Sneeuw!!!

08-12-2017 11:17 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera! Het sneeuwt!

Wie zit er nog meer lekker warm binnen vanaf de bank te genieten?
Of wie loopt er juist te balen omdat hij/zij zojuist is uitgegleden en nu een natte sneeuwkont heeft?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Hier in Noord-Oost Brabant sneeuwt het al meer dan drie kwartier en het lijkt er op dat het over niet al te lange tijd blijft liggen :applause:
La vie est belle et elle commence demain
Het is hier (zuid Holland) wel wit maar dan van de hagel. Ik hoop dat het zo stopt want de school is bijna uit...
Hier word het nu minder gelukkig want ik moet straks nog weg.
Bearnaise schreef:
08-12-2017 11:29
Ligt er dan zoveel bij een aantal van jullie?? Wat moet ik me daarbij voorstellen.

In België voorlopig alleen nog maar wat natte sneeuw gezien in de vroege ochtend.

Sneeuw is in mijn ogen pure magie! Je mag me gerust in het midden van de nacht uit mijn bed lichten met de melding dat het sneeuwt. Ik ben gegarandeerd onmiddellijk klaarwakker en spurt vervolgens naar het dichtsbijzijnde raam om naar dat moois te staren. :flirting:

It's the most wonderfull time of the year!!! Let it snow, let it snow, let it snow!!!! Lalalalalaaa!
speciaal voor jou dan:
https://www.youtube.com/watch?v=C4lb5vlk5gA
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nu in Zuid-Oost Brabant sneeuw, grote vlokken maar het blijft niet liggen.
wilma36 schreef:
08-12-2017 11:38
Ik ook noorden (drenthe) en hier net wel, het is nu droog
Ik zit nog noordelijker :-)
Nu blijft het in Brabant ook liggen.
helaas aan het werk, dus maak er niet veel van mee. hopelijk dat er dit weekend nog meer komt!
Ik wilde van alles doen maar zit nog steeds lekker warm binnen met sloffen aan. :)
Dadelijk aankleden en naar buiten. Wat shoppen en koffie drinken in een gezellig leuk tentje.
Hier ook natte sneeuw, maar ik vind 'het idee sneeuw' al heerlijk!
Het is hier alleen maar natte sneeuw dus wij zitten lekker binnen pepernoten te maken aangezien het kant en klare deeg hier bij de AH van 1'99,- naar 1,00,- ging en er een 35% stickertje op zat dus maar 65 cent kostte :P
En zoontje is gek op pepernoten.

We hebben ook een kerstboompje voor hem gekocht en net bij de action wat kleine kerstballetjes, dus na het pepernoten bakken gaan we zijn kerstboompje versieren.

Ik had van de week voor 4,90,- een gourmetschotel gekocht en vriend is vanavond ook nog werken dus gaan we met zijn tweetjes gourmetten ( ik en zoon ).

De enige keren dat ik vandaag nog buiten kom is voor de hond maar zelfs die heeft er totaal geen zin in :proud:
Leeuwarden heeft nu nog zon.
Moet over eenuurtje naar mijnwerknen volgens de buienradar gaat het dan juist weer regenen.
Verder vandaag een paar buien binnen afgewacht zodat ik droog kon fietsen.
hagel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hagel alleen maar, al is het nu al poosje droog.
Hier is het nu droog, maar de daken en het gras zijn nog een beetje wit. Prachtig om te zien weer :D
De kleine is lekker naar buiten in haar skibroek. Nergens anders sneeuw deze morgen?
Hier in het westen geen sneeuw op het moment, wel donkere lucht. Ik hou alleen van sneeuw als ik er niet doorheen hoef te ploegen.
zuidwest goddank nog geen sneeuw, alleen 'n beetje miezerig
't Regent, wel beter want moeten zo naar Zeeland rijden.
Sneeuw en blauwe lucht, leve het Oosten! :cheer2:
Hier in Verweggistan is helemaal niks gevallen, al schijnt er morgen een sneeuw apocalyps aan te komen als ik het weerbericht mag geloven.

Ik vind sneeuw prachtig maar vervelend dat het altijd voor zoveel gedoe zorgt. Bij het eerste vlokje rijden de treinen niet meer, schieten automobilisten acuut in paniek, en wordt zelfs het standaard ritje naar mijn werk een queeste van epische proporties. Je vraagt je af hoe landen als Zwitserland er in hemelsnaam in slagen om nog een beetje te functioneren tijdens de wintermaanden.
Terwijl ik aan de lunch zat, keek ik uit het raam naar buiten.
Met het liedje in mijn hoofd: 'Walking in the winterwonderland'.

Sleigh bells ring
Are you listening
In the lane
Snow is glistening

A beautiful sight
We're happy tonight
Walking in a winter wonderland

Gone away is the bluebird
Here to stay is a new bird
He sings a love song
As we go along

In the meadow we can build a snowman
Then pretend that he is Parson Brown
He'll say are you married?
We'll say no man
But you can do the job
When you're in town

Later on
We'll conspire
As we dream by the fire
To face unafraid
The plans that we've made

In the meadow we can build a snowman
And pretend that he's a circus clown
We'll have lots of fun with mister snowman
Until the other kiddies knock him down

When it snows
Ain't it thrilling
Though your nose gets a chilling
We'll frolic and play the Eskimo way

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Vandaag kon ik er echt niet meer onderuit zo'n pak sneeuw lag hier.
Dus zijn we wezen sleetje rijden maar ohh wat was het koud, en toen begon het ook nog meer ( natte sneeuw ) te sneeuwen..
De sneeuw was ook helemaal geen fijne sneeuw om sleetje te rijden want we kwamen bijna niet vooruit :|
Ik wilde thuis nog een sneeuwpop maken maar zoontje had er zelf ook wel genoeg van dus de rest van de dag de sneeuw vermeden.
Hier in het westen vandaag alleen veel hagel en regen maar morgen wordt ook hier een pak(je) sneeuw verwacht :cheer2:
Zodra de eerste vlokken vallen ren ik naar buiten om me helemaal uit te leven, ben gek op sneeuw.
Niet om het één of ander, maar wat een grafzooi.
Het schijnt vandaag best veel te gaan sneeuwen. Aan de ene kant houd ik er wel van, maar ik ben vandaag jarig en door de verwachte sneeuw gaan mijn ouders nu niet komen. Ze moeten namelijk bijna twee uur rijden om hier te komen en dat is vandaag niet handig. Vind het jammer, in de ochtend zouden we nog sinterklaas vieren voor ons dochtertje samen met de opa's en oma's. Andere opa en oma komen gelukkig wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven