Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 5 december 2017 om 14:16
Trol goh wat zal hij/zij of zullen zij een pret hebben voor hun pc.
relaties/schaamte-voor-mijn-dikke-vrien ... ges/396854
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 5 december 2017 om 14:34
Nou, ik snap echt niet dat er mensen zijn die hier nog serieus op ingaan.charlottew88 schreef: ↑05-12-2017 14:16Trol goh wat zal hij/zij of zullen zij een pret hebben voor hun pc.
Hoe dik (!) moet het er boven op liggen ? "waardoor je haar blubberbuik lekker kon zien"
nounou
dinsdag 5 december 2017 om 15:33
Nep of echt? Ik ga voor nep na de tweede reactie.
thuis/familie-thuis-en-ik/list_messages ... #p27863643
dinsdag 5 december 2017 om 15:48
In ieder geval niet iemand die op advies zit te wachten.8102 schreef: ↑05-12-2017 15:33Nep of echt? Ik ga voor nep na de tweede reactie.
dinsdag 5 december 2017 om 15:50
Kweetnieh, ben ook niet zo zeker van. Zitten een paar dingen in die ik niet kan rijmen.8102 schreef: ↑05-12-2017 15:33Nep of echt? Ik ga voor nep na de tweede reactie.
There is always something happening, and it's usually right now
dinsdag 5 december 2017 om 16:16
OP leeggehaald wegens te veel ophef :
relaties/schaamte-voor-mijn-dikke-vrien ... #p27863197
Wel een listige truc hoor, gaan we ons dáár weer over verbazen en erover speculeren.
Misschien is 'don't feed the trolls' uiteindelijk toch de enige handige aanpak
relaties/schaamte-voor-mijn-dikke-vrien ... #p27863197
Wel een listige truc hoor, gaan we ons dáár weer over verbazen en erover speculeren.
Misschien is 'don't feed the trolls' uiteindelijk toch de enige handige aanpak
nounou
dinsdag 5 december 2017 om 17:09
Echt belachelijk die acties van de mod. Er wordt gevraagd om een screenshot, krijgen ze dat netjes in hun eigen topic, wordt gewist want offtopic WANT ZE HADDEN GEVRAAGD OM EEN MAIL.
Koekoek. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en centraal kan? Echt te idioot voor woorden hoe er met gebruikers om wordt gegaan.
Koekoek. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk en centraal kan? Echt te idioot voor woorden hoe er met gebruikers om wordt gegaan.
dinsdag 5 december 2017 om 17:43
Uiltje66
, blijkbaar hebben ze liever niet meer dat technische problemen openlijk besproken worden op het forum. Voor het geval je het niet wist, spugen, en plaatsen wat je had gepost kan hier, maar dat is vooral 'therapeutisch' vrees ik : overig/dingen-die-je-wilt-schrijven-in- ... /394644/10
Het is te zot voor woorden wat hier de laatste maanden plaatsvindt.
nounou
dinsdag 5 december 2017 om 17:47
Veel te bang dat adverteerders lezen wat een bende het is.zazamaenade schreef: ↑05-12-2017 17:43Uiltje66, blijkbaar hebben ze liever niet meer dat technische problemen openlijk besproken worden op het forum. Voor het geval je het niet wist, spugen, en plaatsen wat je had gepost kan hier, maar dat is vooral 'therapeutisch' vrees ik : overig/dingen-die-je-wilt-schrijven-in- ... /394644/10
Zelfs de belastingdienst werkt nog efficiënter dan dit forum.
Stelletje mafklappers met hun gemail
dinsdag 5 december 2017 om 18:15
Mijn pb werkt niet sinds de update, dus kan ik ook de mod niet mailen want dat ga ik niet doen vanaf mijn privé mail en mijn viva mail???? Eh die weet ik niet meer.Knuffelheks schreef: ↑05-12-2017 17:47Veel te bang dat adverteerders lezen wat een bende het is.
Zelfs de belastingdienst werkt nog efficiënter dan dit forum.
Stelletje mafklappers met hun gemail![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 5 december 2017 om 19:47
Van mij mag hier een permaban voor worden gegeven. Heule slechte OP, nieuwe TO , niet meer reageren en dan topic verwijderen...zazamaenade schreef: ↑05-12-2017 14:34Nou, ik snap echt niet dat er mensen zijn die hier nog serieus op ingaan.
Hoe dik (!) moet het er boven op liggen ? "waardoor je haar blubberbuik lekker kon zien"![]()
dinsdag 5 december 2017 om 22:46