Centraal mannenhaat-topic

02-12-2017 17:12 103 berichten
Het vervult wellicht een behoefte, dus ik zou zeggen: leef je uit.
Oh my soms als ik denk dat je niet triester kan worden (ja ik lees je wel vaker in topics) weet je me toch weer te verbazen hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Nah.....ik haat geen mannen, ik haat sowieso niemand.

Erover nadenkend, ik werk zo'n 30 jaar inmiddels. Doe mij maar mannen om mee te werken. Zijn een stuk makkelijker.

Wat ik dan weer niet goed kan zetten is jouw 'T'. Da's flink wennen hoor. Blij dat je je ava dan tenminste nog hebt.
There is always something happening, and it's usually right now
:facepalm:
ik ben hier niet op m'n plek... B)
Grobbekuiken_ schreef:
02-12-2017 17:16

Erover nadenkend, ik werk zo'n 30 jaar inmiddels. Doe mij maar mannen om mee te werken. Zijn een stuk makkelijker.

Wat ik dan weer niet goed kan zetten is jouw 'T'. Da's flink wennen hoor. Blij dat je je ava dan tenminste nog hebt.
Yep
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
En de types met piemel die ik sneu vind verdienen het predikaat 'man' niet dus ook ik heb dus eigenlijk niks in dit topic te zoeken.
Grobbekuiken_ schreef:

Amant - Vertaling Frans-Nederlands - Mijnwoordenboek
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/FR/NL/amant
amant (m), de schat (m) ; het schatje ; lieve (znw.) ; liefste (znw.) ; het liefje ; het poepje ; de schattebout (m) ; de snoes ; het scheetje ; beminde (znw.) ; het duifje ; de vriendin (v) ; het maatje ; de hartsvriendin (v) ; de gezel (m) ; het kameraadje ; de liefhebber (m) ; de minnaar (m) ; de aanbidder (m) ; de vrijer (m) ...

niks mis mee toch? Niet te verwarren met zijn broer zaliger... Arrrrrrrrrmand
Ik vind het een goed idee, dit topic. Het is algemeen bekend dat mannen het inferieure geslacht zijn. Eindelijk iemand die het begrijpt. Thanks Amant
Mannen haat neu die zijn best relaxt om mee samen te werken. Sneue types met toevallig een pik noem ik geen man..
Haat is zo'n nutteloze energievretende emotie.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Grobbekuiken_ schreef:

Ja, die ervaring heb ik ook. Veel makkelijker met mannen dan met vrouwen.
Amant, je hebt per ongeluk 'mannen' geschreven ipv 'vrouwen'! Je kan aan de mods vragen om het aan te passen. Succes!
Life is short. Eat dessert first.
pokkewijf schreef:
02-12-2017 17:21
Amant - Vertaling Frans-Nederlands - Mijnwoordenboek
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/FR/NL/amant
amant (m), de schat (m) ; het schatje ; lieve (znw.) ; liefste (znw.) ; het liefje ; het poepje ; de schattebout (m) ; de snoes ; het scheetje ; beminde (znw.) ; het duifje ; de vriendin (v) ; het maatje ; de hartsvriendin (v) ; de gezel (m) ; het kameraadje ; de liefhebber (m) ; de minnaar (m) ; de aanbidder (m) ; de vrijer (m) ...

niks mis mee toch? Niet te verwarren met zijn broer zaliger... Arrrrrrrrrmand
Sepies! [...] is sowieso een schatje, alleen heeft ie zelf wat moeite met die titel (denk ik), waarschijnlijk door die brrrrrroer.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2017 11:20
Reden: nickhinten
1.11% gewijzigd
TO begint. O_o
Misschien heb je nog wat zelfhaat te 'delen' ?
Voor de rest heb ik weinig toe te voegen.
nounou
Centraal "Amant wil aandacht" topic?
Lavendel2 schreef:
02-12-2017 17:22
Mannen haat neu die zijn best relaxt om mee samen te werken. Sneue types met toevallig een pik noem ik geen man..
En sneue pikken met toevallig een type eraan dan?
Ik sluit me aan bij Grobje (hoi trouwens! :cheer: ), ik werk 100 x liever met mannen dan met vrouwen.
Dus overbodig topic wat mij betreft.
Nope
ik werk liever met vrouwen dan met mannen..heeft 1 van jullie nog een leuke baan voor mij? :mrgreen:
vivapimpelmees schreef:
02-12-2017 17:36
Ik sluit me aan bij Grobje (hoi trouwens! :cheer: ), ik werk 100 x liever met mannen dan met vrouwen.
Dus overbodig topic wat mij betreft.
Hoi Skattie! :bigkiss:

Da's wel weer waar AmanT, overbodig eigenlijk.....
Geen topicvervuiling graag.
Hahaha!!

Er is één man die ik haat. Is dat ook genoeg?
Als ik 'm voor mijn auto krijg geef ik gas!
Nou ja, als ik al wat mag bijdragen, valt het me wél op dat in allerlei topics waarin er relatieproblemen aan de orde komen, de man standaard wordt afgeschilderd als de boeman (en liefst nog als narcist, of autist, of ongevoelige hork, en liefst nog als alles bij elkaar) en de vrouwen zijn altijd de zielige slachtoffers die ocherm moeten lijden onder dat geheel want die vrouwen zijn natuurlijk perfect relatiemateriaal en nooit opvliegend of boos of gewelddadig en ze willen alleen maar het beste.... En ja hoor, het volgende topic is er al weer, "mijn vriend doet onaardig maar ik ben alleen maar geweldig, help, wat nou"....
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Hier is ruimte voor mannenhaat. Gun de haters hun ruimte, alsjeblieft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven