Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
woensdag 6 december 2017 om 21:51
Dank je Supersas. Dit is echt zo'n geweldige vaper, wat een kracht, smaak, damp, eigenlijk alles wat je je maar wensen kan van een elektrische sigaret. Als een verstokte roker eenmaal deze in handen heeft dan raakt 'ie nooit meer een sigaret aan.
Waar ik wel een beetje bang voor ben is al dat glas in de Nautilus, dat maakt deze Aspire wel erg kwetsbaar. Misschien dat zo'n mooie sleeve het glas beschermt dan bestel ik die bij de volgende lading liquids --> over 2 maanden want ik heb nu meer dan genoeg
Waar ik wel een beetje bang voor ben is al dat glas in de Nautilus, dat maakt deze Aspire wel erg kwetsbaar. Misschien dat zo'n mooie sleeve het glas beschermt dan bestel ik die bij de volgende lading liquids --> over 2 maanden want ik heb nu meer dan genoeg
woensdag 6 december 2017 om 21:55
Ja stop jij maar even met bestellen, Sinterklaas is voorbij haha.
Zorg er goed voor, dus niet laten vallen of van je tafel af laten rollen.
Bij mij is er nog bij geeneen het glas gebroken gelukkig.
En voor sommigen zijn ook losse glaasjes te koop. Misschien ook voor die.
Maar die sleeve is natuurlijk wel absurd mooi!
Zorg er goed voor, dus niet laten vallen of van je tafel af laten rollen.
Bij mij is er nog bij geeneen het glas gebroken gelukkig.
En voor sommigen zijn ook losse glaasjes te koop. Misschien ook voor die.
Maar die sleeve is natuurlijk wel absurd mooi!
donderdag 7 december 2017 om 13:56
Ik zou bijna de Aspire willen aanschaffen door jouw enthousiasme Bobby-Pin!
Het klinkt echt geweldig iig
Ik ben nog steeds blij met mijn ego ce4, alleen nog niet overdonderd.
Ik hoop dat als ik mijn bestelde nieuwe liquids ontvang dat ik dan wel het wow effect krijg
Ik vind de smaken die ik nu heb wel lekker qua smaak, maar ik mis de gier/throatkick toch echt. Ik heb nu ook wel de laagste hoeveelheid nicotine en 1 zelfs zonder nicotine.
De smaken die ik besteld heb, zijn zwaarder.
Het klinkt echt geweldig iig
Ik hoop dat als ik mijn bestelde nieuwe liquids ontvang dat ik dan wel het wow effect krijg
Ik vind de smaken die ik nu heb wel lekker qua smaak, maar ik mis de gier/throatkick toch echt. Ik heb nu ook wel de laagste hoeveelheid nicotine en 1 zelfs zonder nicotine.
donderdag 7 december 2017 om 15:39
Als je het niet te duur vindt, gewoon doen!Ladida schreef: ↑07-12-2017 13:56Ik zou bijna de Aspire willen aanschaffen door jouw enthousiasme Bobby-Pin!
Het klinkt echt geweldig iig![]()
Ik hoop dat als ik mijn bestelde nieuwe liquids ontvang dat ik dan wel het wow effect krijg![]()
Ik heb er geen spijt van, al moet ik nu een week uit de vriezer eten
De iced liquids zijn erg lekker en geven een fijne frisse kick. Daar heb je diverse smaakjes van zoals Raspberry-Iced, Cherry-Iced, Melon-Iced etc. En Dragon Vape heeft ook lekkere smaakjes die niet zo gauw tam gaan smaken.
Zelf vond ik wel dat een smaakje snel ging vervelen in de goedkopere e-sigaretten, zo ging de chocolate-mint ( die ik nu in mijn Aspire heb ) al na 2 dagen naar muffe gekookte groente smaken. Nu in mijn Aspire vind ik de chocolate mint zo geweldig en ik denk dat dat ook met de iLeafstick pico ( of hoe dat ding ook heet
donderdag 7 december 2017 om 16:29
donderdag 7 december 2017 om 17:09
Yeah! Quoten was weer erg goed gelukt zie ik.
Ik ben nog steeds aan het roken en dampen tegelijk. Daar baal ik van maar het lukt me gewoon niet om helemaal over te stappen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon, in een keer overgestapt?
Het stomme is dat ik het beide lekker vind...maar blijf toch naar shag grijpen.
Ik heb nog een extra damper gekocht voor in de auto AiGo d22 (ook blauw), eigenlijk omdat het een koopje was bij Alie.
Ik ben nog steeds aan het roken en dampen tegelijk. Daar baal ik van maar het lukt me gewoon niet om helemaal over te stappen. Hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon, in een keer overgestapt?
Het stomme is dat ik het beide lekker vind...maar blijf toch naar shag grijpen.
Ik heb nog een extra damper gekocht voor in de auto AiGo d22 (ook blauw), eigenlijk omdat het een koopje was bij Alie.
donderdag 7 december 2017 om 17:28