De ex van mijn man.....

01-12-2017 13:41 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet voldoende.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik ga een lekker frietje halen.....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-12-2017 23:19
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.28% gewijzigd
Terug naar Noorwegen verhuizen.
Ik hoop maar dat dit niet waar is.
Je hebt het prima voor elkaar. Alleen zou ik nooit boven een patatzaak gaan wonen.
Ik hoop echt oprecht dat dit niet waar is.
Tuurlijk drinkt hij niet veel en is een heks. :rofl:
En vooral elke dag friet eten. Heerlijk romantisch verhaal.
Zo zo, boven de frietzaak nog wel. Je woont op stand meid.
Ik vind dit een heel bijzonder topic. Snap je niet dat die ex van je vriend en zijn kinderen het veel te snel vinden gaan?
Hoe vinden jouw kinderen het om bij jou ex te wonen en niet bij jou?
Elke dag een paar biertjes is best en in het weekend nog meer is wel veel. Ik zou hem ook aanraden naar de dokter te gaan trouwens.
Wauw...
Bizar dit!
Gelukkig heeft die ex nog een gezond verstand!
Lekkere vrouw was je trouwens voor je ex..
Elke dag patatje met een paar biertjes.
Prima voor elkaar zou ik zeggen.
Ik woonde ook eens boven een frietzaak. Had daar geen last van hoor! Hele frisse tent!
Zijn kinderen kennen mij toch al. Ik ben toch geen vreemden? Mijn kinderen vinden het leuk, ze kennen mij vriend ook goed. Die hebben geen problemen.

En waarom moet hij naar de dokter, iedereen drinkt toch wel eens wat. Anders heb je ook zo'n saai leven.
montblanc schreef:
01-12-2017 13:43
Terug naar Noorwegen verhuizen.
My thoughts exactly.
willem1959 schreef:
01-12-2017 13:44
Je hebt het prima voor elkaar. Alleen zou ik nooit boven een patatzaak gaan wonen.
:rofl:
Jullie 2 horen echt bij elkaar!
Oh my God, wat een bizarre situatie. Ik begrijp helemaal dat de kinderen (allemaal! ) totaal in de war zijn. Twee scheidingen, binnen vijf minuten met iemand anders samenwonen, de kinderen (allemaal! ) Nog maar amper zien....Hoe is het mogelijk! Nog drank in het spel ook. Jezus.
En nu denk je oprecht dat zijn ex hier achter zit? Wat dacht je van het feit dat jullie dit kind (en alle andere kinderen ) getraumatiseerd hebben? Nee, hoor, de kinderen moeten direct de scheiding accepteren en de nieuwe vlam in hun hart sluiten. Mens, denk toch eens na!
loes35 schreef:
01-12-2017 13:54
Zijn kinderen kennen mij toch al. Ik ben toch geen vreemden? Mijn kinderen vinden het leuk, ze kennen mij vriend ook goed. Die hebben geen problemen.

En waarom moet hij naar de dokter, iedereen drinkt toch wel eens wat. Anders heb je ook zo'n saai leven.
De een drinkt en de ander opent troltopics. Je moet wat met je saaie leventje he?
Jemig een slechte moeder en een slechte stiefmoeder.
Je nieuwe man vind je kinderen te druk dus die kunnen af en toe bij jullie komen.
Je bent samen met een alchohollist.
De kinderen van je ex moeten niet zo moeilijk doen. Zo raar is het niet dat papa binnen een week samenwoont.
En oh ja, vertellen dat je gaat scheiden en dan binnen een week ergens anders wonen.

Laat die kinderen toch voor gaan.
Perfect match!
Loes, gooi der nog eens wat extra info in? Volgens mij krijg je dit topic niet helemaal van de grond zo...
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 01-12-2017 13:59
1.85% gewijzigd
willem1959 schreef:
01-12-2017 13:44
Eensch!
Ik twijfel nog... ;)
Wie heeft er al zijn kadootjes en gedichten klaar?
Dymphnatam schreef:
01-12-2017 13:58
Loes, gooi der nog eens wat extra info in? Volgens mij krijg je dit topic niet helemaal van de grond zo...
Dit, graag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven