De ex van mijn man.....
vrijdag 1 december 2017 om 13:41
vrijdag 1 december 2017 om 13:50
Ik vind dit een heel bijzonder topic. Snap je niet dat die ex van je vriend en zijn kinderen het veel te snel vinden gaan?
Hoe vinden jouw kinderen het om bij jou ex te wonen en niet bij jou?
Elke dag een paar biertjes is best en in het weekend nog meer is wel veel. Ik zou hem ook aanraden naar de dokter te gaan trouwens.
Hoe vinden jouw kinderen het om bij jou ex te wonen en niet bij jou?
Elke dag een paar biertjes is best en in het weekend nog meer is wel veel. Ik zou hem ook aanraden naar de dokter te gaan trouwens.
vrijdag 1 december 2017 om 13:54
vrijdag 1 december 2017 om 13:55
willem1959 schreef: ↑01-12-2017 13:44Je hebt het prima voor elkaar. Alleen zou ik nooit boven een patatzaak gaan wonen.
vrijdag 1 december 2017 om 13:55
Oh my God, wat een bizarre situatie. Ik begrijp helemaal dat de kinderen (allemaal! ) totaal in de war zijn. Twee scheidingen, binnen vijf minuten met iemand anders samenwonen, de kinderen (allemaal! ) Nog maar amper zien....Hoe is het mogelijk! Nog drank in het spel ook. Jezus.
En nu denk je oprecht dat zijn ex hier achter zit? Wat dacht je van het feit dat jullie dit kind (en alle andere kinderen ) getraumatiseerd hebben? Nee, hoor, de kinderen moeten direct de scheiding accepteren en de nieuwe vlam in hun hart sluiten. Mens, denk toch eens na!
En nu denk je oprecht dat zijn ex hier achter zit? Wat dacht je van het feit dat jullie dit kind (en alle andere kinderen ) getraumatiseerd hebben? Nee, hoor, de kinderen moeten direct de scheiding accepteren en de nieuwe vlam in hun hart sluiten. Mens, denk toch eens na!
vrijdag 1 december 2017 om 13:56
De een drinkt en de ander opent troltopics. Je moet wat met je saaie leventje he?
vrijdag 1 december 2017 om 13:57
Jemig een slechte moeder en een slechte stiefmoeder.
Je nieuwe man vind je kinderen te druk dus die kunnen af en toe bij jullie komen.
Je bent samen met een alchohollist.
De kinderen van je ex moeten niet zo moeilijk doen. Zo raar is het niet dat papa binnen een week samenwoont.
En oh ja, vertellen dat je gaat scheiden en dan binnen een week ergens anders wonen.
Laat die kinderen toch voor gaan.
Je nieuwe man vind je kinderen te druk dus die kunnen af en toe bij jullie komen.
Je bent samen met een alchohollist.
De kinderen van je ex moeten niet zo moeilijk doen. Zo raar is het niet dat papa binnen een week samenwoont.
En oh ja, vertellen dat je gaat scheiden en dan binnen een week ergens anders wonen.
Laat die kinderen toch voor gaan.
vrijdag 1 december 2017 om 13:59
Eensch!willem1959 schreef: ↑01-12-2017 13:44Je hebt het prima voor elkaar. Alleen zou ik nooit boven een patatzaak gaan wonen.
vrijdag 1 december 2017 om 14:01
Dit, graag.Dymphnatam schreef: ↑01-12-2017 13:58Loes, gooi der nog eens wat extra info in? Volgens mij krijg je dit topic niet helemaal van de grond zo...