Wat te doen ???
vrijdag 8 december 2017 om 10:46
Hoi allemaal,
Ik weet het even niet meer, ik heb sinds kort een leuke jongen leren kennen (hij kwam zelf op mij af)
Nu hadden we al een aantal keer afgesproken, en ook erg leuk en gezellig gehad samen( seks contact)
Nu vd week een klein beetje onenigheid gehad , omdat ik beetje het gevoel kreeg dat ik alleen daarvoor was bij hem.
Maar nu heb ik hem gekwetst !! want dit was totaal niet zo .
Heb al diverse keren mijn excuses gemaakt toen zei hij via de app dat hij erover na moest denken en dat andere nu niet meer durfde .....
toen ben ik hem nog meer gaan appen waardoor dit kwam en mijn onzekerheid uitgelegd.
Nu had tie als laatste geschreven : het is al goed .
Wat bedoeld tie daar nu mee ???
Ik wil hem niet kwijt al diverse keren gezegd en ook excusses gemaakt , proberen te bellen alleen neem tie niet op...
Dit duurt nu al vanaf eergisteren
Wat moet ik nu doen ? ff met rust laten of wel tonen mijn gevoel naar hem ?
Hoop dat jullie iets weten
Ik weet het even niet meer, ik heb sinds kort een leuke jongen leren kennen (hij kwam zelf op mij af)
Nu hadden we al een aantal keer afgesproken, en ook erg leuk en gezellig gehad samen( seks contact)
Nu vd week een klein beetje onenigheid gehad , omdat ik beetje het gevoel kreeg dat ik alleen daarvoor was bij hem.
Maar nu heb ik hem gekwetst !! want dit was totaal niet zo .
Heb al diverse keren mijn excuses gemaakt toen zei hij via de app dat hij erover na moest denken en dat andere nu niet meer durfde .....
toen ben ik hem nog meer gaan appen waardoor dit kwam en mijn onzekerheid uitgelegd.
Ik wil hem niet kwijt al diverse keren gezegd en ook excusses gemaakt , proberen te bellen alleen neem tie niet op...
Dit duurt nu al vanaf eergisteren
Wat moet ik nu doen ? ff met rust laten of wel tonen mijn gevoel naar hem ?
Hoop dat jullie iets weten
vrijdag 8 december 2017 om 10:51
Dat het nu wel goed is?
Oftewel, hij is het zat om er nog steeds zo lang dat gezeur erover te moeten blijven aanhoren waarbij hij niets kan doen om zich te verdedigen want wat hij ook zegt, het is nooit goed, simpelweg doordat jij er maar over door en door blijft gaan.
De vraag is echter, kan jij weer normaal tegen hem doen? Of gaat alle communicatie onderling nu beladen zijn. Of ga je hem 'negeren' omdat je denkt dat je niets meer kan zeggen?
Dit zijn namelijk gesprekken die je face too face uitspreekt, niet via een Appchat. En waarbij je de ander ook tijd moet geven om diens gedachten te ordenen, simpelweg doordat wanneer men een beschuldiging in het gezicht gesmeten krijgt, men in de verdediging schiet. (ongeacht of die beschuldiging nu waar is of niet)
Dat het nu wel goed is?
Oftewel, hij is het zat om er nog steeds zo lang dat gezeur erover te moeten blijven aanhoren waarbij hij niets kan doen om zich te verdedigen want wat hij ook zegt, het is nooit goed, simpelweg doordat jij er maar over door en door blijft gaan.
De vraag is echter, kan jij weer normaal tegen hem doen? Of gaat alle communicatie onderling nu beladen zijn. Of ga je hem 'negeren' omdat je denkt dat je niets meer kan zeggen?
Dit zijn namelijk gesprekken die je face too face uitspreekt, niet via een Appchat. En waarbij je de ander ook tijd moet geven om diens gedachten te ordenen, simpelweg doordat wanneer men een beschuldiging in het gezicht gesmeten krijgt, men in de verdediging schiet. (ongeacht of die beschuldiging nu waar is of niet)
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
vrijdag 8 december 2017 om 10:59
Dit. het leven is zo ingewikkeld niet.jaw schreef: ↑08-12-2017 10:51Nu had tie als laatste geschreven : het is al goed .
Dat het nu wel goed is?
vrijdag 8 december 2017 om 11:14
Mutske, gooi jezelf niet zo te grabbel. Je gaat nogal voorbij aan jezelf. De onenigheid ontstond omdat jij je afvroeg of het hem misschien alleen om het sekscontact ging. Je hebt ongetwijfeld een reden gehad om je daarover zorgen te maken. In plaats van jou gerust te stellen stelt hij zich op als de geslagen hond en moet jíj je excuses gaan aanbieden.
Klinkt niet echt fijn.
Niet kruipen voor deze vent want als het een player is dan ga jij nog een hoop eigenwaarde opofferen aan dit figuur.
Klinkt niet echt fijn.
Niet kruipen voor deze vent want als het een player is dan ga jij nog een hoop eigenwaarde opofferen aan dit figuur.
vrijdag 8 december 2017 om 11:24
Doe effe relaxed. Als hij je echt leuk vind en niet alleen voor de sex wil dan komt er een vervolgafspraak. Hoor je niks meer had je stiekem toch gelijk of is hij afgeknpat op je hysterie.
Dus doe even niks en wacht af. Of wap terug: Mooi, zin om wat leuks te doen ?
Stel iets voor buiten de deur. Eten, bios, drankje.
Merk je vanzelf of het goed zit. Reageert hij niet meer is het klaar en moet je vooral niks meer doen. Niet blijven bellen en appen met drama.
Dus doe even niks en wacht af. Of wap terug: Mooi, zin om wat leuks te doen ?
Stel iets voor buiten de deur. Eten, bios, drankje.
Merk je vanzelf of het goed zit. Reageert hij niet meer is het klaar en moet je vooral niks meer doen. Niet blijven bellen en appen met drama.
vrijdag 8 december 2017 om 11:49
+ 1Portishead schreef: ↑08-12-2017 11:14Mutske, gooi jezelf niet zo te grabbel. Je gaat nogal voorbij aan jezelf. De onenigheid ontstond omdat jij je afvroeg of het hem misschien alleen om het sekscontact ging. Je hebt ongetwijfeld een reden gehad om je daarover zorgen te maken. In plaats van jou gerust te stellen stelt hij zich op als de geslagen hond en moet jíj je excuses gaan aanbieden.
Klinkt niet echt fijn.
Je bent beter af nu hij je volledig links laat liggen. Eindelijk zijn de intenties duidelijk.
zaterdag 9 december 2017 om 08:33
Hij .....