Centraal mannenhaat-topic
zaterdag 2 december 2017 om 17:16
Nah.....ik haat geen mannen, ik haat sowieso niemand.
Erover nadenkend, ik werk zo'n 30 jaar inmiddels. Doe mij maar mannen om mee te werken. Zijn een stuk makkelijker.
Wat ik dan weer niet goed kan zetten is jouw 'T'. Da's flink wennen hoor. Blij dat je je ava dan tenminste nog hebt.
Erover nadenkend, ik werk zo'n 30 jaar inmiddels. Doe mij maar mannen om mee te werken. Zijn een stuk makkelijker.
Wat ik dan weer niet goed kan zetten is jouw 'T'. Da's flink wennen hoor. Blij dat je je ava dan tenminste nog hebt.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 2 december 2017 om 17:19
YepGrobbekuiken_ schreef: ↑02-12-2017 17:16Nah.....ik haat geen mannen, ik haat sowieso niemand.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 2 december 2017 om 17:21
Amant - Vertaling Frans-Nederlands - MijnwoordenboekGrobbekuiken_ schreef: ↑02-12-2017 17:16Nah.....ik haat geen mannen, ik haat sowieso niemand.
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/FR/NL/amant
amant (m), de schat (m) ; het schatje ; lieve (znw.) ; liefste (znw.) ; het liefje ; het poepje ; de schattebout (m) ; de snoes ; het scheetje ; beminde (znw.) ; het duifje ; de vriendin (v) ; het maatje ; de hartsvriendin (v) ; de gezel (m) ; het kameraadje ; de liefhebber (m) ; de minnaar (m) ; de aanbidder (m) ; de vrijer (m) ...
niks mis mee toch? Niet te verwarren met zijn broer zaliger... Arrrrrrrrrmand
zaterdag 2 december 2017 om 17:24
Ja, die ervaring heb ik ook. Veel makkelijker met mannen dan met vrouwen.Grobbekuiken_ schreef: ↑02-12-2017 17:16
zaterdag 2 december 2017 om 17:26
Sepies! [...] is sowieso een schatje, alleen heeft ie zelf wat moeite met die titel (denk ik), waarschijnlijk door die brrrrrroer.pokkewijf schreef: ↑02-12-2017 17:21Amant - Vertaling Frans-Nederlands - Mijnwoordenboek
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/FR/NL/amant
amant (m), de schat (m) ; het schatje ; lieve (znw.) ; liefste (znw.) ; het liefje ; het poepje ; de schattebout (m) ; de snoes ; het scheetje ; beminde (znw.) ; het duifje ; de vriendin (v) ; het maatje ; de hartsvriendin (v) ; de gezel (m) ; het kameraadje ; de liefhebber (m) ; de minnaar (m) ; de aanbidder (m) ; de vrijer (m) ...
niks mis mee toch? Niet te verwarren met zijn broer zaliger... Arrrrrrrrrmand
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-12-2017 11:20
Reden: nickhinten
Reden: nickhinten
1.11% gewijzigd
zaterdag 2 december 2017 om 17:38
Hoi Skattie!vivapimpelmees schreef: ↑02-12-2017 17:36Ik sluit me aan bij Grobje (hoi trouwens!), ik werk 100 x liever met mannen dan met vrouwen.
Dus overbodig topic wat mij betreft.
Da's wel weer waar AmanT, overbodig eigenlijk.....
zaterdag 2 december 2017 om 17:40
Nou ja, als ik al wat mag bijdragen, valt het me wél op dat in allerlei topics waarin er relatieproblemen aan de orde komen, de man standaard wordt afgeschilderd als de boeman (en liefst nog als narcist, of autist, of ongevoelige hork, en liefst nog als alles bij elkaar) en de vrouwen zijn altijd de zielige slachtoffers die ocherm moeten lijden onder dat geheel want die vrouwen zijn natuurlijk perfect relatiemateriaal en nooit opvliegend of boos of gewelddadig en ze willen alleen maar het beste.... En ja hoor, het volgende topic is er al weer, "mijn vriend doet onaardig maar ik ben alleen maar geweldig, help, wat nou"....
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!