Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Eindelijk wat je verdiende Bobby!! :applause:
Bruise schreef:
06-12-2017 19:47
Eindelijk wat je verdiende Bobby!! :applause:

Vind ik ook, Bruise :D

Ik kon de Aspire ook meteen gebruiken. Vroeger, in de prehistorische elektrische sigaretten tijd, moest je een e-sigaret 24 uur opladen.
Het gewicht kan je volgens mij ook al wel waarderen, toch ;)
Omdat de smaak en damp zo ontzettend lekker is neem ik het gewicht voor lief maar als ik een lange tijd op de bank hang met laptop en deze Aspire dan doet het op een gegeven moment wel zeer. Maar met de eGo mini had ik soms een pijnlijke vapers duim. Dus ach,.... :)
Je kan hem mooi tussen je borsten leggen.
In de zomer wel, in de winter wordt het wat ingewikkeld met coltruien etc. :winkie:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, volgens mij ben je blij Bobby-pin!! Veel dampgenot! Mijn damper zit ook vaak in mijn beha. Vooral op het werk. Ik zit veel op de fiets en dan blijft hij mooi rechtop en warm! :P
Ik heb even gekeken, mooi ding hoor die aspire premium! Ga je veel plezier aan beleven! Heerlijk!
Dank je Supersas. Dit is echt zo'n geweldige vaper, wat een kracht, smaak, damp, eigenlijk alles wat je je maar wensen kan van een elektrische sigaret. Als een verstokte roker eenmaal deze in handen heeft dan raakt 'ie nooit meer een sigaret aan.

Waar ik wel een beetje bang voor ben is al dat glas in de Nautilus, dat maakt deze Aspire wel erg kwetsbaar. Misschien dat zo'n mooie sleeve het glas beschermt dan bestel ik die bij de volgende lading liquids --> over 2 maanden want ik heb nu meer dan genoeg :D
De Aspire smaakt ook voortreffelijk bij een Martini :rolling:
Ja stop jij maar even met bestellen, Sinterklaas is voorbij haha.

Zorg er goed voor, dus niet laten vallen of van je tafel af laten rollen.
Bij mij is er nog bij geeneen het glas gebroken gelukkig.
En voor sommigen zijn ook losse glaasjes te koop. Misschien ook voor die.
Maar die sleeve is natuurlijk wel absurd mooi!
Doppelt
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 21:58
95.31% gewijzigd
Bobby-Pin schreef:
06-12-2017 21:57
De Duitse youtube hunk heeft voor jou ook interessante e-cigs die hij uitprobeert, Bruise

Dampferköpfe :D
Afbeelding

Op deze foto is hij minder hunk maar misschien niet zo fotogeniek
Ik zal hem eens gaan bekijken!
Ik zou bijna de Aspire willen aanschaffen door jouw enthousiasme Bobby-Pin!
Het klinkt echt geweldig iig :thumbsup:

Ik ben nog steeds blij met mijn ego ce4, alleen nog niet overdonderd.
Ik hoop dat als ik mijn bestelde nieuwe liquids ontvang dat ik dan wel het wow effect krijg :P
Ik vind de smaken die ik nu heb wel lekker qua smaak, maar ik mis de gier/throatkick toch echt. Ik heb nu ook wel de laagste hoeveelheid nicotine en 1 zelfs zonder nicotine.
De smaken die ik besteld heb, zijn zwaarder.
Wat een leukerd die Duitser :yum:
Geniet zolang je nog kan van de ce4, want eenmaal over op zwaarder geschut vallen die in het complete niets.
Dat idee kreeg ik al Bruise.

Ik heb al bedacht dat ik eventueel ook nog een zwaardere batterij kan aanschaffen voor een paar euries op fasttech en een plat mondstukje (driptip?) :proud:
Ladida schreef:
07-12-2017 13:56
Ik zou bijna de Aspire willen aanschaffen door jouw enthousiasme Bobby-Pin!
Het klinkt echt geweldig iig :thumbsup:

Ik ben nog steeds blij met mijn ego ce4, alleen nog niet overdonderd.
Ik hoop dat als ik mijn bestelde nieuwe liquids ontvang dat ik dan wel het wow effect krijg :P
Ik vind de smaken die ik nu heb wel lekker qua smaak, maar ik mis de gier/throatkick toch echt. Ik heb nu ook wel de laagste hoeveelheid nicotine en 1 zelfs zonder nicotine.
De smaken die ik besteld heb, zijn zwaarder.
Als je het niet te duur vindt, gewoon doen!
Ik heb er geen spijt van, al moet ik nu een week uit de vriezer eten :proud:

De iced liquids zijn erg lekker en geven een fijne frisse kick. Daar heb je diverse smaakjes van zoals Raspberry-Iced, Cherry-Iced, Melon-Iced etc. En Dragon Vape heeft ook lekkere smaakjes die niet zo gauw tam gaan smaken.
Zelf vond ik wel dat een smaakje snel ging vervelen in de goedkopere e-sigaretten, zo ging de chocolate-mint ( die ik nu in mijn Aspire heb ) al na 2 dagen naar muffe gekookte groente smaken. Nu in mijn Aspire vind ik de chocolate mint zo geweldig en ik denk dat dat ook met de iLeafstick pico ( of hoe dat ding ook heet :D ) is.
Bruise schreef:
07-12-2017 14:01
Geniet zolang je nog kan van de ce4, want eenmaal over op zwaarder geschut vallen die in het complete niets.
Hahaha, ja echt wel.

Op een Amerikaanse site kwam ik deze nog tegen, hebben ze ook op Fasttech, vind het een mooi design

Afbeelding
Ladida schreef:
07-12-2017 13:56
Wat een leukerd die Duitser :yum:
:flirting: Ja, sehr hübsch :D
Bobby-Pin schreef:
07-12-2017 15:42
Hahaha, ja echt wel.

Op een Amerikaanse site kwam ik deze nog tegen, hebben ze ook op Fasttech, vind het een mooi design
Afbeelding
Lijkt zo te zien heel veel op wat ik ooit heb gekocht en valt in het niets bij wat je nu hebt. Ook niet als reserve.
Afbeelding
[quote=Bobby-Pin post_id=27871892 time=1512657747 user_id=327927]
Hahaha, ja echt wel.

Yeah! Quoten was weer erg goed gelukt zie ik.

Ik ben nog steeds aan het roken en dampen tegelijk. Daar baal ik van maar het lukt me gewoon niet om helemaal over te stappen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon, in een keer overgestapt?
Het stomme is dat ik het beide lekker vind...maar blijf toch naar shag grijpen.

Ik heb nog een extra damper gekocht voor in de auto AiGo d22 (ook blauw), eigenlijk omdat het een koopje was bij Alie.
Ik ben gewoon cold turkey overgestapt. Maar was al bezig metbstoppen, wat me dus niet lukte. Na mijn eerste dampje met de joytech q16, nooit meer gewoon gerookt. Is je nicotine gehalte wel hoog genoeg? In het begin is het fijn om wat hoger te zitten ivm afkickverschijnselen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven