The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
maandag 11 december 2017 om 23:29
Haha, Rick met zijn "do you ever shut the hell up?" tegen Negan.MacTrees schreef: ↑11-12-2017 23:24Ja, hij was gaaf he...Carl! Heel zakelijk denk ik dat het goed is dat hij er nu uitstapt! Dat jong moet andere dingen gaan doen en ja, hij ging ook nog ergens studeren.
Ik vond deze aflevering echt geweldig! Jullie niet? Maar van mij mogen ze Negan in stukjes hakken. Bah, ik ben die vent met zijn fluitje een beetje zat. Alhoewel hij wel lekker sexy blijft...oeps, was ik dat die dat zei??

Precies wat ik ook wel eens denk.
maandag 11 december 2017 om 23:37
Ja, Negan mag van mij weer gaan. Of uitdiepen, maar dit heb ik nu wel gezien.
Ik zit nog steeds

Oeps
maandag 11 december 2017 om 23:42
Ik ben werkelijk zo benieuwd hoe dit gaat aflopen! De werkelijke strijd is nog niet echt geweest. De saviors doen wel of ze het onder controle hebben maar dat is echt niet zo. Ik denk dat wanneer de mensen van Alexandria, Hilltop en Kingdom zich realiseren dat er wel nog degelijk verzet is en dat men zich wil verzetten....dan gaat het los! Toch??? Hoop ik! Oooh wat spannend.....en leuk. vind de aflevering geweldig of heb ik dat al eens gezegd.
Maar he...Carl....echt erg..
Maar he...Carl....echt erg..

Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
maandag 11 december 2017 om 23:46
Ik heb zo het vermoeden dat mijn waterlanders wel komen op het moment dat Carl ook daadwerkelijk sterft

Time spent with a cat is never wasted
maandag 11 december 2017 om 23:48
dinsdag 12 december 2017 om 08:38
Ik moest al huilen omdat Michonne begon te huilen. Vond het wel 'leuk'. Niet zozeer dat hij doodgaat, maar wel zo'n onverwachte grote dood. Daarom is TWD zo leuk!
Bij Glenn heb ik helemaal niet gejankt.
Ik had al een voorstukje gezien van de volgende aflevering (over 2,5 maand
) en ik vraag me af of ze nu weer meer gaan zwerven. Dat is dan ook wel weer leuk.
Wij zijn van de zomer in Senoia geweest en toen zagen we de verbrande huizen langs het complex wat Alexandria moest voorstellen. Ik volgde TSDF toen ook een beetje om te kijken wanneer ze aan het filmen waren en toen werden de avondshoots, explosies en gunfire ook aangekondigd voor het filmen van de MSF. Helaas waren wij toen alweer verder gereden naar andere plekken. Maar de verbrande huizen stonden er toen al!
Wat ik niet begreep (ik ga van het weekend nog een keer kijken) is hoe Maggie opeens terug was in Hilltop. En hoe kunnen de Saviors wel Jerry te pakken hebben maar niet Rick en Carol? Iemand die beter opgelet heeft?
Bij Glenn heb ik helemaal niet gejankt.
Ik had al een voorstukje gezien van de volgende aflevering (over 2,5 maand

Wij zijn van de zomer in Senoia geweest en toen zagen we de verbrande huizen langs het complex wat Alexandria moest voorstellen. Ik volgde TSDF toen ook een beetje om te kijken wanneer ze aan het filmen waren en toen werden de avondshoots, explosies en gunfire ook aangekondigd voor het filmen van de MSF. Helaas waren wij toen alweer verder gereden naar andere plekken. Maar de verbrande huizen stonden er toen al!
Wat ik niet begreep (ik ga van het weekend nog een keer kijken) is hoe Maggie opeens terug was in Hilltop. En hoe kunnen de Saviors wel Jerry te pakken hebben maar niet Rick en Carol? Iemand die beter opgelet heeft?

Wow. I wish I could speak whale.
dinsdag 12 december 2017 om 08:55
De vader van Chandler wil ook graag een reactie geven...
http://hollywoodlife.com/2017/12/11/cha ... -reaction/

http://hollywoodlife.com/2017/12/11/cha ... -reaction/
dinsdag 12 december 2017 om 08:57
Hahahaha! Ik heb verder ook niets met het personage Coral maar vind het vooral voor Rick en Michonne vreselijk... arme Rick.. vond het wel super geacteerd en dat kleine onderonsje tussen Coral en Negan was leuk. Ik erger me ook aan dat Rick Negan makkelijk had kunnen vermoorden maar soit.. waarschijnlijk had hij andere dingen aan zijn hoofd. Dwigt ga ik steeds leuker vinden, en ik hoop nog steeda dat Eugene stiekem team Family is.. to be continued.
dinsdag 12 december 2017 om 09:20
Heel veel mensen speculeren daarover, maar ik denk het niet. Ik hoop het ook niet overigens.
dinsdag 12 december 2017 om 09:25
Ik ook!

Ik vond dat onderonsje tussen Carl en Negan sowieso erg leuk. Hij is meteen zo anders tegen Carl dan tegen volwassenen.
dinsdag 12 december 2017 om 09:27
Ik vond het een hele leuke aflevering! In het begin even wat traag, maar vanaf dat Negan voor de poort stond vond ik het zo spannend. Carl vond ik juist erg goede keuzes maken deze aflevering. Enid en Aaron wat minder.
Het onderonsje tussen Carl en Negan vond ik heerlijk. Toen Rick en Negan gingen vechten ook, al snapte ik inderdaad niet zo goed hoe ze niet meer schade hebben aangericht aan elkaar. Maar ach.
En dan die gast die random gekilled werd, ik dacht even dat het Jerry was maar het was maar iemand die in de auto één zin had.
Einde zag ik zelf niet aankomen, vond het vooral zo zielig voor Rick en Michonne.

Het onderonsje tussen Carl en Negan vond ik heerlijk. Toen Rick en Negan gingen vechten ook, al snapte ik inderdaad niet zo goed hoe ze niet meer schade hebben aangericht aan elkaar. Maar ach.
En dan die gast die random gekilled werd, ik dacht even dat het Jerry was maar het was maar iemand die in de auto één zin had.

Einde zag ik zelf niet aankomen, vond het vooral zo zielig voor Rick en Michonne.
dinsdag 12 december 2017 om 10:03
Ik zal Carl serieus niet missen ..
Ik ben al blij dat het niet Gabey is
Ik zou wel een traantje als we hem uiteindelijk zien overlijden. In afl 9 ofzo.
Het is toch een jochie die we 8 jaar op tv hebben gezien..
Ik ben best blij dat er nu aan dat Carl is ware leider en fandom gedoe een einde komt..
Alhoewel je hebt ook Beth idioten na naar dood ..
Ik was wel verbaasd bij de einde .
Ik had liever Rick gehad dat we opeens een scène zagen waren die bijvoorbeeld aan een paal hangde met alleen zijn hoofd
Mensen die boos zijn op de makers omdat die ontslagen is en dergelijke pff. Kom op zeg.. boeiend
Ik ben al blij dat het niet Gabey is
Ik zou wel een traantje als we hem uiteindelijk zien overlijden. In afl 9 ofzo.
Het is toch een jochie die we 8 jaar op tv hebben gezien..
Ik ben best blij dat er nu aan dat Carl is ware leider en fandom gedoe een einde komt..
Alhoewel je hebt ook Beth idioten na naar dood ..
Ik was wel verbaasd bij de einde .
Ik had liever Rick gehad dat we opeens een scène zagen waren die bijvoorbeeld aan een paal hangde met alleen zijn hoofd

Mensen die boos zijn op de makers omdat die ontslagen is en dergelijke pff. Kom op zeg.. boeiend

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

dinsdag 12 december 2017 om 10:29
dinsdag 12 december 2017 om 10:30
Nou, dat is het! We(? ik iig) volg de serie nu 7 jaar en je gaat je toch een beetje hechten aan de personages ofzo. Dus elke keer als er iemand van de oude garde iets overkomt is dat toch even slikken.. (Behalve met Glenn, toen had ik het niet maar was toen ook al maanden van tevoren gespoilerd) Over dat Coral immuun zou zijn: dat hebben ze van FTWD toch? Omdat daar een personage nog maanden leefde na zijn beet? Ik volg dat zelf niet maar zag het wel langs komen.
Oh, hoe denken jullie dat Coral gaat? Ik denk dat hij sterft en vervolgens Michonne hem door zijn hoofd steekt. Dat hadden ze halverwege seizoen 7 afgesproken toch? Dat ze beide wilden dat dat door een bekende werd gedaan..
Oh, hoe denken jullie dat Coral gaat? Ik denk dat hij sterft en vervolgens Michonne hem door zijn hoofd steekt. Dat hadden ze halverwege seizoen 7 afgesproken toch? Dat ze beide wilden dat dat door een bekende werd gedaan..