vriendjes
woensdag 13 december 2017 om 10:41
Hoi,
we hebben een relatie van enkele maanden maar toch al wat serieuze conflicten gehad over allerlei
Ze blijft veelvuldig contact houden met "vriendjes" en exen. Tijdens onze relatie heeft ze mij meermaals met zo
met zo'n ex bedrogen. En toch zijn we herstart. Ik heb haar veelvuldig gezegd dat het moet gedaan zijn
met al dat gedoe met mannen.
Deze week als ik 's avonds laat bij haar kwam merkte ik opnieuw om 2h 's nachts dat ze sms-en
kreeg. Gewoon een vriend zei ze, niks verkeerd mee. Ze had die avond laat zelf
naar dergelijke vrienden gebeld. Haar vrienden : getrouwde vrachtwagenchauffeurs en anderen
alleenstaanden die ze kent uit haar stamcafé. Dit gebeurt steeds achter mijn rug.
Zij vindt dat ze niks verkeerd doet, ik heb er serieuze problemen mee, zeker naar wat al gebeurd was
is mijn vertrouwen weg.
Wie vind dit wel kunnen met die 'vriendjes ?
we hebben een relatie van enkele maanden maar toch al wat serieuze conflicten gehad over allerlei
Ze blijft veelvuldig contact houden met "vriendjes" en exen. Tijdens onze relatie heeft ze mij meermaals met zo
met zo'n ex bedrogen. En toch zijn we herstart. Ik heb haar veelvuldig gezegd dat het moet gedaan zijn
met al dat gedoe met mannen.
Deze week als ik 's avonds laat bij haar kwam merkte ik opnieuw om 2h 's nachts dat ze sms-en
kreeg. Gewoon een vriend zei ze, niks verkeerd mee. Ze had die avond laat zelf
naar dergelijke vrienden gebeld. Haar vrienden : getrouwde vrachtwagenchauffeurs en anderen
alleenstaanden die ze kent uit haar stamcafé. Dit gebeurt steeds achter mijn rug.
Zij vindt dat ze niks verkeerd doet, ik heb er serieuze problemen mee, zeker naar wat al gebeurd was
is mijn vertrouwen weg.
Wie vind dit wel kunnen met die 'vriendjes ?
woensdag 13 december 2017 om 10:52
ik vind smsen in 2017 wel een dure optie
woensdag 13 december 2017 om 10:53
Getrouwde vrachtwagenchauffeurs en anderen alleenstaanden...
Goh, nooit gewetend dat een getrouwde vrachtwagenchauffeur eigenlijk een alleenstaande is.
Edit: mijn kind heeft 'vriendjes', een volwassen vrouw heeft vrienden.
Goh, nooit gewetend dat een getrouwde vrachtwagenchauffeur eigenlijk een alleenstaande is.
Edit: mijn kind heeft 'vriendjes', een volwassen vrouw heeft vrienden.
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.