Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Ja inderdaad Courage--, ik hoop dat we na een tijdje nog een positief bericht van haar horen

Ook voor haar ouders want het zal je kind maar zijn!
groetjes, slagtandje
DuploPanda schreef:
28-11-2017 19:45
Hey, is het afgelopen? :(
Ik zag in de gids dat er 2 uur aan de bachelor staat geprogrammeerd... niets over grenzeloos verliefd?
Eenmalig geen Grenzeloos Verliefd. . Omdat The Bachelor weer begonnen is, is er daarvan vanavond een extra lange uitzending. Vanaf volgende week beginnen de normale kortere uitzendingen en dan ook gewoon om 21.30u een nieuwe aflevering van Grenzeloos Verliefd.

http://www.net5.nl/programmas/grenzeloo ... -verliefd/
Wie kijkt er ook ?
Ik vind Armando een vervelend mannetje hij wordt vanuit het niets boos en zegt dan gemene dingen , hoop dat ze weg rent nu het nog kan.
Ja gezien.
Tja, geen leuke eigenschap van hem... Zij vond dat er genoeg tegenover stond. Tja...

Ik vond haar verder wel wat naïef. "iedereen is er gelijk, of je mooi bent of lelijk, het maakt niet uit welke religie je hebt".
Ja, zo lijkt dat misschien als toerist. En vervolgens kan ze niet met hem trouwen als ze geen moslima is. Dus zo gelijk is het niet in het echt.
Ze bekeek de dingen denk ik teveel met een Nederlandse bril en dan kan Indonesië best roze lijken.
Ik vond Armando een heel agressieve dwingeland.

En waarom moet zij weer zijn geloof aannemen, dat zou voor mij al een no go zijn.
Armando vond ik een agressief manipulerend mannetje. Onbegrijpel;ijk dat ze dat van hem pikte. Het is wachten tot ze de 1e klap krijgt.
Maar dan wordt het vast weer zo omgedraaid dat ze dat gedrag moet negeren.

Arie vond ik een slapjanus die amper een kritische noot liet vallen.
emmetje2 schreef:
06-12-2017 11:10
Armando vond ik een agressief manipulerend mannetje. Onbegrijpel;ijk dat ze dat van hem pikte. Het is wachten tot ze de 1e klap krijgt.
Maar dan wordt het vast weer zo omgedraaid dat ze dat gedrag moet negeren.

Arie vond ik een slapjanus die amper een kritische noot liet vallen.
Wat had Arie nog meer moeten doen ?
Hij heeft zowel hem als haar ee op aangesproken.

Als ik dit als haar ouders zou zien zou ik me ernstig zorgen maken, wachten op de eerste klap .
Dat hysterisch gedoe van hem over zijn moeder die 10 minuten moet wachten .
Vreselijk wat een kleine engnek.
Ook zo sneu voor haar eerst dat cadeau wat hij niet aan wilde pakken en toen dat uitje wat door zijn toedoen fout ging , m aar dan wel agressief reageren .
Net teruggekeken en ben het met jullie eens. Hij heeft echt issues. Zij is te timide en loopt op eierschalen. Ze is ook in zijn territorium daar dus ze staat sowieso op achterstand.
Ik ken een stel dat precies op hen lijkt qua karakters, dat is geen lekkere relatie vind ik. Dat stel is al een aantal jaar samen dus iedereen is anders zal ik maar zeggen. Ik gun haar een veel lievere vriend (zowel de vrouw uit de aflevering als die ik in rl ken).

Het is wel heel mooi daar.
Wat zal haar moeder geschrokken zijn van deze uitzending! Al neem ik aan dat Arie of Net5 haar al wel hebben voorbereid! Het arme schaap loopt met de ogen dicht haar ellende tegemoet. Ja, gauw trouwen en moslima worden, en als het kan nog kindjes ook! Dan zit ze helemaal aan hem vast en kan hij doen en laten wat hij wil, als gehoorzame moslimvrouw zal ze dit dan allemaal moeten pikken van die kerel.
Ik begrijp haar opa goed dat hij niet terug wil en snap echt niet dat je het mooie leven in nederland voor zo iets achterlaat!!! Bij andere stellen kon ik het me soms wel voorstellen, vooral als je een diepe liefde zag, helaas zie ik dat hier niet....alleen een enorme ego tripper!
Wat een ongelofelijke lul zeg. Als je dit als ouders ziet haal je je kind toch direct terug! Ze kunnen ook nauwelijks fatsoenlijk met elkaar communiceren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Net teruggekeken.
Dacht dat het een saaie aflevering zou worden met die saaie eerste beelden in het ouderlijk huis.

Dat dat meisje d'r leven, haar woning en haar familie achterlaat voor dit mannetje met zijn kinderlijfje, vind ik echt onbegrijpelijk, dat iemand daar verliefd op kan worden O_O . Ze noemde hem geloof ik knap, maar ik vind het een lillikerd en hij spoort echt niet.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit meisje zo verliefd is op dit nare mannetje en niet heel snel op hangende pootjes terugkomt naar Nederland, of dat zij hier ongeschonden uit komt. Ze is nu nog verliefd maar leuk hoor dat primitieve leven, en boven een gat kakken.
Lijkt mij trouwens ook moeilijk voor haar moeder, en andere dierbaren om haar dochter zo te zien.
Armando heeft duidelijk anger issues. Liefde maakt blind, ze zit nu nog in een fase dat ze dat allemaal wel goedpraat. Zo leek het in de uitzending ook, ze zei steeds als hij weer last had van een moodswing dat ze hem wel even met rust zou laten. Hij hamerde er ook steeds op dat hij haar uitgelegd heeft hoe hij in elkaar zit. Alsof dat dan maar maakt dat het oké is hoe hij zich gedraagt. Ik zie deze jongen echt niet in Nederland zijn, hij zal gek worden hier van de vele mensen, indrukken en het drukke en gehaaste leven. Nog meer woede uitbarstingen. Arm meiske, hoop dat ze snel beseft dat er echt nog veel meer mannen met woeste krullen bestaan die wel zich normaal kunnen uiten en waarbij ze zichzelf kan zijn zonder dat ze telkens op eieren moet lopen om te voorkomen dat ze weer iets doet waarvan hij over de pis gaat.
Hij heeft totaal geen inlevingsvermogen naar haar toe. Lacht haar finaal uit met was en taal, maar niemand mag wat van hem zeggen want dan ploft hij. Zag je hoe wantrouwend hij keek als er Nederlands werd gepraat. Dat stond meneer niet aan. Je moet er niet aan denken als er kinderen komen. Wat doet hij met huilende baby die hem prikkelt? Of een kind die in zijn irritatiezone zit? :whip:
Bah vond het echt verschrikkelijk om aan te zien. Die arme moeder die dan de aflevering moet zien en weet wat haar dochter allemaal heeft achter gelaten. Ik hoop inderdaad dat ze die een beetje voorbereid hebben. Het meest sneue moment vond ik nog toen ze de was deed en Arie toekeek en ze zo onzeker was. En dat gaat dan om kleren schoon maken en daar was hij niet eens bij. Toen kreeg ik echt een rilling over me rug, ze was daar nog maar zo kort en dan al zo kapot gemaakt. En dan wordt het programma afgesloten met ze zijn zo in love en Armando wil baby's.
Toegegeven, hij was een akeilig mannetje. Maar dat zij dit gewoon allemaal toelaat, daar kan ik ook niet helemaal bij. Ze houdt zijn gedrag zelf in stand. Triest. Ik zou dit never nooit pikken en direct een enkele reis terug naar Rotje boeken!
En moet je nou echt naar het andere eind van de wereld emigreren om een relatie te beginnen met zo'n lul? Daarvan lopen er in NLD ook genoeg rond lijkt me...
Ik ben halverwege de aflevering en heb hier nog niet gelezen wat jullie zeggen maar echt dat ze op hem verliefd is geworden zeg. Met zijn rare buien.
Ze kan er wel een topic over openen denk ik.
Ze leek wel dat meisje die met een man ging die ook een bijvrouw had.

Beide zaten op het eind lekker de familiehuissloof te spelen, beide mannen gaven een tik op de buik na de vraag hoe ze de toekomst zien, hoezo simpel pfff.

Je bent een huissloof en tevens broedmachine, voor de rest weinig inhoud en communicatie in de relaties.
Er is ook een update over deze 2 tortelduifjes
Ja, alles is nog steeds koek en ei.. zogenaamd
In de update staat dat het voor haar moeilijk is om daar te juiste papieren te krijgen en voor hem is het lastig om dat te krijgen.
Wie weet dat het mede daardoor stukloopt. Klink ik heel hard als ik dat een beetje hoop?
anoniem_6783b5446ec02 wijzigde dit bericht op 11-12-2017 02:48
1.35% gewijzigd
nimue_iparis schreef:
06-12-2017 20:23
In de update staat dat het voor haar moeilijk is om daar te juiste papieren te krijgen en voor hem is het lastig omdat hier te krijgen.
Wie weet dat het mede daardoor stukloopt. Klink ik heel hard als ik dat een beetje hoop?
Ik hoop het voor haar. Snap het ook niet dat ze zich zo laat behandelen.
Liefde he.

Ik vond hem inderdaad ook een engnek. Klein, mini, boosaardig, geprikkeld en niet bereid zich meer in te spannen dan hij zich voorneemt. Eentje van het kaliber........ooit zal het wel vanzelf gebeuren. Enerzijds iets waar velen van mogen leren om minder hektisch door het leven te gaan. Echter hij het andere uiterste.
Hij: Where is my Sprite?
Zij: In the house.
Hij: Well, go get it!

Bah, wat een nare manipulerende controlerende kwal.
Ik vind het geen man met dat kinderlijf en die kleutertrekjes. En zij is een slappe muts omdat ze zo over zich heen laat lopen. Run Forest Run
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven