The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

dinsdag 12 december 2017 om 23:36
Ja, toen dus. achteraf heel duidelijk.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?

woensdag 13 december 2017 om 07:40
Oh ja, dat klinkt op zich logisch..nederlandsevrouw schreef: ↑12-12-2017 22:04Volgens mij was Carl al veel eerder gebeten toch? Tijdens dat potje stoer doen met die nieuweling, die er nu ook bij was. Is niet duidelijk in beeld geweest, maar achteraf denk ik dat het toen gebeurt is. Na die tijd is hij ook een beetje gaan prediken over hoe de mensheid met elkaar om zou moeten gaan.

woensdag 13 december 2017 om 10:10
Ik erger me nu al dood aan de mensen die petities op fb starten om Scott Gimple te laten ontslaan. Hou nou toch op zeg!
Allemaal naar aanleiding van die post van Chandlers vader (of iemand die zich voordoet als) dat Chandler belogen is door SG en AMC.
Fijn trouwens als je een vader hebt die publiekelijk zo tekeer gaat.
Allemaal naar aanleiding van die post van Chandlers vader (of iemand die zich voordoet als) dat Chandler belogen is door SG en AMC.
woensdag 13 december 2017 om 10:40
Sterker nog: fijn als je een vader hebt die je manager is die publiekelijk zo tekeer gaat. DIE moet hij ontslaan. Pa heeft al genoeg centen verdiend over de rug van zijn zoon.Saoghail schreef: ↑13-12-2017 10:10Ik erger me nu al dood aan de mensen die petities op fb starten om Scott Gimple te laten ontslaan. Hou nou toch op zeg!
En Chandler zelf post gewoon dit

Wow. I wish I could speak whale.

woensdag 13 december 2017 om 13:14
Die vader is niet goed. Zonder zijn zoon had hij gewoon een 9 to 5 baantje gehad.
Nu ziet hij zijn geld verdampen en zoekt hij een zondeboek.
Ik vind het goeie en logische set om Carl eruit te schrijven.
Ik denk dat het nodig is voor de ontwikkeling van Rick. Ik vermoed dat de dood van zijn zoon zijn visie op deze krankzinnig nutteloze oorlog flink zal doen veranderen.
Ook vond ik het onderhand een beetje ridicuul worden dat Carl zogenaamd elf zou moeten zijn terwijl hij geportretteerd wordt door een jongvolwassen man met een zware stem en baardgroei. Het houdt een keertje op.
Mensen die gillen om het ontslag van Gimple nemen deze serie echt veel te serieus.
Echt, ga dan gewoon The Nanny kijken of zo. Maak je niet zo druk.
Ik vind het goeie en logische set om Carl eruit te schrijven.
Ik denk dat het nodig is voor de ontwikkeling van Rick. Ik vermoed dat de dood van zijn zoon zijn visie op deze krankzinnig nutteloze oorlog flink zal doen veranderen.
Ook vond ik het onderhand een beetje ridicuul worden dat Carl zogenaamd elf zou moeten zijn terwijl hij geportretteerd wordt door een jongvolwassen man met een zware stem en baardgroei. Het houdt een keertje op.
Mensen die gillen om het ontslag van Gimple nemen deze serie echt veel te serieus.

woensdag 13 december 2017 om 14:01
In de comics vind ik het wel het verhaal van carl. In de serie totaal niet.
Ik kan van de afgelopen pakweg 4 seizoenen geen enkel monumentaal moment van Carl bedenken.
Voor mij was hij gewoon een aanwezigheid, geenszins een bepalende factor.

woensdag 13 december 2017 om 14:12
eens.Lucylucille schreef: ↑13-12-2017 13:14Die vader is niet goed. Zonder zijn zoon had hij gewoon een 9 to 5 baantje gehad.
....
...
Ik weet natuurlijk niet het fijne van Chandlers ontslag en hoe een en ander gegaan is. Wel typisch dat pa zich op hoge poten uitlaat erover op facebook en Chandler zelf niet...
Dat geeft mij het idee dat Chandler er wel okay mee is. Ik hoorde al iets over dat hij nu een tussenjaar neemt ipv te gaan studeren en wat acteerklussen heeft in LA.
ANyway, als het wel een vuile streek van Gimple was...ovh arm...Chandler zal de eerste en de laatste tiener niet zijn die op een lullige manier ontslagen wordt. Het gaat nu echter niet om vakkenvullen bij de Appie maar om een miljoenenklus bij een tv-network.
Nou, iets zegt mij dat iemand vooral bang is voor zijn eigen geld.
woensdag 13 december 2017 om 14:23
Dit heb ik ook. Ik volg de comics niet maar wist wel dat het Carls verhaal moest zijn. Maar bij de serie vind ik dat ook niet. Ik vind zo'n onverwachte zet altijd heel gaaf. Maar ik kan me voorstellen dat het anders is als je de comics leest. Ik hoop wel dat je blijft kijken Merlijne!Lucylucille schreef: ↑13-12-2017 14:01In de comics vind ik het wel het verhaal van carl. In de serie totaal niet.
Ik kan van de afgelopen pakweg 4 seizoenen geen enkel monumentaal moment van Carl bedenken.
Wow. I wish I could speak whale.

woensdag 13 december 2017 om 15:14
+1Lucylucille schreef: ↑13-12-2017 14:01In de comics vind ik het wel het verhaal van carl. In de serie totaal niet.
Ik ga hem niet missen. Ik kan zo vijf karakters opnoemen die al dood zijn die ik boeiender vond.
woensdag 13 december 2017 om 15:28
Ik verwacht wel dat ze de dood van Carl in de serie belangrijk gaan maken voor het verloop. Tegen zijn vader en Negan heeft hij gezegd dat blijven vechten totdat iedereen dood is geen oplossing is. (of iets dergelijks, iig iets verzoenends en vredelievends
)Op Rick zal dit in ieder geval invloed hebben en ik denk ook op Negan. Negan had wel een zwak voor Carl.
Of ik wil dit gewoon erg graag, eigenlijk wil ik Rick en Negan in de serie houden en dan zien hoe ze elkaar verdragen

Of ik wil dit gewoon erg graag, eigenlijk wil ik Rick en Negan in de serie houden en dan zien hoe ze elkaar verdragen

nederlandsevrouw wijzigde dit bericht op 13-12-2017 15:32
7.03% gewijzigd
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
woensdag 13 december 2017 om 15:31
woensdag 13 december 2017 om 16:20
Ik heb de comic tot 103 gelezen en weet ook van Carl rol in de toekomst alsnog boeit mij niet dat die uit de serie is geschreven.
Mensen die volledig de comic hebben gelezen zeggen vaak dat je moet los zien van de serie en word in de serie een groot karakter uit de comic geschreven is het opeens drama .
Ik zeg niet dat jij merlijne dat doet maar wat je soms leest bij twd pagina's pff
Kom op houd op.
En zoals Lucy Lucille zegt hierboven zo zie ik het ook
Mensen die volledig de comic hebben gelezen zeggen vaak dat je moet los zien van de serie en word in de serie een groot karakter uit de comic geschreven is het opeens drama .
Ik zeg niet dat jij merlijne dat doet maar wat je soms leest bij twd pagina's pff
Kom op houd op.
En zoals Lucy Lucille zegt hierboven zo zie ik het ook
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
woensdag 13 december 2017 om 16:25
woensdag 13 december 2017 om 16:28
+1! Sinds Michonne is dat iets verminderd, maar ik vind hem nog steeds niet echt leuk of interessant.nederlandsevrouw schreef: ↑13-12-2017 15:31Carl zelf ga ik niet erg missen nee. vond hem ook geen erg bepalend personage. Al vond ik hem steeds beter te verdragen, dat wel. Heb wel eens momenten gehad dat ik graag van hem af wou, dat was nu niet meer zo.
woensdag 13 december 2017 om 21:08
Wanneer ik zo de berichten lees van Chandler en zijn vader vermoed ik toch dat Chandler blij is 18 te zijn geworden en dat hij er voor kiest zijn eigen weg te gaan. Zou me niet verbazen dat hij zelf er ook op aangestuurd heeft weg te gaan uit de serie. En ja, Pappie heeft geen zeggenschap meer over zoonlief want die is meerderjarig. Beheert nu zijn eigen geld en niet Paps.
Carl was geen echte interessante personage. Omdat hij zo snel groot werd, sneller dan in de comics maakte het wellicht ook wel lastig en steeds lastiger. Echter laat ik er wel een traantje om want hij was er vanaf het begin bij en hij is de zoon van Rick. Misschien is het wel om Carl dat ze niet verder oorlog voeren maar proberen vrede te sluiten. Ik gun het Chandler wel om een laatste groots moment te hebben.
Carl was geen echte interessante personage. Omdat hij zo snel groot werd, sneller dan in de comics maakte het wellicht ook wel lastig en steeds lastiger. Echter laat ik er wel een traantje om want hij was er vanaf het begin bij en hij is de zoon van Rick. Misschien is het wel om Carl dat ze niet verder oorlog voeren maar proberen vrede te sluiten. Ik gun het Chandler wel om een laatste groots moment te hebben.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
donderdag 14 december 2017 om 09:52
Gisteren de aflevering gekeken. Wij begrepen niet dat Maggie niet gevangen werd gezet. The Saviors wilden toch Ezekiel, Rick en Maggie als leiders in elk geval oppakken dan wel doden? Nu kwam zij onbewaakt terug op de Hilltop (om vervolgens een van de gevangen Saviors te doden en te beginnen met een revanche te plannen). Wat ook weer zo onlogisch was, toen zij en haar metgezellen in de auto's door de Saviors werden gestopt, leverden ze allemaal hun wapens in, omdat de Saviors één persoon onder schot hielden. Heel vervelend voor die persoon, maar in zo'n oorlogssituatie niet logisch om dan iedereen zijn wapens meteen ook te laten inleveren zonder strijd. En waarom maakte Rick zich uit de voeten bij het gevecht met Negan? Hij stortte uit het raam, maar was op dat moment wel gewapend omdat hij het geweer had gepakt. Waarom dan weggerend? Waarom Negan niet te grazen genomen, daar is hij toch de hele tijd op uit?
Ik vraag me vaak af of ik het nou gewoon niet begrijp, of dat het echt allemaal zo onlogisch is. Hoe dan ook, het was wel spannend.
Ik vraag me vaak af of ik het nou gewoon niet begrijp, of dat het echt allemaal zo onlogisch is. Hoe dan ook, het was wel spannend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.