Betaalde seks, no. 2
zondag 10 september 2006 om 12:00
Hallo allemaal,
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
dinsdag 17 februari 2009 om 19:23
Ik ben het niet eens met de stelling dat een prostituee er alleen maar op uit is om je zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. Een dame die haar vak verstaat en per uur rekent (en graag een klant ziet terugkomen) zal je voor de gerekende tijd een goede tijd proberen te geven, waarin de klant zo snel mogelijk uitputten niet nummer 1 is (tenzij hij dat wil!).
Dat gezegd hebbende, denk ik dat het voor Hans belangrijk is dat hij zich realiseert dat hij bij een professionelle op een potje seks kan rekenen. Afhankelijk van het soort meid is het seks met gebabbel, gezelligheid en plagerijtjes of platte seks, maar het blijft vooral seks. Voor therapie moet je naar een psycholoog. Houd dit in je achterhoofd en je hebt waarschijnlijk een prima tijd.
Er schijnen wel speciale dames te zijn voor verlegen mannen, en zelfs therapeuten die therapie geven waarbij je hen ook mag aanraken, misschien iets voor jou?
Dat gezegd hebbende, denk ik dat het voor Hans belangrijk is dat hij zich realiseert dat hij bij een professionelle op een potje seks kan rekenen. Afhankelijk van het soort meid is het seks met gebabbel, gezelligheid en plagerijtjes of platte seks, maar het blijft vooral seks. Voor therapie moet je naar een psycholoog. Houd dit in je achterhoofd en je hebt waarschijnlijk een prima tijd.
Er schijnen wel speciale dames te zijn voor verlegen mannen, en zelfs therapeuten die therapie geven waarbij je hen ook mag aanraken, misschien iets voor jou?
dinsdag 17 februari 2009 om 20:14
Hans wil geen psycholoog of iater, Hans wil seks, eindelijk eens een keer. En gezien zijn handicap, wat hij al aan geeft, is dit voor hem de enige manier om het met zekerheid te krijgen. Hans wil niet als maagd sterven, zo simpel is het.
Maar ik snap dat het allemaal helemaal niet zo simpel is voor jou Hans, en dat je het doodeng vindt. Kan je deze prostituee ook voor de tijd bellen? Misschien dat je dan minder zenuwachtig bent als je haar eerst hebt gesproken? Hoe dan ook, als je vanavond gaat dan wens ik je veel plezier Hans!
Eneuh, keep us posted!
Maar ik snap dat het allemaal helemaal niet zo simpel is voor jou Hans, en dat je het doodeng vindt. Kan je deze prostituee ook voor de tijd bellen? Misschien dat je dan minder zenuwachtig bent als je haar eerst hebt gesproken? Hoe dan ook, als je vanavond gaat dan wens ik je veel plezier Hans!
Eneuh, keep us posted!
dinsdag 17 februari 2009 om 23:39
quote:Jaschenca schreef op 17 februari 2009 @ 20:14:
Maar ik snap dat het allemaal helemaal niet zo simpel is voor jou Hans, en dat je het doodeng vindt. Kan je deze prostituee ook voor de tijd bellen? Misschien dat je dan minder zenuwachtig bent als je haar eerst hebt gesproken?Ik heb zojuist wel de moed om aan te bellen, maar er werd niet gereageerd. Ik denk dus dat ik maar beter van te voren kan bellen. Niet alleen om minder zenuwachtig te zijn, maar ook om praktische redenen. Ik denk dat 23:00 te laat is. Morgen heb ik meer tijd.
Maar ik snap dat het allemaal helemaal niet zo simpel is voor jou Hans, en dat je het doodeng vindt. Kan je deze prostituee ook voor de tijd bellen? Misschien dat je dan minder zenuwachtig bent als je haar eerst hebt gesproken?Ik heb zojuist wel de moed om aan te bellen, maar er werd niet gereageerd. Ik denk dus dat ik maar beter van te voren kan bellen. Niet alleen om minder zenuwachtig te zijn, maar ook om praktische redenen. Ik denk dat 23:00 te laat is. Morgen heb ik meer tijd.
World of Warcraft: Legion
woensdag 18 februari 2009 om 22:06
quote:hans66 schreef op 18 februari 2009 @ 21:17:
Okay, morgenmiddag (donderdag) om 14:00 gaat het gebeuren.
Ik heb net gebeld. Ik kreeg een vriendelijke vrouwenstem aan de telefoon. Dat geeft me een goede indruk. Goed gedaan Hans! Have fun en laat het gewoon maar gebeuren, zij is een beroeps en weet wel wat te doen.
Okay, morgenmiddag (donderdag) om 14:00 gaat het gebeuren.
Ik heb net gebeld. Ik kreeg een vriendelijke vrouwenstem aan de telefoon. Dat geeft me een goede indruk. Goed gedaan Hans! Have fun en laat het gewoon maar gebeuren, zij is een beroeps en weet wel wat te doen.
donderdag 19 februari 2009 om 15:07
Nou, het is niet echt wat geworden. Ik ben veel en veel te gespannen... dan raak ik niet opgewonden. Maar ik vind wel dat ze haar best deed, mij gerust te stellen, maar het lukte niet. Ik kreeg maar een halve erectie van het aftrekken of pijpen.
Ze deed niet aan tongzoenen, wel aan likken op andere plekken (bij penis met condoom) en aan kussen op de lippen.
Ik heb haar gebeft, en daar raakte ze wel erg opgewonden van. Of ze faket; dat weet ik niet. Ik likte haar gedeeltelijk maar haar hele vagina werd nat.
Ze is een mooie vrouw dus ik vond het niet eng haar in het naakt te zien, want ik zie dat ook wel op de TV.
Het communiceren ging in het Duits; dat ging behoorlijk goed.
De plek is erg mooi ingericht, ze heeft muziek zacht opstaan, dus dat overstemde onze spraak niet.
Ze deed niet aan tongzoenen, wel aan likken op andere plekken (bij penis met condoom) en aan kussen op de lippen.
Ik heb haar gebeft, en daar raakte ze wel erg opgewonden van. Of ze faket; dat weet ik niet. Ik likte haar gedeeltelijk maar haar hele vagina werd nat.
Ze is een mooie vrouw dus ik vond het niet eng haar in het naakt te zien, want ik zie dat ook wel op de TV.
Het communiceren ging in het Duits; dat ging behoorlijk goed.
De plek is erg mooi ingericht, ze heeft muziek zacht opstaan, dus dat overstemde onze spraak niet.
donderdag 19 februari 2009 om 15:32
Mwah, ik zou niet zeggen dat het niet echt wat is geworden. Je hebt misschien niet geneukt (nog niet) maar er is toch al behoorlijk wat intimiteit tussen jou en haar geweest. En eigenlijk is het toch ook niet zo heel gek dat je van de spanning geen complete erectie kon krijgen? Al met al vind ik het geen mislukking hoor Hans. En net wat Mocey zegt, je kent haar nu en daarom kan een volgende keer juist heel goed gaan. Tenminste, komt er nog een volgende keer?
donderdag 19 februari 2009 om 17:09
...of ze blijven aan het plafond plakken... Ik kan me van de Jong Nederland (een jongeren-club) nog iets leuks herinneren.
Ik was op kamp en op een dag werden er pannenkoeken gebakken. Toen was er een jongen en die dacht de pannenkoek in de lucht te gooien om hem vervolgens op te vangen. Dat gebeurde in het bos. Dus hij gaf een enorme zwiep, maar de pannenkoek kwam niet terug naar beneden. Rara, hoe kan dat? Hij keek om hoog. "O, die pannenkoek zit in de boom, vrij hoog." Hij heeft een te grote zwiep gegeven.
Die pannenkoek begon te scheuren en een stuk kwam naar beneden... FLATSJ, op het gezicht van die jongen... ik had er een camcorder bij moeten hebben, je lacht je dood!
Ik was op kamp en op een dag werden er pannenkoeken gebakken. Toen was er een jongen en die dacht de pannenkoek in de lucht te gooien om hem vervolgens op te vangen. Dat gebeurde in het bos. Dus hij gaf een enorme zwiep, maar de pannenkoek kwam niet terug naar beneden. Rara, hoe kan dat? Hij keek om hoog. "O, die pannenkoek zit in de boom, vrij hoog." Hij heeft een te grote zwiep gegeven.
Die pannenkoek begon te scheuren en een stuk kwam naar beneden... FLATSJ, op het gezicht van die jongen... ik had er een camcorder bij moeten hebben, je lacht je dood!
donderdag 19 februari 2009 om 17:17
donderdag 19 februari 2009 om 17:30
¤ 100,- voor 45 minuten. Ik heb wel een paar dingen geleerd:
- ik behandelde haar voorzichtig. Ik was niet te ruw of onhandig, zodat ik haar zou bezeren;
- ik wist niet precies hoe ik moest beffen, maar dat deed ik direct goed. Ze werd immers nat. Ik denk dat je bij beffen moeilijker het orgasme kunt faken. Ik wil voorkomen dat ze droog werd, omdat ik denk dat het minder aangenaam is voor haar;
- Duits was geen beletsel geweest. Hoewel Duits moeilijker is dan Nederlands kan ik er toch goed mee redden.
