hier ook echt mega veel sint snoep in huis, marsepein, van die fondant muizen, pepernoten gevuld speculaas.. mm.... ook omdat ik elke keer ergens anders zin in heb :facepalm: Gelukkig nog geen kilo's erbij trouwens, maar wel zichtbaar buikje. wordt tijd dat ik 'm niet meer in hoef te houden. spannend weer bij jullie, de wachtbankjes komen er weer aan! wanneer is je NOD?

oo irritant altijd marilyn, zo'n vrijdag uitzitten op je werk. Hoop dat je nog wat gevonden hebt om te doen! leuk dat je kids wel willen. Ik heb het idee dat jij er ook wel steeds meer achter staat en steeds minder twijfelt. Al snap ik wel dat je je er misschien pas helemaal aan over durft te geven als je man ook overstag is.

hier wil de oudste trouwens een zusje:) Hij weet nog niet dat ik zwanger ben hoor, maar heb t m wel al vaker gevraagd, ook toen ik nog lang niet zwanger was. Hij blijft heel consequent: een zusje. We zullen zien. Hoop dat een broertje niet een te grote tegenvaller is haha
Ha allemaal, 5 december een beetje overleefd? Wij wel, was erg leuk met z'n viertjes :-)

Brianne, vervelend als je je zo beroerd voelt. Hier ook erg misselijk en moe, en hoofdpijn gehad ook. Zelfs dat ik er 's nachts van wakker werd, heel gek. Het lijkt allemaal iets beter te gaan deze week, maar avondeten bereiden is nog steeds een ramp. Blegh!

Dajka, hoe is het met jou? Ik heb beide keren ook een menstruatie afgewacht, ik vond het zelf ook een fijn(er) idee dat eventuele restjes dan nog weggewerkt konden worden door mijn lichaam en ik niet bewust een nieuwe miskraam riskeerde. Want, zo redeneerde ik, als er nog een restje zit en je bent meteen weer zwanger probeert je lijf het misschien alsnog op te ruimen maar dan met een (hopelijk levensvatbaar) vruchtje erbij en dat wilde ik absoluut niet!

Marilyn hoe is het bij jou?

En EvdA nog zen onder je besluit?

Ik werd vandaag gebeld met de uitslag van de NIPT, alles goed! Morgen weer controle bij de verloskundige, wie weet dat ik er daarna echt wat vertrouwen in ga krijgen. Nu kijken of ik mijn man kan overhalen tot een pretecho...
oo wat fijn zeepaardje, dat de nipt goed was! idd, ik hoop ook echt voor je dat je er nu vertrouwen in gaat krijgen want dat zou zeker terecht zijn. De kritieke periode heb je nu écht overleefd! WIl je een pretecho ivm geslacht, of gewoon zomaar? hoe ver ben je inmiddels, 13 ofzo toch? Vervelend ook dat jij ook zo misselijk enzo was. Fijn dat het iets beter lijkt te gaan

hier morgen bloed prikken voor de nipt. Ik hoop dan voor kerst de uitslag te hebben. Ouders hebben we vorige week een kaartje gestuurd, maar mijn ouders lijken 'm maar niet te ontvangen! echt zenuwslopend voor mij haha! ook zo gek om ze te bellen en te zeggen 'eh.. hebben jullie nog geen post??'.. morgen ga ik t ook aan m'n naaste collega's vertellen.
verder hou ik die vermoeidheid, en elke middag en avond onwijs opgezette darmen. Zo irritant! hoop echt dat het binnenkort beter gaat. Ben ook al voor de vierde keer ziekig/snipverkouden en daardoor slaap ik ook voor geen meter. Maar goed, genoeg geklaagd! Wel fijn het hier even te kunnen uiten:)
zeepaardje, wat ontzettend fijn dat de NIPT goed was. Lijkt me echt een hele geruststelling..Hopelijk kun je nu lekker genieten (als de ergste kwaaltjes weer wat wegtrekken). Ik wacht inderdaad ook tot de eerste menstruatie, gyn gaf ook aan dat ik nog niet helemaal schoon was, en adviseerde dat ook. Nu gelukkig helemaal geen bloedverlies meer.

Voor de dames die een MK hebben gehad, wanneer werden jullie weer ongesteld?

Brianne, wat irritant van die kaart! 99% van de post gaat gewoon altijd goed toch? Net nu...Tja en nu? Nog even afwachten? Vervelend die kwaaltjes, bij mijn oudste was ik in het eerste trimester ook continue ziekig (verkouden, griepig), volgens mij kom je er gewoon moeilijker weer bovenop als je zwanger bent. Nou ja, tweede trimester gaat altijd weer beter toch?

Ik voel me nu wel weer goed. Ben wel echt twee weken mezelf niet geweest, raar wat hormonen allemaal kunnen doen. Soms twijfel ik toch wel een beetje. Ik zit nu gewoon lekker in m'n vel, en alles 'loopt'. Gaat het niet weer heel ingewikkeld worden?? hmm...toch wel weer heel bijzonder om het allemaal weer mee te maken. We gaan er denk ik wel gewoon weer voor.
fijn dat het goed gaat met de zwangeren! Hopelijk voel je je snel beter Brianne!
En zeepaardje, wat een opluchting die goede NIPT.

Dajka: ik werd na precies 5 weken weer ongesteld.

Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus dus best spannend weer!

Jaaa nu ik een beslissing heb gemaakt zie ik geen beren en leeuwen meer :-) en heb er echt zin in, in nog zo`n kleintje
Hallo lieve meiden...even een teken van leven van mij.
Ik ben gewoon zo moe, heb weinig energie voor dingen. Al mijn energie gaat naar werk, de kids en mijn partner.
Ben al lang blij dat ik niet meer misselijk ben. Yes!
Nog 8 weekjes werken en dan ga ik met verlof. Ik leef daar zo naar toe!
Hoe en of ik nog terug ga na verlof is nog niet duidelijk maar probeer ik niet te veel bij stil te staan. ( ivm herkenbaarheid houd ik het een beetje vaag)
Ik kom gauw even bijschrijven...
Voor nu Brianna, ik duim voor een goede NIPT en Evda ik duim voor twee mooie streepjes.
Oh Spannend Evda. Al last van kwaaltjes? Wacht je met testen.

Wij hebben sinterklaas zaterdag al gevierd. Was heel leuk. Hadden ook bezoek van sint en piet. Kids lekker verwend.

Zeepaardje fijn dat de Nipt goed was. zijn de zorgen weken nu wel een beetje voorbij. Dus tijd voor genieten :-)

Brianne. Jammer dat de Post zo traag is. Vervelend als je dat zo plant dat je dan niks hoort. En dat je zit te wachten.

Oh Amereeh. dat gaat snel zeg. Lekker vooruitzicht. Helemaal als je zo moe ben nog steeds.

Dajka, Ik werd na de vroege bevalling na iets minder dan 4 weken ongesteld.

Hier ook al een week heel verkouden en niet lekker.

Sinds gisteren ongesteld.. Dit weekend misschien toch nog maar eens in de groep gooien.
We moeten ook nog flink aan de gang thuis. Slaapkamer van jongste en onze slaapkamer moet gedaan worden. Maar er staan nog een hoop spullen die evt voor de baby kamer zouden kunnen worden gebruikt.
Amereeh: leuk wat van je te horen!! Jeeeeetje nog maar acht weken en dan met verlof! Wat vliegt de tijd.. je bent er vast aan toe. Hoeveel uur werk je nog?

Marilyn: leuk dat Sinterklaasavond leuk was ! Hier was het ook erg leuk..heb m wel heeeeel hard uitgezwaaid :) .. en de zenuwen van mijn zoontje zijn gelukkig ook in de zak meegegaan . Alles is weer relaxed in huis.
Heeft je man al iets gezegd over hoe hij er nu in staat om eventueel voor een derde te gaan?

Zeepaardje alles goed? Begin je al wat fitter te worden ?

Brianne; hoe voel jij je nu? Iedereen al verteld? Termijnecho al gehad?

Dajka is het bloeden al gestopt? Gaat het een beetje?

Hier begint het spannend te worden .. voel echt van alles!! Zere borsten, hoofdpijn..maar weet dat wat je voelt eigenlijk niks zegt .. dan kan het nog alle kanten op gaan .
Ook weet ik natuurlijk niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden .
Voor de miskraam een onregelmatige cyclus, maar gemiddeld het vaakst 30 dagen ..
Ik zit nu op dag 31 :) .
Ga morgen testen.. :cheer:
Ohhhh wat spannend edva....ik duim met je mee!

Hier alles weer normaal..dus wachten op een menstruatie..

Amereeh wat leuk van je te horen! Zo dat schiet echt al op toch! 8 weken is nog wel te overzien, ook met de feestdagen tussendoor enzo. Hebben jullie al een babykamer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven