Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 3 december 2017 om 21:36
zondag 3 december 2017 om 21:51
zondag 3 december 2017 om 21:54
Dit gebeurt best vaak.RikM schreef: ↑03-12-2017 21:51Mag het hek dicht?
kinderen/man-wil-moedermelk-proeven/lis ... ges/396708
Die Facebook pietenknijper is ook fake.
zondag 3 december 2017 om 22:26
Door al die 'kindernamen topics' kwam er hier een wens van een bekende naar voren: Ze wil haar voornaam veranderen en wil die afsluiten met een vraagteken. Wat wij daar van vinden... Tja... maar wij gingen zoeken of het toegestaan is om leestekens in een naam te gebruiken. Ons volgende kind gaat dan natuurlijk W8 heten!
Een koppelteken mag wel (dat heb ik zelf) maar kent iemand een officiële naam met een 'leesteken' erin?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 3 december 2017 om 22:44
zondag 3 december 2017 om 22:48
Dat was ook onze eerste vraag. Kwam een heel wollig 'identiteits- eigen keuzeverhaal' achternaan want haar ouders hebben besloten dat ze er zou zijn en hebben haar deze naam gegeven en daar wil ze helemaal los van komen'. Helemaal overtuigd van de goede weg, dus man en ik hebben ons een beetje 'gedeinst' gehouden. Maar het wel of niet toegestaan zijn van leestekens in een naam kwam hier wel uit voort. Trema, koppelteken, accent aigu e.d. hoort bij de 'letters' maar mogen cijfers en leestekens ook?
zondag 3 december 2017 om 22:53
Ook nep.
kinderen/dochter-gepest/list_messages/396701
Geen kind in groep 4 lacht een ander kind uit, omdat het rekenen leuk vindt.
zondag 3 december 2017 om 22:54
Geen idee. Waarom zou een mens dat willen.Oudblond schreef: ↑03-12-2017 22:48Dat was ook onze eerste vraag. Kwam een heel wollig 'identiteits- eigen keuzeverhaal' achternaan want haar ouders hebben besloten dat ze er zou zijn en hebben haar deze naam gegeven en daar wil ze helemaal los van komen'. Helemaal overtuigd van de goede weg, dus man en ik hebben ons een beetje 'gedeinst' gehouden. Maar het wel of niet toegestaan zijn van leestekens in een naam kwam hier wel uit voort. Trema, koppelteken, accent aigu e.d. hoort bij de 'letters' maar mogen cijfers en leestekens ook?
zondag 3 december 2017 om 22:54
Kwam je nog meer onzin verkopen?
zondag 3 december 2017 om 22:55
Goed streepje, lekker onderbouwd ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 3 december 2017 om 22:57
Nee, die titel is fout.zazamaenade schreef: ↑03-12-2017 20:55Je word wel echt op je wenken bediend hoor, voor het geval je nog niet had gekeken :eten/hoe-behandel-jij-diepvriesgroente/ ... ges/396684
Dat is een echte trol.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 3 december 2017 om 23:01
Ik kan me helaas best voorstellen dat iemand je daar om uitlacht.Moiren’ schreef: ↑03-12-2017 22:53Ook nep.
Als ik zo eens nadenk hoe het er vroeger aan toeging op de lagere school waren er best veel kutkinderen.
zondag 3 december 2017 om 23:02
Ik heb het bij die jonkies nog nooit gezien.
Maar als het dan zo massaal gebeurt ga je niet zitten janken dat je naar een andere school verder moet fietsen.
zondag 3 december 2017 om 23:10
Ik begrijp dat ook niet. Maar blijkbaar 'is er een markt' voor'