Een ander pluspunt vind ik dat ze erg verzorgd is. Datzelfde kan ze van mij ook verlangen. Vanochtend gedoucht, vanmiddag bij haar mij ook een beetje gewassen. Tanden gepoetst. En ze gaf me een klein blikje cola. Met pas gepoetste tanden smaakt mij het eten niet, maar dat was geen probleem.
- ik behandelde haar voorzichtig. Ik was niet te ruw of onhandig, zodat ik haar zou bezeren;
- ik wist niet precies hoe ik moest beffen, maar dat deed ik direct goed. Ze werd immers nat. Ik denk dat je bij beffen moeilijker het orgasme kunt faken. Ik wil voorkomen dat ze droog werd, omdat ik denk dat het minder aangenaam is voor haar;
- Duits was geen beletsel geweest. Hoewel Duits moeilijker is dan Nederlands kan ik er toch goed mee redden.
Een ander pluspunt vind ik dat ze erg verzorgd is. Datzelfde kan ze van mij ook verlangen. Vanochtend gedoucht, vanmiddag bij haar mij ook een beetje gewassen. Tanden gepoetst. En ze gaf me een klein blikje cola. Met pas gepoetste tanden smaakt mij het eten niet, maar dat was geen probleem.
donderdag 19 februari 2009 om 18:55
Kliknt als een lieve dame. Gelukkig dat het niet is tegengevallen .
En Q-Q, ik heb toch niet het idee dat ik echt al in die advocatenrol zit. Ik heb ondertussen wel een en ander geleerd, vooral genoeg om nederig te zijn , maar ik heb het er een beetje moeilijk mee dat ik nog zo weinig zelf kan. Ik zit toch al een tijdje in het vak, en groei naar mijn gevoel niet snel genoeg. Vooral het schrijven geeft me problemen. Ik begrijp het meeste wel, maar om het dan ook op een goede manier uiteen te zetten in een conclusie o.i.d., dat vind ik gewoon heel erg lastig. Ik zit nu ook weer gigantisch op te hikken tegen een dagvaarding die ik moet schrijven. Als je nog tips hebt....
Ik heb ondertussen ook mijn eerste ervaringen met vreemdgaande advocaten te pakken. Tot op heden heb ik ze allemaal afgewezen . Wat me wel verbaast is hoe vol ze van zichzelf zijn. Mijn klanten waren een stuk bescheidener. Ik vond de advocaten die mij probeerden te versieren niet sympathiek. In het begin vond ik ze wel interessant, omdat ze leuk kunnen praten, maar uiteindelijk zijn het gewoon mannen die seks met je willen en niet bijzonder geinteresseerd zijn in je persoonlijkheid. En als daar geen uurtarief tegenover staat (wat uiteraard nooit zal gebeuren) dan knap ik toch af
En Q-Q, ik heb toch niet het idee dat ik echt al in die advocatenrol zit. Ik heb ondertussen wel een en ander geleerd, vooral genoeg om nederig te zijn , maar ik heb het er een beetje moeilijk mee dat ik nog zo weinig zelf kan. Ik zit toch al een tijdje in het vak, en groei naar mijn gevoel niet snel genoeg. Vooral het schrijven geeft me problemen. Ik begrijp het meeste wel, maar om het dan ook op een goede manier uiteen te zetten in een conclusie o.i.d., dat vind ik gewoon heel erg lastig. Ik zit nu ook weer gigantisch op te hikken tegen een dagvaarding die ik moet schrijven. Als je nog tips hebt....
Ik heb ondertussen ook mijn eerste ervaringen met vreemdgaande advocaten te pakken. Tot op heden heb ik ze allemaal afgewezen . Wat me wel verbaast is hoe vol ze van zichzelf zijn. Mijn klanten waren een stuk bescheidener. Ik vond de advocaten die mij probeerden te versieren niet sympathiek. In het begin vond ik ze wel interessant, omdat ze leuk kunnen praten, maar uiteindelijk zijn het gewoon mannen die seks met je willen en niet bijzonder geinteresseerd zijn in je persoonlijkheid. En als daar geen uurtarief tegenover staat (wat uiteraard nooit zal gebeuren) dan knap ik toch af
donderdag 19 februari 2009 om 19:29
donderdag 19 februari 2009 om 19:39
Inderdaad. Andere dingen hebben me veel meer geld gekost, vakanties en apparatuur. Mijn deel van de keuken staat er vol mee. En ik ben in het verleden naar Esperanto-congressen geweest. In 2004 naar New York, in 2008 naar Parijs. In 2007 een extreem uitgebreide synthesizer... die ¤ 100,- valt een beetje in het niet. En ik heb ook fanatiek gespaard. Afgezien daarvan en van uiterlijke verzorging en kleding, geef ik bijzonder weinig geld uit. ¤ 5,- per week uitgeven is bij mij geen uitzonderig.